A rezsicsökkentés miatt webshopot indított a Prímagáz
MTI Sajtóadatbank, 2013. december 27. 08:48
Bővítette tevékenységi körét a Prímagáz, a vállalat az online kereskedelemben kíván erős pozíciókat szerezni a most elindított PrímaNet webshoppal - közölte a társaság.
A közlemény idézi Vecsei Lászlót, a Prímagáz e-kereskedelmi vezetőjét aki elmondta: a webshop indításával a társaság olyan szegmensekben is megkezdi az értékesítést, amelyekben eddig nem volt jelen, de a fejlesztéstől a palackos piac növekedését is várják. Az új értékesítési forma segít abban is, hogy a rezsicsökkentés miatt kiesett bevételeket pótolják. Az internetes áruházban több ezer háztartási, barkácsolási és egyéb iparcikk található, a gázpalackok és kiegészítőik mellett.
A tájékoztatás szerint a Prímagáz 2012-ben közel 2,5 millió gázpalackot adott el, amely többféle töltősúlyú terméket jelent a legkülönbözőbb iparágak - targonca motorikus gáz, éttermek teraszfűtői, tetőszigetelő cégek, útépítő cégek - és a lakossági fogyasztók részére. A cég a palackos gáz értékesítése mellett tartályos gázkiszolgálással is foglalkozik, ezen kívül több mint 200 autógázkutat lát el. A Prímagáz nettó árbevétele tavaly meghaladta a 22 milliárd forintot, adózott eredménye 716,7 millió forint volt.
Kapcsolódó cikkek
- A SzEK.org fontosnak tartja a piaci verseny tisztaságának védelmét
- FEOSZ: a webáruházak többsége nem ad megfelelő tájékoztatást az elállási jogról
- Meghódítja-e az okostelefon az online vásárlást?
- Töretlen az online kereskedelem növekedése Kínában
- Tények és tévhitek az online vásárlással kapcsolatban
- A NAV figyeli az internetes hirdetéseket is
- Közösen adnak kedvezményeket a legnagyobb e-kereskedők
- A kulcsszó: Multichannel?!
- Megháromszorozódott az interneten vásárlók száma Szlovákiában
- Webshop a karácsonyi vásárláshoz mobilról is