Van kedvenc webáruházad?
Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján. A nevezés után most a vásárlókon a sor, április 19-ig szavazhatnak kedvenc webáruházukra a http://www.evker.hu oldalon. A 20 legtöbb szavazatot kapó webáruház jut tovább a szakmai zsűri elé, a szavazók között pedig értékes nyereményeket sorsolnak ki a szervezők.
A díjat a végén az év legkiemelkedőbb internetes kereskedője viheti majd haza KKV és Nagyvállalati kategóriában, valamint keresik a legjobb logisztikával, legjobb felhasználói élménnyel, legjobb omnichanel értékesítéssel működő webáruházat és azt a kereskedőt, aki a legkörnyezetbarátabb szolgáltatást nyújtja. Tavaly az összes internetező 1%-a szavazott kedvenc kereskedőjére, idén a szervezők és szakmai partnerek (az eNET, a Dialogue Creatives, az ECommerce Hungary, az IVSZ, a Reacty Digital és a VeVa közösség) abban bíznak még több internetes vásárló hangot ad majd véleményének.
A díj főtámogatója a Mastercard. „A digitalizáció korát éljük, melyet a folyamatos változás jellemez. Nincs ez másként az online vásárlásnál sem. A fejlődés dinamikus, azonban ma már a gyors és biztonságos kiszolgálás mellett egyre fontosabb, hogy a vásárláshoz pozitív ügyfélélmény kapcsolódjon - a webáruházaknak tartaniuk kell a sebességet az ügyfelek részéről felmerülő új igényekkel” – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója. „Az Év Internetes Kereskedője verseny kiváló lehetőség arra, hogy a kereskedők visszacsatolást kapjanak a fejlesztésekbe fektetett munkáról. A felhasználók szavazatukkal fontos visszajelzést adhatnak a webshopoknak, és olyan megoldások létrejöttét ösztönözhetik, melyek megkönnyítik és élménnyé teszik az internetes vásárlást”.
A díj kiemelt támogatója, a Magyar Posta. A Magyar Posta a logisztikai piac egyik vezető szereplőjeként a legnagyobb országos hálózatot és számos csomagátvételi megoldást kínál partnerei számára. „Számunkra elsődleges, hogy a webáruházak a lehető legtöbb információt tudják megadni az ügyfeleknek a szállításról, legyen szó házhoz kézbesítésről vagy fixponti átadásról. Ha egy webáruház sikeres, az nekünk is siker. Közös cél a hazai elektronikus kereskedelem fejlesztése, és ezen keresztül a fogyasztók igényeinek minél szélesebb körű kiszolgálása.” - mondta Ráczné Hegedűs Klára, a Magyar Posta vállalati értékesítési igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Friss online kiskereskedelmi számok – 2018
- Karácsonyi vásárlásainkat elemzi a Selectivv legújabb kutatása
- E-kereskedelmi Körkép 2018: online vásárlás külföldről
- A karácsonyi készülődés elmaradhatatlan kelléke – az online vásárlás
- Végre nem leszünk másodrendű állampolgárok az online világban
- Minden idők legnagyobb eMAG Black Friday akciója jön
- Egy verseny, ahol a lehetőség viszi a pálmát
- Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről
- e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája
- Hatósági együttműködéssel szűrtek ki interneten kapható, csodát ígérő termékeket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.