Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere
DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.
2018 decemberében tesztüzemben elindult, 2019 januártól pedig már széles körben elérhető az Adverticum legújabb szolgáltatása. Az adatbázis alapú célzás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat felhasználni a pontos célzás érdekében.
Az igazán hatékony működés biztosítása érdekében a DataMe adatbázisára támaszkodik az új szolgáltatás, mely a magyar internetezői adatok hiánya okozta űr pótlásával igyekszik támogatni az online hirdetési piac résztvevőit.
„Az újonnan bevezetésre került szolgáltatás célja, hogy a tartalomszolgáltatói felületeken is használhatók legyenek az adat alapú célzási megoldások, ezzel ügyfeleink új eszközöket kapjanak a célcsoportképzésre és a hirdetők jobb kiszolgálására. A DataMe Kft. által biztosított adatbázis alapú célzási lehetőségek forradalmi újításnak számítanak a piacon, melyek különböző szegmensekben több mint 32 millió egyedi azonosító részvételével készültek.” – mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője.
A DataMe DMP használatával a felhasználónak lehetősége nyílik pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár azok eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. A folyamatosan frissülő adatokkal ellátott targetálási csoportok állandó lehetőséget biztosítanak a különböző kampányok célba juttatásában.
Az új szolgáltatást az Adverticum ügyfelei március 1-jéig díjmentesen vehetik igénybe.
Kapcsolódó cikkek
- Új blokklánc-tesztelő szolgáltatás a Fujitsutól
- Larry Ellison bejelentette az Oracle legújabb autonóm szolgáltatását
- Több száz bajba jutott családnak segít mostantól egy új adatbázis
- Az Oracle forradalmasítja a felhő adatbázisokat a világ első autonóm adatbázisával
- A HP tovább bővíti üzleti Device-as-a-Service szolgáltatásait
- Rekordidő alatt építette újra leégett szentendrei fejállomását a UPC
- Változtatásokat vezetett be a Telenor
- A digitális szakadék áthidalásáért tesz a Vodafone
- Jól járnak a Vodafone ügyfelek
- Új, gyorsabb otthoni netcsomagok a Telekomtól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.