Új korszakot nyit a Sanoma a hazai e-kereskedelemben
Magyarország második legnagyobb médiavállalata, a Sanoma Media Budapest Zrt. egyedülálló stratégiával segíti mostantól a hazai e-kereskedelem fejlődését.
A vállalat változatos portfóliójával havonta közel 5 millió magyar fogyasztót ér el. Az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldalon eddig több mint 2500 hazai webáruház regisztrált, azzal a céllal, hogy vásárlásra kész és jól informált felhasználókat tereljen saját internetes üzletébe.
Az Olcsóbbat.hu elemzői, a vásárlók viselkedésének feltárása mellett ma már a webáruházak igényeit és lehetőségeit is egyre pontosabban le tudják írni. Az elmúlt hónapokban olyan új szolgáltatást tett elérhetővé a Sanoma az Olcsóbbat.hu partnerei számára, mely alapjaiban terjeszti ki a webáruházak lehetőségeit. A jövőben új, integrált online marketing megoldásokkal szolgálják ki a regisztrált webshopokat.
Az oldal eddigi egyik legismertebb versenyelőnye a hátterében rejlett: a Sanoma teljes online portfóliójával olyan vásárlókat érhet el a regisztrált webáruház, akiket más csatornán nem tudna. A jövőben, az új integrált online marketing megoldásoknak köszönhetően, a hazai piacon teljesen egyedi lehetőségeket kapnak az internetes boltok. Az új rendszerben a hazai webshopok könnyen és költséghatékonyan használhatják az vállalat e-mail üzletági és az AdBox szolgáltatásait.
A Sanoma Media e-mail üzletága, mely nemrég azzal a céllal alakult, hogy összefogja a Sanomán belüli eDM adatbázisokat, egy egységes hirdetési csatornát kínálva ezzel a hirdetőinek. A rendszer egy piac- és versenyképes csatornát biztosít, melynek része a Citromail.hu több mint 2 millió felhasználója, a Segmentad tranzakciókon épített közel 1 milliós adatbázisa, valamint a Sanoma vezető termékeinek (Nők Lapja Cafe, Startlap, stb.) feliratkozói állománya.
Az AdBox Affiliate Program egy új online hirdetési rendszer, amely lehetőséget biztosít a webáruházak számára, hogy a Sanoma széleskörű médiapartner-hálózatának segítségével népszerűsítsék ajánlataikat és teljesítmény alapú hirdetési megoldásokkal sokszorozzák meg megtérülő online megjelenési felületeiket.
Mostantól az Olcsóbbat.hu aktív partnerei nagy kedvezménnyel vehetik igénybe az e-mail üzletág szolgáltatásait, az AdBox rendszerében pedig sem regisztrációs, sem havidíjat nem kell fizetniük, ráadásul további kedvezményt kapnak a fizetendő jutalékból is.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi díjat kapott a Füles iPad alkalmazása
- Szervezeti átalakulás az e-kereskedelmi guru, Allegro Groupnál
- Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
- A webáruház új trendjei
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Fontos az ár: külföldi webshopokban vásárol a magyar
- Elindult a világ első internetes közösségi kereskedési portálja
- Legtöbb kereskedő használja a digitális technológiát
- Már külföldön is terjeszkednek a nagy hazai e-kereskedők
- A rezsicsökkentés miatt webshopot indított a Prímagáz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.