Szövetség a csalások leküzdésére az AmEx vezetésével

Zsigó József, 2000. szeptember 25. 20:38
Az American Express, a First Data, a Buy.com és az Expedia együttműködési szerződést hozott létre az internetes vásárlások biztonságának növelésére és a csalások megakadályozására.
Mint ismeretes, az AmEx volt az első cég, amely az internetes vásárlások biztonságának növelésére a hónap elején bevezette az egyszer használatos hitelkártyaszámot. A pozitív tapasztalatok arra sarkallták a nagy forgalmú on-line cégeket, hogy rendszeres találkozókon beszéljék meg a hitelkártyával történő vásárlásokkal való visszaéléseket, ezek megakadályozását és az új biztonsági technológiákat. A csoport tagjai azután rendszeresen találkoznak személyesen a továbbiakban is, valamint folyamatos internetkapcsolatban állnak egymással, hogy az esetleges bűnözőket, illetve visszaélési módszereket naprakészen ismerjék.

A csoport tagjai megbízták a Gartner céget, hogy dolgozzon ki egy olyan módszert, amellyel a csalások számát a minimumra szoríthatják - írta a CNet.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36