Kisvállalkozásoknak szánt Netscape Netbusiness
Kiss Ádám Zoltán Kiss Ádám Zoltán, 2000. szeptember 14. 21:08
Az America Online több figyelmet fordít a jelenleg nem megfelelően kiszolgált, de gyorsan növekvő kisvállalkozásokra. Az internetóriás Netscape Netbusiness néven új szolgáltatást mutatott be, melynek célja, hogy segítse a kisvállalkozói szektort kereskedelmi oldalainak kiépítésében, miáltal több partnerhez és nagyobb vevőkörhöz juthatnak.
Az újdonság tartalmazza a Netscape Instant Messenger üzleti változatát, ami lehetővé teszi bizonyos források desktopon való állandó megjelenítését. A szolgáltatás iparágakra lebontott hírszolgálatot, piackutatási eredményeket, szakértői véleményeket és közösségi információs segédeszközöket is kínál. A Shop Direct központ kedvező árú irodai termékeket, felszereléseket és szolgáltatásokat tesz elérhetővé. A My Life rész segít a felhasználónak kihasználni saját idejét, figyelembe véve a szoros időbeosztást, a család és a munka egyensúlyát.
Az America Online felmérése szerint Amerikában 28 millió kisvállalkozás van, a kategória alatt a legfeljebb tíz alkalmazottat foglalkoztató cégek értendőek. Ezek a vállalkozások adják az amerikai gazdaság összes eladásainak 47 százalékát, s a ZDNet szerint várhatóan 2002-re 85 százalékuk fog részbeni, vagy mindenre kiterjedő üzleti tevékenységet folytatni az interneten.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi portált vesz az AOL, 850 millió dollárért
- Megszűnt a Netscape böngészőprogram
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- A Yahoo esetleg az AOL-lal védekezik a Microsoft ellen
- Eladni készül az AOL-t a Time Warner
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Mobil WiMAX Oroszországban, AOL Lengyelországban
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem