Hosszabbít Az Év Honlapja
Még nevezehetnek azok, akik még nem jelentkeztek Az Év Honlapja pályázat idei versenyére. A szervezők ugyanis az érdeklődésre, illetve a hosszú hétvége miatti kiesésre hivatkozva meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közösen rendezett pályázatát.
„A marketinget megtanulni napok kérdése. Mesterévé válni - egy életen át tart. – mondta Philip Kotler, a szakma egyik legnagyobbja. 'Az Év Honlapja' pályázat már 13. éve azért létezik, hogy a hazai digitális marketing szemléletet megváltoztassa, átformálja, új irányokat mutasson azoknak a szakembereknek, akik ezen a pályán dolgoznak. Rengeteg lehetőség rejlik benne, amit a vállalkozások még nem mernek elhinni. Kétség sem fér hozzá, hogy Vannak, akik már elindultak az úton, ezt évről-évre a pályázatokból látjuk"– nyilatkozta Varga István, a pályázat alapítója.
Az Év Honlapja zsűrije október eleji első ülésén nagy örömmel vették, hogy a nevezések idén is rendkívül jó minőségűek és egyetértettek abban, hogy most is nagy munka lesz kiválasztani a legjobbakat. A szakmai szempontok nem változtak: dizájn, impresszió, innovativitás, interaktivitás, navigáció, reszponzivitás és a kategóriának megfelelő tartalom az, amit szem előtt tartanak az értékelésekkor.
A pályázatokat a meghosszabbított határidőnek köszönhetően 2014. november 10-ig várják a szervezők. A közönségszavazásnak természetesen nincs vége, a pályázat indulásától egészen 2014. november 19-ig, – a pályázat Facebook oldalán – bárki szimpátiáját fejezheti ki egy-egy honlap iránt.
Az Ifjúsági kategóriát idén is a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának Kereskedelem és Marketing szakos hallgatói értékelik majd, ezzel biztosítva teret a következő generáció online marketingeseinek is. A díjátadónak 2014. december 3-án a már jól megszokott helyszín, a csodálatos Hotel Hélia gálaterme ad otthont, ahol 2014 legjobb pályázatai kerülnek majd díjazásra.
Kapcsolódó cikkek
- Jövőbe tekint az Országos Marketing Konferencia
- Idén is díjazzák a legjobb céges honlapokat
- Két tannyelvű iskoláknak hirdetett pályázatot az Epson
- Frekvenciapályázat: új belépő a mobilpiacon
- Novemberig lehet pályázni a legjobb SAP bevezetés címért
- Még egy hétig lehet leadni a „Digitális Esély 2014" pályázatokat
- Mr. Klausz nyerte a Ki Mit Tube versenyt
- Kihirdették az Év információbiztonsági szakdolgozata nyertesét
- Tervezzük együtt a jövő évet az Országos Marketing Konferencián
- Mobilalkalmazás-fejlesztési pályázatot hirdet a Magyar Térinformatikai Társaság
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális csend és szent hagyomány: búcsú, majd konklávé
Ma, 2025. április 21-én elhunyt Ferenc pápa. Az elcsendesedés, a búcsú után jön egy másfajta - immár digitális - csend: a pápaválasztás évszázados rituáléja a 21. században is megőrzi titokzatosságát, miközben a modern technológia új lehetőségeket teremt a titkok megőrzésére, a teljes információs zárlatra. A Vatikán szigorú informatikai intézkedésekkel védi a konklávé titkait, miközben a hívek világszerte digitális eszközökön keresztül követik az eseményeket.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
Űrből jön a térerő: a Starlink forradalmasítja a mobilkommunikációt
Elon Musk űripari cége, a SpaceX új szintre emeli a mobilkommunikációt: a Starlink „Direct to Cell” szolgáltatásával hamarosan bárki küldhet SMS-t vagy kezdeményezhet hívást műholdon keresztül, akár egy szimpla okostelefonról. Mégpedig úgy, hogy ehhez nem kell torony, térerő vagy extra hardver.
Hogyan tanuljuk meg a mesterséges intelligenciát, ha nem tanítják?
Mind a munkavállalók, mind a munkáltatók részéről egyre erőteljesebb az érdeklődés a mesterséges intelligencia (MI) elsajátítása iránt. Bár a magyarok közel kétharmada fontosnak tartja, hogy megtanulja az MI használatát, a megkérdezettek csupán ötöde részesült ilyen jellegű képzésben munkahelyén. Ráadásul a válaszadók fele nem is tervezi, hogy bármilyen hivatalos képzésen részt vegyen – inkább önállóan, autodidakta módon szeretné fejleszteni a tudását.
10.000 eurós nyereményalappal indul a Schneider Go Green 2025
Ismét elindult a Schneider Electric Go Green versenye, amelyre diákok és fiatal vállalkozók jelentkezését várják a világ minden tájáról. A megmérettetés célja, hogy elismerje azokat az innovatív ötleteket, amelyek elősegítik a biztonságos energiahozzáférést, és hozzájárulnak a fenntartható jövőhöz. A csapatok 2025. május 31-ig regisztrálhatnak a versenyre.