Az e-kereskedelem hajtja majd a csomagküldő piacot
A logisztikai piac további jelentős bővülésére számít a magyar piacon is jelen lévő UPS, elsősorban az internetes vásárlás fellendülése miatt.
Az idei év folyamán a UPS magyarországi tevékenységén belül kiemelkedő jelentőségű a tavaly felvásárolt Cemelog egészségügyi-logisztikai cég integrálása lesz. Jelezte: a felvásárlással a magyar piacon már három szegmensben lesz jelen a UPS: kis- és nagycsomagok továbbításában, valamint az egészségügy-logisztikában. Mindhárom fő tevékenységi körnek saját irányító központja van az országban, alkalmazottaik száma megközelíti a négyszázat.
Jelenleg a UPS munkanapokon minden nap üzemeltet egy légi teherjáratot Budapestről Bécs érintésével a kölni központba. Elmondása szerint folyamatosan dolgoznak azon, hogy a gépet már Budapesten teljesen feltöltsék áruval és közvetlen kapcsolat legyen Kölnnel.
A magyar piacon a UPS az elkövetkezendő két évben erősíteni szeretné pozícióit, ebben segítségére van az Európán belüli export első negyedévben mért 10 százalékos bővülése is. Közölte továbbá: Magyarország az egyik legfontosabb piacuk, ezért hosszú távon terveznek és a GDP is megfelelő ütemben bővül.
A UPS legutóbbi negyedéves jelentése szerint globális csomagforgalmát 7,2 százalékkal növelte, bevétele 5,6 százalékkal 14,27 milliárd dollárra emelkedett, magasabb lett az elemzői várakozásokban szerepelt 14,07 milliárd dollárnál.
Kapcsolódó cikkek
- Az online vásárlók egyre kevésbé veszik igénybe a futárszolgálatot
- A magyarok harmada vásárol csak a neten
- Áttörés az egyfázisú szünetmentes megoldások piacán
- Az eMAG újabb lépése, hogy az első számú magyar online kereskedő legyen
- Erősítheti a vásárlási kedvet az új e-kereskedelmi törvény
- Emerson egyfázisú UPS-megoldások KKV-knak
- A rendszeresen internetezők több mint harmada e-vásárló
- e-kereskedelem változás: a vevő 14 napig elállhat a vásárlástól!
- Csaknem kétszáz embert mintegy hatmillió forintottal rövidített meg egy internetes csaló
- 8 éves csúcson az online kiskereskedelmi forgalom
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra
A Yettel új értékesítési csatornát nyitott: elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül a Wolt alkalmazásán keresztül is rendelhetők feltöltőkártyás mobiltelefonok, SIM-kártyák és különféle tartozékok a Yettel üzletekből.
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.
Sintra AI: Az új digitális asszisztens
A mesterséges intelligencia (AI) ügynökök egyre több területen jelennek meg, céljuk pedig a mindennapi munka megkönnyítése. A Sintra AI, egy új platform, azt ígéri, hogy segít automatizálni a napi feladatokat, így csökkentve az adminisztratív terheket. De vajon érdemes belevágni?