Future of Business felmérés: a kisvállalkozások együtt tanulnak
A Facebook felmérésének legújabb kiadásában azt vizsgálták, hogyan alkalmazzák a cégek a tanulást és a mobil technológiákat bővülésük érdekében.
- A magyar kkv-k többsége internetes keresést használ (59%), blogokat és fórumokat olvas (54%), vagy más cégekhez fordul (49%) új, üzleti tevékenységével kapcsolatos ismeretek elsajátításához.
- Világszerte a cégek 42%-a nyilatkozott úgy, hogy más vállalatoktól tanul, ez azonban csak a második legnépszerűbb ismeretszerzési forma az online keresés után (64%). A számok azt mutatják, hogy a cégek egymáshoz fordulnak, hogy alaposan kiismerhessék a napjainkban teret hódító mobiltechnológiákat.
- Magyarországon azoknak a vállalkozásoknak közel fele (47%), amely vett fel új munkaerőt az elmúlt hat hónapban, vagy tervezi ezt (48%) szintén más cégekről vesz példát.
A kapcsolatok számítanak: a kis-, és középvállalatok egymáshoz fordulnak, hogy tanuljanak és megosszák ötleteiket a mobilizált gazdaságban a Future of Business című felmérés legújabb kiadása szerint, amely a Facebook, a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) és a Világbank együttműködésével készült. Ez az első alkalom, hogy a kutatás magyar kkv-kra vonatkozó adatokat is tartalmaz.
A Future of Business legújabb kiadványának készítői azt vizsgálták, hogy a vállalatok hogyan alkalmazzák az tanulást és a mobil technológiákat a bővülés érdekében, valamint milyen üzleti jövőképpel rendelkeznek.
Itthon a kkv-k több mint fele online kereséssel (59%), blogok és fórumok olvasával (54%), vagy más cégek gyakorlatainak tanulmányozásával (49%) tesz szert új, üzleti életében hasznosítható információra. Magyarországon a nemzetközi kereskedelmet folytató vállalkozások több forrásból sajátítanak el tudást, és az átlagnál magasabb az üzleti élettel kapcsolatos érdeklődésük, továbbá három és félszer valószínűbb, hogy alkalmazzák tanulási irányú érdeklődésüket annak érdekében, hogy jobb információhoz jussanak a nemzetközi kereskedelemről – derül ki a kutatásból.
A Future of Business felmérésről
A Future of Business felmérés először 2016 februárjában jelent meg, és a Facebook elkötelezettségét tükrözi a kis- és középvállalkozások (kkv-k) támogatása iránt. A felmérés célja, hogy a kkv-k hasznosíthassák mind az eredményeit, mind a digitális eszközeit a növekedés érdekében. A legújabb kiadvány az egymástól való tanulás fontosságára koncentrál. A felmérés a cégek jelenlegi és jövőbeli gazdasági tevékenységéről, kihívásairól, üzleti jellemzőiről és stratégiájáról is tartalmaz kérdéseket. A felmérésben közel 200 ezer kis-, és középvállalat vett részt több mint 40 országból, a válaszadók a több mint 70 millió, aktív Facebook oldallal rendelkező vállalkozások közül kerültek ki.
A Facebook, a Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet (OECD) és a Világbank együttműködésében készült Future of Business felmérés rendszeres információt nyújt arról a gazdasági környezetről, amelyben a cégek működnek, és bemutatja ezeket a vállalkozásokat annak érdekében, hogy minden szinten támogassa a döntéshozatalt, és hogy olyan információkat hozzon nyilvánosságra, amelyek segítik a cégek növekedését. A Future of Business felmérés az újonnan alakult és a már hosszú ideje fennálló digitalizált cégek perspektíváját is ismerteti, és rálátást kínál az új, mobilizált gazdaságra. A kkv-król megjelentő részletesebb elemzések és a friss információk javítják a gazdasági trendek megértését, és új célokra, eszközökre világíthatnak rá, ami tovább ösztönzi és segíti a cégek növekedését.
További információkért, az adatok és a riport megtekintéséért látogasson ide: www.futureofbusinesssurvey.org
Kapcsolódó cikkek
- Elbeszélnek egymás mellett a cégek és a fiatalok?
- ESET kutatás: alááshatják a kiberbiztonsági veszélyek a digitális gazdaság menetelését?
- Nem érte el a zsarolóvírus a hazai kkv-k ingerküszöbét
- Közösségi média realityt indít a Pepsi
- Facebook, Google: A 100 millió dolláros csalás - megelőzhető lett volna?
- A Fujitsu felméréséből kiderül, hogy a digitális átalakulás ösztönzi az üzleti növekedést
- A nagyvállalatok csupán 5 százaléka készült fel a digitális gazdaság informatikai követelményeire
- Egy mítosz vége: hat általános tévhit az üzleti tintasugaras nyomtatással kapcsolatban
- Ár-érték arányban a Vodafone az első a Best Buy Award felmérésen
- Távközlés: főként az internet- és tévészolgáltatások ajánlatait hasonlítanák össze az ügyfelek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.