Az eMAG-on idén akár 70 százalékos árengedményeket is találhat Black Friday napján

forrás: Prím Online, 2017. november 15. 09:37

Az eMAG idén november 24-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és közel másfélszer több terméket kínál a magyar vásárlók számára, mint tavaly. 

600 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalára látogatók, termékenként akár 70%-ot is megtakaríthatnak. A Similarweb1 legfrissebb látogatottsági adatai alapján, ami az elmúlt hat hónapot vizsgálta, az eMAG vált az elsőszámú szereplővé a webáruházak piacán, mivel több látogatást regisztráltak az eMAG-hu oldalon, mint a második és a harmadik helyezettnél összesen. Éppen ezért, illetve a Black Friday alkalmából az eMAG minden eddiginél nagyobbra duzzasztotta raktárkészleteit és logisztikai kapacitását a magyar piacon. 

 

A Black Friday meghonosításában kiemelt szerepet vállaló eMAG idén is rekorddöntésre készül az év legfontosabb vásárlási akciója kapcsán, ezért november 24-én már 600 000 akciós termék várja majd a látogatókat. Az eMAG célja 2017-ben is az, hogy a vásárlók kiemelkedően kényelmes élményben részesüljenek sorban állás és idegeskedés nélkül.

 

 

 

A logisztikai partnerek száma és a raktár mérete is bővült a korábbi évekhez képest, az eMAG számos újítással várja a karácsonyi vásárlószezont klasszikusan megnyitó Black Friday-t. A készülődéssel kapcsolatban Catalin Dit, az eMAG hazai ügyvezetője azt mondta: „idén is a vásárlók igényeit tartottuk szem előtt, szakmai tapasztalatunk révén hónapok óta készülünk a nagy napra, hogy november 24-re minden készen álljon, ügyfeleink pedig a legmagasabb színvonalú kiszolgálásban részesüljenek. Mobilalkalmazásunk már tavaly is nagyon népszerű volt többek között a „Fizetés 1 kattintással” vásárlási lehetőségnek köszönhetően (a bankkártya adatai elmenthetők, így lényegesen könnyebben és gyorsabban vihető végig a vásárlási folyamat), idénre pedig további fejlesztéseket hajtottunk végre rajta, hogy még kényelmesebbé tegyük a vásárlók életét.”

 

 

A tavaly 2,1 millió látogatót vonzó Black Friday idén még komolyabb erőpróbát jelent majd az eMAG-nak, hiszen a várakozások szerint ezen az egyetlen napon a 3 milliót is átlépheti a látogatások száma – a vállalat azonban erre is felkészült. „A korábbi évek tapasztalatai alapján úgy fejlesztettük tovább folyamatainkat és az üllői raktárbázisunkat is, hogy megfeleljünk a változó ügyféligényeknek, elvárásoknak. Munkatársaink három műszakban, a hét minden napján azon dolgoznak, hogy vásárlóink idén is elégedettek legyenek” – nyilatkozta Tóth József, az eMAG.hu operációs vezetője.

 

Az eseményre való felkészülés nemcsak a raktárkapacitás fizikai növelését, hanem a cégen belüli logisztikai folyamatok fejlesztését is magában foglalja annak érdekében, hogy a Black Friday napján történő vásárlások feldolgozása és kiküldése gördülékeny legyen. Emellett, a partner futárcégekkel szoros együttműködésben megvalósuló külső logisztikai kapacitásokra vonatkozó fejlesztések is részét képezik az előkészületeknek. 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Közzétette 2020-as fenntarthatósági jelentését a Raben Group

„Drive to Sustainability” címmel jelentette meg legújabb jelentését a Raben. Ez az eddigi legátfogóbb és legrészletesebb, a teljes cégcsoportot reprezentáló összefoglaló, amely számos mérőszám mellett több mint ezer érdekelt fél véleményét is tükrözi. A 2020-as jelentés a vállalatirányítási, környezeti, társadalmi és gazdasági hatásokra összpontosítva azt is bemutatja, hogy a cég miként járul hozzá az ENSZ globális céljaihoz.

2021. június 14. 16:55

Alapjaiban változtatják meg a bankolást a digitális ügyfélélmény és új generációs elvárások

A pénzügyi szolgáltató szektor bizonyos szerkezeti sajátosságok miatt az új belépőkkel szemben a már piacon lévő vállalatoknak kedvez: a magas működési költségek, a viszonylag alacsony profitráták, a bonyolult törvényi szabályozás, és a bizalom nagy szerepe mind megnehezíti a kihívók helyzetét, mivel egyfajta természetes versenykorlátozó tényezőként hat. Azonban a digitális forradalom ezt a szektort is elérte, és komoly kihívások elé állítja az akár évszázados múlttal rendelkező, ügyfeleiket világszerte kiszolgáló bankokat. Ez a bankszertort saját működésében és ügyfélkommunikációban is érinti.

2021. június 14. 11:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40