KKV Akadémia – a közösségi oldalak használatának fortélyai

forrás: Prím Online, 2014. május 12. 11:09

Ahhoz, hogy a céges jelenlét a közösségi oldalakon beváltsa a hozzá fűzött reményeket, naprakész tudásra és pontos stratégiára van szükség. Most szakértőktől szerezheti meg a Piac és Profit legújabb, május 22-ei konferenciáján, melynek fókuszában a közösségi oldalak állnak. 

Cégvezetőként is érdemes megismerni a legújabb trendeket, amelyek a közösségi oldalakra hatnak, hogy minél hatékonyabb legyen a marketingstratégia. Hozzáértés nélkül ugyanis hiába van a cég jelen a közösségi oldalak valamelyikén, a várt haszon elmarad. Nem olyan egyszerű aktív közösséget építeni, és a lájkolókat vásárlókká alakítani. Ehhez szakmai tudásra, speciális gondolkodásra, állandó jelenlétre van szükség.

 

A hazai kkv-k többsége még azokat a lehetőségeket sem használja ki, amelyek már most is rendelkezésükre állnak, ingyen – emelte ki korábban a Piac & Profitnak Kis Ervin Egon, a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzeK.org) elnöke. – A boltok többsége nincs fent a Google térképen, pedig az nem kerül pénzbe, csak regisztrálni kell. Sokaknak még mindig nincs céges profilja egyik közösségi oldalon sem, nincs Foursquare fiókja, de még egy ingyenes wifit sem szereltet fel jó néhány kávézó. Pedig most már egyértelmű, aki lemarad, az eleve vesztett helyzetből indul a versenytársakkal szemben.

 

A közösségi oldalak száma és fajtája, valamint a működésük, kezelésük praktikái is napról napra változnak. (Nemrég például beszüntették a „lájk koldulást” a Facebookon.) Ennek megfelelően a hatékony marketing is folyamatosan változik.

 

A közösségi oldalak használatának fortélyai egy nap alatt

 

Sok cég még mindig nem látja a közösségi oldalakban rejlő lehetőséget, pedig nem csak figyelemfelkeltésre használható, hanem kiváló promóciós felület, alkalmas a követőkkel való folyamatos kommunikációra, így reménybeli vásárlóink befolyásolására és új vevők szerzésére is. Ami pedig különösen fontos: segítségükkel hűséges vásárlói kört építhetünk, ez pedig szinte mindennél többet ér. Végül, természetesen a cél az, hogy a követőből vásárló váljék. Ez azonban nem megy magától, csakis tudatos stratégia követésével.

 

Vagyis a fenti reménybeli előnyök csak akkor érhetőek el, ha pontosan ismerjük a legfrissebb trendeket, a vonatkozó szabályokat, a bevált játék- és aktivizáló stratégiákat és számos jól működő praktika birtokában vagyunk. Számít, hogy mikor, milyen stílusban szövegezzük meg a posztokat, milyen képeket használunk, természetesen nem mindegy, hogy hol jelenünk meg, vagy, hogy hogyan tudjuk jogszerűen és hatékonyan használni az adatbázisunkat.

 

 

 

Mindezt összeszedni sok idő és sok fáradtság lenne. A Piac & Profit KKV- Akadémiájának következő rendezvényén viszont egy nap alatt elsajátíthatók a közösségi oldalak használatának legfontosabb fortélyai.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megszemélyesítés: a vezérigazgató bőrébe bújt hacker

Valószínűleg Ön is hallott már a social engineering technikáról, azaz a pszichológiai manipuláció azon formájáról, melynek célja, hogy az emberek megtévesztve önkéntelenül érzékeny információkat áruljanak el. Az ESET kiberbiztonsági vállalat most a kiberbűnözők egy kevésbé ismert, de egyre gyakoribb támadási technikájára, a megszemélyesítésre hívja fel a figyelmet. 

2021. július 20. 14:45

Kihirdették a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyerteseit

A Vodafone Magyarország Alapítvány kihirdette a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj nyerteseit. 2021-ben közel 120 pályamunka érkezett be, melyek közül összesen 9-et díjaztak: 8-at a három, korunk kihívásaira reflektáló kategória – Digitális Egészségügy, Digitális Oktatás, Bolygónk és Fenntarthatóság – valamelyikében, emellett pedig egy Dolgozói Különdíjat is kiosztottak. A díjazott projektek között megtalálhatóak egészségügyi monitoring rendszerek, különböző digitális oktatási platformok és applikációk, de vízalatti önműködő robotot, illetve a mezőgazdaság digitalizációját segítő megoldást is díjazott a Vodafone Alapítvány. 

2021. július 8. 11:10

Új vezető irányítja a Telenor Magyarország egyik leginnovatívabb igazgatóságát

2021 júniusától Pomezanski Máté irányítja a Telenor Magyarország digitális termékekért felelős igazgatóságát. Az új igazgató 6 éve dolgozik a vállalatnál, és többek között kiemelt szerepet vállalt az 5G és az üzleti partnerek számára biztosított fix internet szolgáltatások sikeres megtervezésében és bevezetésében.

2021. július 1. 15:24

Még nagyon kevesen vetik be az építőipar "csodafegyverét"

A magyar építőipar hároméves lemaradásban van, nem a Nyugathoz, önmagához képest, hangzott el a Portfolió által szervezett, Építőipar 2021 elnevezésű konferencián. A lemaradás okát az előadók szerint az ágazat digitalizációs visszamaradottságában kell keresni. A megoldás a BIM (Building Information Modelling), vagyis az épületinformáció-modellezés széleskörű elterjedése, alkalmazása, amely lehetővé teszi, hogy az adott projektek résztvevői összehangoltan tudjanak dolgozni a közös információs térben a tervezéstől kezdve a kivitelezésen át egészen az elkészült épületek üzemeltetéséig.  

2021. június 18. 11:50

Idén Szemerédi Endrének ítélték a Neumann professzori címet

2021-ben Szemerédi Endre matematikus elméleti számítástechnikához való több évtizedes hozzájárulását, illetve a matematika fejlődése kapcsán végzett munkásságát ismerte el a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) szenátusa és a Neumann Társaság  a Neumann János professzori címmel.

2021. május 31. 11:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Xiaomi a Fortune Global 500-as listájának 338. helyére lépett

2021. augusztus 3. 09:56

Jó belépő a külföldi piacra a hazai tech cégeknek

2021. július 20. 16:30

Első a kiberbiztonság?

2021. július 7. 12:37

950-szeresére nőtt három hét alatt a magyar vizslacoin árfolyama

2021. június 28. 09:52