Kelet-európai partnert választott a Facebook
A Magyarországon is egyre jelentősebb piaci szereplővé váló online kereskedő és marketing cég, a Retargeting.biz lett a Facebook egyik első hivatalos marketing partnere a kelet-európai régióban. Ezzel a vállalat azon ötven európai cég közé tartozik, amelyek egyszerre birtokolják a Facebook Marketing Partner és Google Premier Partner címeket.
A romániai alapítású Retargeting.biz, amely az elmúlt három hónapban a saját alkalmazásának (Programmatic Ads) útnak indításával jelentős sikereket ért el a kelet-európai, köztük a magyar e-kereskedelmi piacon is, a közelmúltban elnyerte a két hirdető óriás, a Facebook és a Google partneri minősítését. Ennek azért van jelentősége, mert így a vállalat közvetlenül a Facebook szakértőivel dolgozhat együtt, illetve a Facebook olyan új funkcióihoz és szolgáltatásaihoz is hozzáférhet, amelyek még nem elérhetőek a régió nagyközönsége számára.
„A Retargeting.biz a Facebook dedikált ügyfélkapcsolati szakemberével dolgozik együtt, aki gondoskodik arról, hogy minden, a hirdetési kampányok teljesítményét befolyásoló probléma rövid idő alatt ki legyen javítva. Továbbá ügyféloldalon számos haszonnal jár a Retargeting.biz által biztosított, automatikusan létrehozott, programozott, célzott és hatékony hirdetéseken alapuló kampánykezelése.” – hangsúlyozta Rareș Bănescu, a Retargeting.biz alapító vezérigazgatója.
A Retargeting.biz megoldásaival lehetővé teszi az online áruházak látogatóinak megcélzását (Visitor Remarketing), de ugyanúgy elérést biztosít azon érdeklődők felé, akik nem fejezték be a vásárlást (Abandoned Cart Remarketing) vagy akik feliratkoztak a hírlevélre (Email Customer Engagement), továbbá minden olyan felhasználó felé, aki interakciót folytatott egy online áruház Facebook oldalán (Page Engagement). Mindezek mellett a cég segít az új ügyfelek felkutatásában is, a demográfiai és érdeklődési adatok alapján célzott közönség (Custom Audience) és a meglévő ügyfelekhez hasonló jellemzőkkel és érdeklődési körrel rendelkező emberek (Lookalike Audience) megszólításával.
Kapcsolódó cikkek
- Online térképen láthatóak a tervezett áram- és gázszünetek az E.ON oldalán
- Menhelyi kutyáknak segít állást találni a Telenor
- Több új eszköz lesz elérhető a Facebookon és az Instagramon
- Átláthatóbbá teszi az oldalakat és a hirdetéseket a Facebook
- Nyilvánosságra hozza moderálási irányelveit a Facebook
- Újabb változás a Facebook felhasználók hírfolyamában
- Közérthetőbb használati szabályzatot vezet be a Facebook
- Változnak az adatkezelési beállítások a Facebookon
- A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes
- A Facebook legújabb internettechnológiáját teszteli a Magyar Telekom
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.