Egyre többen keresik a Black Friday akciókat Magyarországon
A hatalmas kedvezményekkel kecsegtető Black Friday jelentősége a magyar online kiskereskedelemben megállás nélkül nő. A néhány éve hazánkba is begyűrűzött esemény népszerűségét jól mutatják a Google keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók.
A Google trendkutatása szerint 2015 novemberében a ’fekete péntek’ és ’black friday’ kifejezésekre több mint félmilliószor kerestek a magyarok a keresőben, ez a szám egy évvel korábban még alig haladta meg a 200.000-et.
Google Trends kutatás
Az idei szeptemberi adatok már több mint 10.000 keresést regisztráltak (ez közel 50%-kal több, mint tavaly szeptemberben), ám a java biztosan csak ezután következik majd.
Google Trends kutatás
Mint minden évben, úgy idén is november végére, a hálaadás utáni péntekre esik a Black Friday, de ez nem tántorította vissza az online kereskedőket attól, hogy már jóval korábban meghirdessék különleges ajánlataikat. Így tesz idén a tengerentúli óriás, az Amazon is, aki minden nap új akciókkal tart visszaszámlálást, az AliExpress pedig november 11-én tartja shopping ünnepét.
Itthon a Black Friday hazai gyűjtőoldalán listázva is megtalálhatjuk a résztvevő boltokat, sőt, a ShopAlike-on egy helyen böngészhetünk több webáruház akciós termékei között. Olcsó elektronikai cikkekből idén sem szűkölködünk majd, az Extreme Digital már be is jelentette idei Black Friday akcióját, ami egy héttel az eredeti dátum előtt, november 18-án várható.
Kapcsolódó cikkek
- Make Black Friday Great Again!
- Black Friday: a pénzügyi adathalászat nő az ünnepek közeledtével
- Még mindig a Google hozza a legtöbb vásárlót a webáruházaknak
- PayPal: kiugróan magas pénzforgalom várható az ünnepi időszakban
- Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
- Online okoskodó CSOK-osok változtatják meg az építőipart?!
- Évnyitó az interneten: Iskolakezdés az e-kereskedelemben
- Dübörög az online szektor
- A tanévkezdéshez kötődő vásárlási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Új lehetőségek az e-kereskedelem számára
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tisza Párt: a jövő kihívásai
A Tisza Párt első kongresszusát 2025. február 15-én rendezték meg "Vissza Európába" címmel a Hungexpo Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban. Az esemény célja a párt tevékenységének és jövőbeli terveinek bemutatása volt, amely során - kerekasztal-beszélgetések és plenáris előadások illetve workshopok keretében szó esett a műszaki-, technológiai kihívásookról is.
Új megoldás az akkumulátorgyártás minőségellenőrzésére
A Schneider Electric és a Liminal Insights együttműködése lehetővé teszi az akkumulátorgyártók számára, hogy csökkentsék a selejt mennyiségét és növeljék a gyártási hatékonyságot. A tesztek alapján már egy százalékos selejtcsökkentés is évente akár 10 millió dolláros megtakarítást eredményezhet.
A FoxPost alapítói befejezték küldetésüket
A FoxPost alapítói, Bengyel Ádám vezérigazgató és Lányfalvi Péter kereskedelmi igazgató lemondtak pozíciójukról. Döntésüket azzal indokolták, hogy elérték kitűzött céljaikat, és sikerült megtalálniuk a vállalat irányítására alkalmas utódot. Úgy érzik, küldetésük befejeződött, és elégedetten távoznak.