Visszatekintés a CES-re (1)
Miközben folymatosan érkeztek – szinte dőltek - szerkesztőségünkbe a CES-2016 hírek, amerikai tudósítónk (Horváth László, nemzetközi reputációjú online marketing szakértő) a helyszínen próbálta meg felmérni, hogy összegészében mit is jelent a világ számára (no és számunkra) a CES.
Az biztos, hogy már nem csupán Consumer Electronics Show, hisz az autóipartól az edzésprogramot szabályozó tornacipőig, a drónoktól a 3D nyomtatóig, a hálózatba kapcsolt háztartási cikkektől, tárgyaktól (IoT) a fantasztikus kijelzőkig életünk minden területét érintő konferenciáról és kiállításról van szó, amit ma már nem is neveznek „szórakoztató elektronikai show”-nak, a rövidítés maga nyert új jelentést: az ami a héten Las Vegasban zajlott, hivatalosan is csupán CES és kész! A konferencia-előadásaival és a magyar vállalkozások amerikai térhódításának segítésével sokunk barátjának számító Horváth László úgy fogalmazta meg ezt az egészet, hogy „Disruption is going mainstream”, amiből a „disruption”-t nehéz magyarítani, mivel pontatlan lenne félbeszakításnak, megszakításnak fordítani, de az biztos, hogy azok a folyamatok, amiket korábban még külön tudtunk kezelni informatikaiként, szórakoztató elektronikaiként vagy épp háztartásiként, nem a maguk medrében folytatódnak tovább, ezek a folyamatok valóban megszakadtak, egész iparágak változnak, mindent újra kell gondolni, és a fősodorrá az vált, hogy összeolvadnak a technikák és a tudományágak, minden mindennel összefügg, egybemosódik: disruption is going mainsteram.
Kapcsolódó cikkek
- CES 2016: bemutatkozott az első keret nélküli, ívelt kialakítású SUHD TV
- CES 2016: játékra optimalizálva
- CES 2016: a világ legkönnyebb laptopja
- CES 2016: a legnagyobbakkal fejlesztet HDR-tartalmakat az LG
- CES 2016: órákig filmez, kiváló fényképezőgép ... szóval új telefon
- CES 2016: nagy teljesítményű hordozható SSD
- CES 2016: már a távirányitók sem a régiek
- CES 2016: a TV-játékok új szintje
- CES 2016: Biztonság és közlekedés
- CES 2016: moduláris ThinkPad X1 család
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.