Van kedvenc webáruházad?
Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsűri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők.
A díjat a végén az év legkiemelkedőbb internetes kereskedője viheti majd haza KKV és Nagyvállalati kategóriában, valamint keresik a legjobb logisztikával, legjobb felhasználói élménnyel, legjobb omnichanel értékesítéssel működő webáruházat és azt a kereskedőt, aki a legkörnyezetbarátabb szolgáltatást nyújtja. Tavaly az összes internetező 1%-a szavazott kedvenc kereskedőjére, idén a szervezők és szakmai partnerek (az eNET, a Dialogue Creatives, az ECommerce Hungary, az IVSZ, a Reacty Digital és a VeVa közösség) abban bíznak még több internetes vásárló hangot ad majd véleményének.
A díj főtámogatója a Mastercard. „A digitalizáció korát éljük, melyet a folyamatos változás jellemez. Nincs ez másként az online vásárlásnál sem. A fejlődés dinamikus, azonban ma már a gyors és biztonságos kiszolgálás mellett egyre fontosabb, hogy a vásárláshoz pozitív ügyfélélmény kapcsolódjon - a webáruházaknak tartaniuk kell a sebességet az ügyfelek részéről felmerülő új igényekkel” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Az Év Internetes Kereskedője verseny kiváló lehetőség arra, hogy a kereskedők visszacsatolást kapjanak a fejlesztésekbe fektetett munkáról. A felhasználók szavazatukkal fontos visszajelzést adhatnak a webshopoknak, és olyan megoldások létrejöttét ösztönözhetik, melyek megkönnyítik és élménnyé teszik az internetes vásárlást”.
A díj kiemelt támogatója, a Magyar Posta. A Magyar Posta a logisztikai piac egyik vezető szereplőjeként a legnagyobb országos hálózatot és számos csomagátvételi megoldást kínál partnerei számára. „Számunkra elsődleges, hogy a webáruházak a lehető legtöbb információt tudják megadni az ügyfeleknek a szállításról, legyen szó házhoz kézbesítésről vagy fixponti átadásról. Ha egy webáruház sikeres, az nekünk is siker. Közös cél a hazai elektronikus kereskedelem fejlesztése, és ezen keresztül a fogyasztók igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálása.” - mondta Ráczné Hegedűs Klára, a Magyar Posta vállalati értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Friss online kiskereskedelmi számok – 2018
- Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása
- E-kereskedelmi Körkép 2018: online vásárlás külföldről
- A karácsonyi készülődés elmaradhatatlan kelléke – az online vásárlás
- Végre nem leszünk másodrendű állampolgárok az online világban
- Minden idők legnagyobb eMAG Black Friday akciója jön
- Egy verseny, ahol a lehetőség viszi a pálmát
- Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről
- e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája
- Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
7 vállalat, amely új szintre emelte a zöld gondolkodást
Adatközpontok környezetbarát működésének támogatása, az építészet újradefiniálása, valamint az energiafelhasználás látványos csökkentése – többek között ezekért az innovatív törekvésekért kaptak elismerést a Schneider Electric idei fenntarthatósági versenyének díjazottjai. A Sustainability Impact Award 2024-es kiírásában hét vállalat részesült a kitüntetésben, köztük két indiai cég is.
Mit mesélnek rólunk az emojik 2025-ben?
Egy szív, egy mosolygós arc vagy egy apró szikra – néha ennyi is elég, hogy átadjuk, amit érzünk. Vagy mégsem? A július 17-i Emoji Világnap alkalmából Guld Ádám médiakutatóval jártuk körbe, hogyan változott meg az emojik használata 2025-re, milyen félreértésekhez vezethetnek ezek a kis jelek, és mit tehetünk azért, hogy gördülékenyebb legyen a digitális kommunikációnk.
Hatékonyság, kényelem és fenntarthatóság egyben – Az új E4 monitorok
Az AOC Essential E4 monitorcsalád átfogó választékot kínál a különféle munkakörnyezetekhez – a helytakarékos irodai megoldásoktól a fejlett kreatív felhasználásig. A sorozat kiemelkedik a konfigurációs lehetőségek széles skálájával, így mindenki megtalálhatja a számára ideális eszközt.
Beszéljünk ikonokkal! – Az emojik szerepe a digitális kommunikációban
Július 17-én ünnepeljük az Emoji Világnapját. A kis méretű digitális ikonok ma már szinte minden online beszélgetésben jelen vannak, és szerves részévé váltak mindennapi kommunikációnknak. Ezt felismerve a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is támogatást nyújt azoknak, akik most ismerkednek a digitális tér színes piktogramjaival.
Magyarország és az AI: Tudásban az élvonalban, bizalomban megosztottan
Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) egyre nagyobb teret nyer a világban, a magyar lakosság többsége már most ismeri az alapfogalmakat, és bízik abban, hogy a vállalatok felelősen kezelik az adatokat – derül ki az Ipsos friss, AI Monitor 2025 nemzetközi kutatásából.