Bővül a ThinkDigital videós kínálata
Értékesítési megállapodást kötött a Thinkdigital és a Dailymotion online videóplatform. A sales house három országban bővíti kínálatát innovatív felületekkel.
Mostantól a Thinkdigital értékesíti a Dalymotion.com hirdetési felületeit a magyar, a román és a bolgár piacon. Ezzel újabb nemzetközi, prémium partnerrel bővül a sales house kínálata, amely a magyar piacon a Facebook kizárólagos értékesítési partnere a prémium hirdetési felületek tekintetében.
A francia központú Dailymotion.com minőségi videótartalmat kínál 150 millió felhasználója számára, akik havi szinten több mint 2,5 milliárd megtekintést generálnak. A Dailymotion.com tartalmai PC-n, internetre kapcsolt televízión, okostelefonon és táblagépen keresztül egyaránt megtekinthetőek.
Szabó Ákos, a Thinkdigital magyarországi country managere elmondta, hogy „Magyarországon a Dailymotion.com havi több mint egymillió egyedi látogatóval büszkélkedhet, és ezzel az egyik legnépszerűbb videós platform a piacunkon. A Thinkdigital számára azért fontos ez a megállapodás, mert általa tovább tudjuk bővíteni videós kínálatunkat. E téren a Facebook jó alapot jelent számunkra, ugyanakkor a bővülés elengedhetetlen. A digitális tartalmak egyre nagyobb hányadát adják az online videók, és ezzel a trenddel lépést kell tartaniuk a márkáknak is. Az is minket igazol, hogy Magyarország Európa élvonalában van az online videószegmens bővülési ütemét tekintve.”
A Dailymotion.com felületein a ma már sztenderdnek tekinthető preroll videó hirdetések mellett számos innovatív, a márkaépítést hatékonyan támogató hirdetési megoldás áll a hirdetők rendelkezésére.
Kapcsolódó cikkek
- Új fényképezőgép a Sonynál: a7S
- BlackBerry: a profit érdekében a készülékeket is beáldoznák
- 20 éves a Nokia csengőhangja
- PS3-on és PS4-en is elérhető a fuso
- Továbbra is a Young B.T.S. felel a Fővárosi Vízművek IP telefonrendszeréért
- Vine: privát üzenet- és videóküldés
- Nem lesz több BlackBerry az amerikai T-Mobile-nál
- YaTube – YouTube kihívón dolgozik a Yahoo?
- Közösen dolgozik a Viacom és a Tumblr
- A robotok is legyőzhetők [Videó]
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mától Magyarországon is Ayvens néven működik a legnagyobb hazai flottakezelő
Ayvens márkanév alatt folytatja tevékenységét hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az ALD Automotive | LeasePlan. Az új márka létrejöttének előzménye, hogy 2023 májusában a Societe Generale csoporthoz tartozó ALD Automotive felvásárolta a LeasePlant, az integráció egyik fontos lépéseként pedig immáron Magyarországon is Ayvens néven folytatja működését a vállalat. Az Ayvens világszerte 42 országban 3,4 milliós flottát üzemeltet, melyből több mint 550 000 elektromos meghajtású. Magyarországon az Ayvens közel 3000 ügyfele részére nyújt mobilitási megoldásokat, és összesen mintegy 33000 járműből álló flottát kezel.