Az eMAG-on idén akár 70 százalékos árengedményeket is találhat Black Friday napján

forrás: Prím Online, 2017. november 15. 09:37

Az eMAG idén november 24-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és közel másfélszer több terméket kínál a magyar vásárlók számára, mint tavaly. 

600 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalára látogatók, termékenként akár 70%-ot is megtakaríthatnak. A Similarweb1 legfrissebb látogatottsági adatai alapján, ami az elmúlt hat hónapot vizsgálta, az eMAG vált az elsőszámú szereplővé a webáruházak piacán, mivel több látogatást regisztráltak az eMAG-hu oldalon, mint a második és a harmadik helyezettnél összesen. Éppen ezért, illetve a Black Friday alkalmából az eMAG minden eddiginél nagyobbra duzzasztotta raktárkészleteit és logisztikai kapacitását a magyar piacon. 

 

A Black Friday meghonosításában kiemelt szerepet vállaló eMAG idén is rekorddöntésre készül az év legfontosabb vásárlási akciója kapcsán, ezért november 24-én már 600 000 akciós termék várja majd a látogatókat. Az eMAG célja 2017-ben is az, hogy a vásárlók kiemelkedően kényelmes élményben részesüljenek sorban állás és idegeskedés nélkül.

 

 

 

A logisztikai partnerek száma és a raktár mérete is bővült a korábbi évekhez képest, az eMAG számos újítással várja a karácsonyi vásárlószezont klasszikusan megnyitó Black Friday-t. A készülődéssel kapcsolatban Catalin Dit, az eMAG hazai ügyvezetője azt mondta: „idén is a vásárlók igényeit tartottuk szem előtt, szakmai tapasztalatunk révén hónapok óta készülünk a nagy napra, hogy november 24-re minden készen álljon, ügyfeleink pedig a legmagasabb színvonalú kiszolgálásban részesüljenek. Mobilalkalmazásunk már tavaly is nagyon népszerű volt többek között a „Fizetés 1 kattintással” vásárlási lehetőségnek köszönhetően (a bankkártya adatai elmenthetők, így lényegesen könnyebben és gyorsabban vihető végig a vásárlási folyamat), idénre pedig további fejlesztéseket hajtottunk végre rajta, hogy még kényelmesebbé tegyük a vásárlók életét.”

 

 

A tavaly 2,1 millió látogatót vonzó Black Friday idén még komolyabb erőpróbát jelent majd az eMAG-nak, hiszen a várakozások szerint ezen az egyetlen napon a 3 milliót is átlépheti a látogatások száma – a vállalat azonban erre is felkészült. „A korábbi évek tapasztalatai alapján úgy fejlesztettük tovább folyamatainkat és az üllői raktárbázisunkat is, hogy megfeleljünk a változó ügyféligényeknek, elvárásoknak. Munkatársaink három műszakban, a hét minden napján azon dolgoznak, hogy vásárlóink idén is elégedettek legyenek” – nyilatkozta Tóth József, az eMAG.hu operációs vezetője.

 

Az eseményre való felkészülés nemcsak a raktárkapacitás fizikai növelését, hanem a cégen belüli logisztikai folyamatok fejlesztését is magában foglalja annak érdekében, hogy a Black Friday napján történő vásárlások feldolgozása és kiküldése gördülékeny legyen. Emellett, a partner futárcégekkel szoros együttműködésben megvalósuló külső logisztikai kapacitásokra vonatkozó fejlesztések is részét képezik az előkészületeknek. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja

Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.

2025. június 13. 21:27

Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025

A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.

2025. június 13. 19:54

Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián

A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.

2025. június 13. 18:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új szakértő irányítja a Yettel digitális fejlesztéseit

2025. június 12. 16:42

Diákötletek, amelyek jobbá tehetik a világot

2025. június 7. 13:55

Ők formálják a jövőt – díjazták a legtehetségesebb középiskolás innovátorokat

2025. június 1. 14:25

AI Summit Budapest 2025: Nobel-díjas kutató nyitja meg a konferenciát

2025. május 27. 16:35