Ismét bővítette együttműködési-kommunikációs portfolióját a Cisco
Az elmúlt időszakban a Cisco a Collaboration megoldások teljes portfóliójának megújításán dolgozott. A vállalat idén immár a harmadik új kollekcióval lép piacra: az új tárgyalótermi és asztali videokonferencia készülékek után újabb fejlesztéseket mutatott be.
Cisco TelePresence IX5000
A három képernyős Cisco TelePresence IX5000 termenként 6-18 felhasználó számára biztosítja a csúcsminőségű videokonferencia lehetőségét. A korábbi rendszerekhez, valamint a versenytársak három képernyős eszközeihez képest fele akkora sávszélességet használ, miközben kevesebb áramot fogyaszt, mint egy hajszárító.
A Cisco IX5000 széria legfontosabb jellemzői:
· Kompromisszumok nélküli felhasználói élmény – A megoldás három, az egész tárgyalót nagyfelbontásban mutató 4K kamerával, három nagyméretű kijelzővel, erőteljes grafikai támogatással rendelkezik. A kiemelkedő hangminőséget 18 hangszóró, és egy több mint 17 ezer hangérzékelő mikro lyukkal rendelkező integrált mikrofon garantálja.
· Alacsonyabb beszerzési és üzemeltetési költség – Az IX5000 széria beszerzése és üzemeltetése jelentősen kedvezőbb, mint a Cisco korábbi megoldásainak, valamint a versenytársak hasonló ajánlatainak költsége. Ez a hatékony sávszélesség-felhasználásnak, az alacsony energiaigénynek és a felére csökkentett beüzemelési időnek köszönhető. Az alacsonyabb költségek lehetővé teszik a megoldás széleskörű alkalmazását a vállalatoknál, így a videokonferencia az igazgatótanácsi tárgyalótermek mellett egyre több csoport számára válik elérhetővé.
· Hasznos kiegészítő szolgáltatások – Az IX5000-es széria számos együttműködést támogató szolgáltatást tartalmaz. A Cisco WebEx online konferencia és a TelePresence integrációjával a résztvevők akár okostelefonról vagy laptopról is bekapcsolódhatnak a megbeszélésekbe.
Business Edition 6000S
A Cisco most bejelentett Business Edition 6000S (BE6000S) csomagját 25-150 felhasználó kiszolgálására tervezték. Tartalmazza egy kis- vagy középvállalat számára szükséges összes videó, audió és együttműködési megoldást. Ezek egy Cisco 2921-es routerbe helyezett UCS Express szerver modulon működnek, ami így egyetlen eszközben kínálja a Cisco piacvezető útválasztási, biztonsági, vezeték nélküli és együttműködési szolgáltatásait. A középvállalatok számára a Cisco egyszerű átjárhatóságot tesz lehetővé a nagyobb kapacitású Business Edition 6000 (BE6000) platformok felé, így a megfelelő mértékű bővítés lehetősége mellett a kezdeti beruházás költsége is megtakarítható.
Project Squared
A Cisco egy üzleti együttműködési alkalmazást is bemutatott Project Squared néven, amely voltaképpen egy munkacsoportokat támogató virtuális tér. Chat, videó, audió, több résztvevős megbeszélés és tartalommegosztás funkciókkal segíti a munkahelyi együttműködést, legyen szó egyszeri projektekről, vagy egy részleg, csoport munkájának támogatásáról.
Ma már egyre több helyen követelmény, hogy a munkavállalók különféle eszközökön, időzónákban és munkacsoportokban tartsák egymással a kapcsolatot, zökkenőmentesen tudjanak bekapcsolódni a már folyamatban lévő projektekbe, illetve a biztonsági szabályok megsértése nélkül működjenek együtt a vállalaton belüli és kívüli kollégákkal. Az alkalmazás egy új, következő generációs platformra, a Cisco Collaboration Cloud megoldására épül, amely a Cisco Intercloud stratégiájával összhangban működik.
A Project Squared legfontosabb tulajdonságai:
· Virtuális teret biztosít a munkacsoportoknak az együttműködéshez. A Project Squared segítségével az együtt dolgozó munkatársak vagy csoportok bármilyen témában nyithatnak virtuális tárgyalót, ahová meghívhatnak másokat a vállalaton belülről, vagy kívülről. Az új tagok nevük vagy email címük megadásával csatlakozhatnak a megbeszéléshez. A szobában lévő csoporttagok biztonságosan oszthatnak meg fájlokat, és kezdeményezhetnek video- vagy hanghívást. A fájlokat felhőben tárolják, amelyek letöltés nélkül azonnal megtekinthetők.
· Támogatja a rugalmas munkavégzést. A Project Squared alkalmazás szinte minden eszközről elérhető és egyedi kialakításának köszönhetően jelentősen lecsökkenti a munkafolyamatok idejét. Az alkalmazás webes böngészőkben is működik, így a felhasználók bármilyen számítógépről beléphetnek.
· Más üzleti alkalmazásokat is integrál, mint pl. a naptár, a WebEx, az Active Directory címtár, vagy a Box, így a munkacsoportok sokkal hatékonyabban használhatják megszokott üzleti megoldásaikat.
· Vállalati szintű biztonságot nyújt a Cisco Collaboration Cloud platformján keresztül, amely végpontok közötti titkosítást biztosít. A felhasználók egyszeri bejelentkezés (single sign on - SSO) és az elfogadott jelszavak segítségével vehetik igénybe a Project Squared alkalmazást.
· Az igények változását követő alkalmazás. A megoldás neve nem ok nélkül „Project” Squared: ez egy folyamatosan fejlődő alkalmazás, amelyhez a felhasználók észrevételei is szükségesek, akik közvetlenül az alkalmazásból elküldhető véleményükkel segítenek formálni a jövő Project Squared megoldásának felhasználói élményét.
Kapcsolódó cikkek
- Integrált NetIQ-Cisco termékek, biztonságosabb hálózatok
- Egyre fontosabb a távmunka és a rugalmas időbeosztás lehetősége
- Munkavállalók és az IT biztonság: tudatos, jó szándékú, felelőtlen, cinikus
- Infokommunikáció szakmapolitikai szemmel
- Több mint 30 vállalat csatlakozott a Cisco globális Intercloud felhőhálózatához
- Tizennegyedik alkalommal díjazta hazai partnereit a Cisco
- Egymilliárd dollárt fektet a Cisco felhőbe
- A Cisco fenyegetés-központú tűzfalakat mutatott be
- Idén is kerestetik az év informatikai újságírója
- Cisco Gold Partner lett a NET’54
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.