Novemberben lesz a SzEK.org őszi konferenciája
November 11-én az Öböl házban tartja a Szövetség az Elektronikus Kereskedelemért (SzEK.org) őszin konferenciáját. A rendezvényen a piaci körkép mellett többek között az új, e-kereskedelembe belekóstolt cégek számolnak be tapasztalataikról.
Egyre többen vonulnak a netre, vagyis nyitják meg webáruházukat: többek között még 2013-ban a Tesco, Media Markt, eMag vette útján az onlnie tér felé, és nemrég a Decathlon, Háda, Hervis, Rossmann és Deichmann csatlakozott hozzájuk. „Mintha egy újabb robbanásnak lennénk szemtanúi” – fogalmaztak a szervezők.
Az idei őszi konferencián nemcsak a piaci körképet tekintik át, hanem ott lesznek az új cégek képviselői is, akik beszámolnak tapasztalataikról. Így maguk a résztvevők is hasznos tippeket kaphatnak többek között szállítmányozási, pénzügyi kérdésekben. Ezen felül az idei adó és jogi törvénymódosítások is terítékre kerülnek majd.
A rendezvényre október 31-ig még kedvezményes áron lehet jelentkezni, és a folyamatosan bővülő program is elérhető már.
Kapcsolódó cikkek
- Szétfeszíti eddigi életünk kereteit a web és a mobil
- KKV-AKADÉMIA: Fő a biztonság
- Kivonulhatnak a webboltok a reklámadó miatt
- Nemzetközi konferencia az elektronikus személyazonosításról Budapesten
- Internet Hungary: bárkiből lehet milliomos a digitális forradalom korában
- Infokommunikáció szakmapolitikai szemmel
- Gyermekek az interneten: tiltás vagy megértés?
- A Netflix biztonsági igazgatója és a Kaspersky Lab biztonsági kutatója a 11. Hacktivityn
- Sok mobiltelefont vesznek az eMAG oldalán
- A kormány ötödik harctere az informatikai felhő
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Erőd a föld alatt – Nyílik Budapest legbiztonságosabb széfterme
Egyedülálló biztonsági paraméterekkel rendelkező új létesítménnyel bővül a magyar pénzügyi szolgáltatói szektor. A XIII. kerületben nyitja meg kapuit a SafeBank, a Foldana cégcsoport tagjaként, amely a Magyar Nemzeti Bank széfterme után az ország második legnagyobb ilyen jellegű létesítménye lesz.
Közzétette 2024 legsikeresebb e-kereskedőit a PwC Magyarország
A PwC Magyarország 2024. június 19-én szakmai rendezvény keretében mutatta be az E-toplista idei rangsorát, amely négy kategóriában – legnagyobb forgalmú, FMCG, magyar, legismertebb – sorolta be az ország legkiemelkedőbb e-kereskedelmi szereplőit. Az eseményen több mint 40 vezető online kereskedő képviseltette magát.
Mire képes egy jól használt egészségalkalmazás?
A munkavállalók mentális egészsége mára kulcsfontosságú tényezővé vált a vállalati teljesítmény szempontjából. Ezzel párhuzamosan a Z generáció – amely egyre meghatározóbb a munkaerőpiacon – már komoly elvárásokat támaszt a munkahelyekkel szemben ezen a téren is. A hazai dolgozók kétharmadának életét mindennapos stressz jellemzi, ami gyakran még a pihenőnapokon sem enyhül. Világszerte az alkalmazottak fele érintett a kiégésben, ami nemcsak mentális, hanem fizikai tüneteket is okozhat.
Új irányt vesz a cégautó-piac: fókuszban a költséghatékonyság
Az autóipar az elmúlt években komoly kihívásokkal nézett szembe, és a piaci nyomás egyre sürgetőbbé teszi a szemléletváltást. Bár az elmúlt év során javult az alkatrészellátás stabilitása, az erőviszonyok átrendeződése és az új kormányzati szabályozások új stratégiák kidolgozására késztetik a vállalatokat és flottakezelőket egyaránt. Hegedűs Viktor, az Ayvens Magyarország kereskedelmi igazgatója összegezte a legfontosabb trendeket, amelyek 2025-ben meghatározhatják a cégautó-piacot.
Felhőalapú forradalom a sörgyártásban
A cseh Budweiser Budvar, amely 1895 óta világszerte elismert prémium láger söréről híres, hosszú ideig hagyományos vállalatirányítási rendszerrel dolgozott – ami azonban egyre inkább akadályozta a növekedést és a hatékony működést. A közel 140 millió eurós árbevételű vállalat a felhőalapú SAP S/4HANA Cloud Private Edition bevezetésével új korszakot nyitott: a rendszer átláthatóbbá és hatékonyabbá tette az üzleti folyamatokat, támogatva ezzel a közel 600 fős csapatot.