KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai
Ahhoz, hogy a céges jelenlét a közösségi oldalakon beváltsa a hozzá fűzött reményeket, naprakész tudásra és pontos stratégiára van szükség. Most szakértőktől szerezheti meg a Piac és Profit legújabb, május 22-ei konferenciáján, melynek fókuszában a közösségi oldalak állnak.
Cégvezetőként is érdemes megismerni a legújabb trendeket, amelyek a közösségi oldalakra hatnak, hogy minél hatékonyabb legyen a marketingstratégia. Hozzáértés nélkül ugyanis hiába van a cég jelen a közösségi oldalak valamelyikén, a várt haszon elmarad. Nem olyan egyszerű aktív közösséget építeni, és a lájkolókat vásárlókká alakítani. Ehhez szakmai tudásra, speciális gondolkodásra, állandó jelenlétre van szükség.
A hazai kkv-k többsége még azokat a lehetőségeket sem használja ki, amelyek már most is rendelkezésükre állnak, ingyen – emelte ki korábban a Piac & Profitnak Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzeK.org) elnöke. – A boltok többsége nincs fent a Google térképen, pedig az nem kerül pénzbe, csak regisztrálni kell. Sokaknak még mindig nincs céges profilja egyik közösségi oldalon sem, nincs Foursquare fiókja, de még egy ingyenes wifit sem szereltet fel jó néhány kávézó. Pedig most már egyértelmű, aki lemarad, az eleve vesztett helyzetből indul a versenytársakkal szemben.
A közösségi oldalak száma és fajtája, valamint a működésük, kezelésük praktikái is napról napra változnak. (Nemrég például beszüntették a „lájk koldulást” a Facebookon.) Ennek megfelelően a hatékony marketing is folyamatosan változik.
A közösségi oldalak használatának fortélyai egy nap alatt
Sok cég még mindig nem látja a közösségi oldalakban rejlő lehetőséget, pedig nem csak figyelemfelkeltésre használható, hanem kiváló promóciós felület, alkalmas a követőkkel való folyamatos kommunikációra, így reménybeli vásárlóink befolyásolására és új vevők szerzésére is. Ami pedig különösen fontos: segítségükkel hűséges vásárlói kört építhetünk, ez pedig szinte mindennél többet ér. Végül, természetesen a cél az, hogy a követőből vásárló váljék. Ez azonban nem megy magától, csakis tudatos stratégia követésével.
Vagyis a fenti reménybeli előnyök csak akkor érhetőek el, ha pontosan ismerjük a legfrissebb trendeket, a vonatkozó szabályokat, a bevált játék- és aktivizáló stratégiákat és számos jól működő praktika birtokában vagyunk. Számít, hogy mikor, milyen stílusban szövegezzük meg a posztokat, milyen képeket használunk, természetesen nem mindegy, hogy hol jelenünk meg, vagy, hogy hogyan tudjuk jogszerűen és hatékonyan használni az adatbázisunkat.
Mindezt összeszedni sok idő és sok fáradtság lenne. A Piac & Profit KKV- Akadémiájának következő rendezvényén viszont egy nap alatt elsajátíthatók a közösségi oldalak használatának legfontosabb fortélyai.
Kapcsolódó cikkek
- Rendhagyó informatikai konferencia a Zeneakadémián
- Esélyegyenlőség - Kerekasztal a digitális akadálymentesítésről
- A webes értékesítés legújabb trendjei
- Startup-feszt a 8kerben – nevezés május 2-ig
- Az Ethical Hacking Konferencián indul a 4. mobilszolgáltató
- IAITAM ACE konferencia Budapesten
- A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
- Brutális fizika, Forma 1-es autók, játékkonzolok és etikus hackelés a Simonyi Konferencián
- USA: Titkos közösségi hálóval Kuba ellen
- Rekord az idei Smartmobilon
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális csend és szent hagyomány: búcsú, majd konklávé
Ma, 2025. április 21-én elhunyt Ferenc pápa. Az elcsendesedés, a búcsú után jön egy másfajta - immár digitális - csend: a pápaválasztás évszázados rituáléja a 21. században is megőrzi titokzatosságát, miközben a modern technológia új lehetőségeket teremt a titkok megőrzésére, a teljes információs zárlatra. A Vatikán szigorú informatikai intézkedésekkel védi a konklávé titkait, miközben a hívek világszerte digitális eszközökön keresztül követik az eseményeket.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
Űrből jön a térerő: a Starlink forradalmasítja a mobilkommunikációt
Elon Musk űripari cége, a SpaceX új szintre emeli a mobilkommunikációt: a Starlink „Direct to Cell” szolgáltatásával hamarosan bárki küldhet SMS-t vagy kezdeményezhet hívást műholdon keresztül, akár egy szimpla okostelefonról. Mégpedig úgy, hogy ehhez nem kell torony, térerő vagy extra hardver.
Hogyan tanuljuk meg a mesterséges intelligenciát, ha nem tanítják?
Mind a munkavállalók, mind a munkáltatók részéről egyre erőteljesebb az érdeklődés a mesterséges intelligencia (MI) elsajátítása iránt. Bár a magyarok közel kétharmada fontosnak tartja, hogy megtanulja az MI használatát, a megkérdezettek csupán ötöde részesült ilyen jellegű képzésben munkahelyén. Ráadásul a válaszadók fele nem is tervezi, hogy bármilyen hivatalos képzésen részt vegyen – inkább önállóan, autodidakta módon szeretné fejleszteni a tudását.
10.000 eurós nyereményalappal indul a Schneider Go Green 2025
Ismét elindult a Schneider Electric Go Green versenye, amelyre diákok és fiatal vállalkozók jelentkezését várják a világ minden tájáról. A megmérettetés célja, hogy elismerje azokat az innovatív ötleteket, amelyek elősegítik a biztonságos energiahozzáférést, és hozzájárulnak a fenntartható jövőhöz. A csapatok 2025. május 31-ig regisztrálhatnak a versenyre.