Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről

Közös képzést hirdet az IAB és a MAKSZ

forrás: Prím Online, 2013. október 22. 18:33

A digitális iparágat összefogó két legnagyobb szakmai szervezet, az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) együtt indít képzést Digitális Mesterkurzus címmel, ahol a résztvevők az online marketing világával ismerkedhetnek meg közelebbről. Az aktuális trendeket felvonultató kurzus ősszel indul.

A digitális technológia térnyerése radikálisan átalakította a marketing világát is, ezért az online megoldások alapos ismerete és alkalmazása ma már nélkülözhetetlen a versenyképesség megtartásához. Ezért indul a Digitális Mesterkurzus is, amely négy egész napot ölel fel. Főként olyanok jelentkezését várják a szervezők, akik a gyakorlatban foglalkoznak az online reklámozáshoz kapcsolódó feladatokkal, vagy céljuk, hogy ezen a területen helyezkedjenek el.

 

A képzés novemberben indul, melynek során a résztvevők a médiapiac és kommunikációs iparág legjobb szakembereitől sajátíthatják el az online kommunikáció alapjait, valamint megismerhetik a digitális marketing eszközkészletét, az online és digitális médiumokat, és betekintést nyerhetnek a hazai és nemzetközi trendekbe is. 

 

Erős Attila, a MAKSZ online szekciójának elnöke szerint fontos, hogy a marketing szakmában dolgozó szakemberek kurrens, átfogó és jól rendszerezett tudással rendelkezzenek, amit a gyakorlatban jól tudnak hasznosítani, és amely segíti őket megfelelni az online kommunikációs kihívásoknak. A MAKSZ már két éve foglalkozik a felsőoktatásban is az online marketing edukációjával, hiszen a Corvinus Egyetemen és a Budapesti Gazdasági Főiskolán tartott már képzéseket.

 

Ihász Ingrid, az IAB Hungary oktatási munkacsoport vezetője elmondta, hogy a képzés tematikájának összeállításánál arra törekedtek, hogy a digitális marketing minden fontos területét lefedjék, a stratégiai és taktikai tervezéstől a kutatásokon és reklámeszközökön át a weboldal építésig és persze mobilig. A képzés négy napja alatt a hallgatók több mint harminc, a maga területén meghatározó szakember tudásanyagával ismerkedhetnek meg.

 

A szakmai szervezetek azon dolgoznak, hogy a képzés végén megszerzett oklevelet nemzetközi társszervezeteik is elfogadják, így a Digitális Mesterkurzus - egyedülállóan a hazai oktatási piacon - nem csak Magyarországi viszonylatban, de külföldön is elismert oklevelet biztosítson.

 

Bővebb információ a kurzusról a hivatalos oldalon található.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még nagyon kevesen vetik be az építőipar "csodafegyverét"

A magyar építőipar hároméves lemaradásban van, nem a Nyugathoz, önmagához képest, hangzott el a Portfolió által szervezett, Építőipar 2021 elnevezésű konferencián. A lemaradás okát az előadók szerint az ágazat digitalizációs visszamaradottságában kell keresni. A megoldás a BIM (Building Information Modelling), vagyis az épületinformáció-modellezés széleskörű elterjedése, alkalmazása, amely lehetővé teszi, hogy az adott projektek résztvevői összehangoltan tudjanak dolgozni a közös információs térben a tervezéstől kezdve a kivitelezésen át egészen az elkészült épületek üzemeltetéséig.  

2021. június 18. 11:50

Idén Szemerédi Endrének ítélték a Neumann professzori címet

2021-ben Szemerédi Endre matematikus elméleti számítástechnikához való több évtizedes hozzájárulását, illetve a matematika fejlődése kapcsán végzett munkásságát ismerte el a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) szenátusa és a Neumann Társaság  a Neumann János professzori címmel.

2021. május 31. 11:02

Az IAB 2021-ben is keresi a legjobb szakdolgozatot a digitális marketingről

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.

2021. május 26. 09:57

Csúcsot döntve telefonáltunk és interneteztünk a járvány második hulláma alatt

A belföldi negyedéves mobilinternet-forgalom 2020 végén túllépte a 126 millió GByte-ot, miközben egy évvel korábban még a 100 millió GByte-ot sem érte el – derül ki a mobiltelefon-, a mobilinternet- és a mobil M2M-szolgáltatások főbb mutatóinak alakulását tartalmazó legfrissebb mobilpiaci jelentésből, amelyet tegnap tett közzé a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A hazai telefonhívások forgalma egy év alatt 18 százalékos emelkedéssel 7,1 milliárd percre nőtt 2020 utolsó negyedévére az előző év azonos időszakához képest.

2021. május 7. 09:55

Digitális oktatási platformot indított el hazánkban a Facebook

A Facebook elindította a Get Digital magyar nyelvű változatát, amely egy átfogó digitális oktatási tanterv szülők, tanárok és tizenévesek számára. A benne foglalt tanórák és tananyagok a Harvard Egyetem és a Berkeley Kaliforniai Egyetem által rendelkezésre bocsátott oktatási segédanyagokon alapulnak. A platform magyarországi bevezetése a Skool civil szervezettel együttműködésben történt.

2021. április 14. 11:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40