Az okosabb nyomtatás irányába tereli a vállalatokat a Xerox

forrás: Prím Online, 2015. április 24. 17:25

A Xerox legújabb fejlesztésével, a Print Awareness Tool névre keresztelt online megoldásával arra szeretné ösztönözni a vállalatokat és azok dolgozóit, hogy csökkentsék a felesleges nyomtatások számát, mert ezzel nem csupán a költségeiket tarthatják kordában, hanem a környezetüket is óvják.

A Xerox európai kutatóközpontjában kidolgozott, a gamification technológiára alapuló, online alkalmazás egyszerűen telepíthető bármely irodai számítógépre és bekapcsolásával a beépített, valós idejű számlálók pillanatok alatt kimutatják, hogy ki, mikor, milyen volumenben nyomtatott és ezek adott esetben mennyi pazarlást jelentettek. Ugyanakkor nem csupán statisztikák készítésére, naplózásra alkalmas a Print Awareness Tool. Ez az eszköz tanácsot, javaslatot is tud tenni arra, hogyan változtathatóak meg a cégnél az addigi „rossz” nyomtatási szokások többek közt a digitális felületek, megoldások beiktatásával.


„A fejlesztésünk nem csupán azt szolgálja, hogy kevesebbet nyomtassanak a vállalatok, hanem azt is, hogy átgondoltabban, hatékonyabban használják a dokumentumkezelési berendezéseiket. Az a célunk, hogy felhívjuk a figyelmet arra, hogy a munkafolyamatok menedzselése során mikor és miért érdemes a digitális dokumentumkezelést előtérbe helyezni, és mikor hasznosabb a nyomtatott papírokkal dolgozni.” – fejtette ki Udvardi Gábor, a Xerox Magyarország marketingvezetője a Print Awarness Tool alkalmazásával összefüggő szempontokat.


A Print Awareness Tool szorosan kapcsolódik és kiegészíti a Xerox új generációs menedzselt nyomtatási szolgáltatását (MPS), amely három fő pillérre épül: a felmérésre és optimalizálásra, a biztonságra és integrációra, valamint az automatizálásra és egyszerűsítésre. A Xerox kiemelt szerepet szán üzleti stratégiájában a MPS-nek, mert cégmérettől függetlenül, annak használatával a nyomtatási feladatok költséghatékonyabban menedzselhetőek, az irodai folyamatok könnyedén digitalizálhatóak, és ezzel együtt a vállalatok és azok munkatársai még inkább mobilizálhatóak, versenyképesebbé tehetőek.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Premier League az Oracle felhőinfrastruktúráját választotta

A Premier League, a világ legnézettebb labdarúgó-bajnoksága az Oracle-t választotta hivatalos felhőszolgáltatójának. Az Oracle-lel együttműködve kívánja tovább növelni az egyes mérkőzések izgalmát az új meccsstatisztikák által, melyek mélyebb rálátást nyújtanak a pályán élőben zajló eseményekre. Az Oracle adatelemzési és gépi tanulási technológiái valós időben fogják megosztani ezeket az úttörő statisztikákat a milliárdos nagyságrendű globális közönséggel minden szezonban.

2021. május 8. 14:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35