Rendezvénysorozat e-kereskedésről és agrármarketingről gazdáknak
2014. szeptember 2-án kezdetét veszi a hazánkban hiánypótló, az internetes kereskedésről és agrármarketingről szóló rendezvénysorozat, a Gazdag Gazda Roadshow. A konferenciát a Magro.hu mezőgazdasági piactér szervezi, országosan 4 helyszínen: Hajdúböszörményben, Szegeden, Györkönyben és Budapesten. A szakmai rendezvényen az agráriumban dolgozók korszerű tudást kapnak a kereskedelemről és marketingről, a soron következő pályázati lehetőségekről, induló mezőgazdasági képzésekről, és tanfolyamokról, valamint a hatékony ártárgyalási technikákról.
A rendezvénysorozat célja ennek a tudásnak az átadása és népszerűsítése az agrárium szereplői körében, azért, hogy minél több jól képzett mezőgazdász tevékenykedjen az iparágban.
Mit kap, aki részt vesz a konferencián:
A Gazdag Gazda konferencián szakemberek gyakorlati példákon keresztül mutatják be a gazdáknak, őstermelőknek, családi gazdaságoknak, kereskedőknek, hogyan és hol tudják a termékeiket avagy szolgáltatásaikat hatékonyan népszerűsíteni. Vagy honnan szerezhetik a legjobb információkat a felvásárló cégek a jó döntéseikhez. Szó lesz az alapvető tőzsdei ismeretekről, a hirdetések ideális elhelyezéséről, és arról, hogyan értékesítsék terményeiket mesterfokon, jó tárgyalási technikákkal a legjobb ár elérése érdekében. A szakmai előadások bemutatják, milyen pályázati, támogatási lehetőségek nyílnak meg a következő hónapokban és években, és milyen agrár felnőttképzésekre érdemes jelentkezni 2020-ig. Marketingoldalról az internetes jelenlétről, az AdWords-hirdetésekről, a honlapkészítésről, az internetes fizetési garanciáról esik majd szó, többek között.
A konferencián a megszerzett tudás mellé minden résztvevő ajándékba kapja az elhangzottakat összegző Gazdag Gazda Tudásanyagot is. Ráadásként pedig a Magro minden helyszínen kisorsol egy 40.640 Ft értékű PFEUFFER GT1 halom hőmérő pálcát!
Helyszínek és időpontok:
2014. szeptember 2. (kedd) – Hajdúböszörmény
2014. szeptember 4.(csütörtök) – Szeged
2014. szeptember 9. (kedd) – Györköny
2014. szeptember 11.(csütörtök) – Budapest
Kapcsolódó cikkek
- Körültekintőbb internetes vásárlásra hívta fel a figyelmet a NAV
- Az e-kereskedelem hajtja majd a csomagküldő piacot
- Az online vásárlók egyre kevésbé veszik igénybe a futárszolgálatot
- A magyarok harmada vásárol csak a neten
- A rendszeresen internetezők több mint harmada e-vásárló
- e-kereskedelem változás: a vevő 14 napig elállhat a vásárlástól!
- Csaknem kétszáz embert mintegy hatmillió forintottal rövidített meg egy internetes csaló
- 8 éves csúcson az online kiskereskedelmi forgalom
- A webáruházak többsége növelte forgalmát tavaly
- Az eOptika.hu az Év Internetes Kereskedője 2014-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.