A Decathlon és a Lumenet az Év Internetes Kereskedői 2019-ben

forrás: Prím Online, 2019. június 6. 14:17

Idén 13. alkalommal adták át a rangos Év Internetes Kereskedője Díjat. Nagyvállalati kategóriában a győztes a Decathlon lett, a második díjat a Konzolvilág vitte el, míg a dobogó harmadik fokán az eMAG végzett. A kis- és közepes vállalati kategória nyertese a Lumenet, második helyezett a Dressa, harmadik pedig az iDrinks webshop lett. 

A Mastercard által támogatott fődíjak mellett kategóriadíjakat is átadtak a szervezők. A kategóriadíj jelölői a Magyar Posta MPL kiscsomaglogisztikai üzletága, az eNET Internetkutató Kft, valamint a Reacty Digital Kft. A szervezők idén két új kategóriát is életre hívtak, logisztika és környezetvédelem témában. Nagyvállalati kategóriában a Legjobb logisztika díjat az  Euronics, a Legjobb omnichannel és a Legjobb felhasználói élmény  díjat a Decathlon kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Tchibo jeleskedett. Kis- és középvállalati kategóriában a Legjobb logisztika és a Legjobb omnichannel díjat a Kockashop, a Legjobb felhasználói élmény díjat az eTáska kapta, a Legjobb környezetvédelmi díj kategóriában pedig a Dressa végzett első helyen.

 

 

Az Év Internetes Kereskedője Díj versenyben, amelynek legfőbb célja a hazai internetes kereskedelem népszerűsítése és az online vásárlás iránti bizalom kiépítése, minden olyan magyarországi bejegyzésű vállalkozás részt vehetett, amely online kiskereskedelmi tevékenységet folytat. Idén több mint 600 kis- és közép-, valamint nagyvállalat szerepelt a magyar internetezők által jelölt kereskedők között. A nyertesek kiválasztásában a vásárlók, valamint az e-kereskedelmi szakemberekből, szervezőkből és támogatókból összeálló szakmai zsűri is évről évre közreműködik. 2019-ben több mint 48 ezren érezték fontosnak, hogy beszavazzák kedvenceiket a második fordulóba, a magyar 18 év feletti internetezők csaknem 1%-a szavazott. 

 

Piaci szinten is jól teljesítettek a tavalyi évben az e-kereskedők: 23%-kal tudták növelni az online kiskereskedelem forgalmát. Az eNET Internetkutató Kft. számai alapján 5 év alatt 2,5-szeresére nőtt a hazai online kiskereskedelmi piac. Míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, a tavalyi évben elérte a 669 milliárd forintot.

 

Az Év Internetes Kereskedője Díj 2019 főtámogatója a Mastercard. Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója elmondta: „Az innovatív piaci szemléletre most különösen nagy szükség lesz, hiszen örömmel látjuk, hogy az internetes vásárlás hazánkban is folyamatosan bővül. Ősztől kötelezővé válik az erős ügyfélhitelesítés, ès ez nagy kihívást jelent a szereplők számára. Szeptembertől fokozott védelem mellett kell majd biztosítani a megfelelő ügyfélélményt. Az új megoldásokat, az innovációt mindig is az új igények ösztönözték, ezért fontos hogy a fogyasztói elvárásokat a kereskedők időben felismerjék és reagáljanak is rá. Az Év Internetes Kereskedője verseny felületet biztosít a vevők számára az értékeléshez, és külön öröm számunkra, hogy ilyen sokan éltek a lehetőséggel, így hozzájárulva a hazai e-kereskedelem további fejlődéséhez" 

 

 

A Díjban idén először vett részt kiemelt támogatóként és a logisztika kategóriadíj jelölőjeként a Magyar Posta Zrt. Ráczné Hegedűs Klára, a társaság vállalati értékesítési igazgatója a „Legjobb logisztika” díj nagyvállalati kategóriájának győzteséről azt mondta: „Az euronics.hu logisztikai fejlesztéseinek eredményességét kiválóan tükrözi az online portál 2018. év végén nyújtott teljesítménye, a magas rendelésszámai, a rövid idő alatt teljesített megrendelések, ez a díj nem is kerülhetett volna jobb kezekbe. Ugyanezen díj kkv kategóriájának nyertese, a kockashop.hu a raktári folyamatokat gyorsító intézkedései, valamint a szállítmányozás területén bevezetett új szolgáltatásai miatt érdemelte ki a Legjobb Logisztika díjat. Nem véletlen, hogy a webshop egyre nagyobb népszerűségnek örvend a vásárlók körében.” A vállalat értékesítési igazgatója ezúton is gratulál minden díjazottnak.

 

Kabarcz Balázs, a Decathlon kereskedelmi igazgatója a nagyvállalati díj nyerteseként kiemelte: „Nagy örömmel és büszkeséggel vettük át a díjat. Jóleső a sok munka elismerése, ugyanakkor úgy érezzük, hogy még csak az út elején járunk és folyamatosan azon dolgozunk, hogy a kiszolgálás minősége minden csatornánkon kimagasló legyen.”

 

Zabari István, a Lumenet ügyvezetője a kkv díj nyerteseként hozzátette: „Amikor harmadszor nyeri el céged az e-kereskedelem legrangosabb szakmai díját, már te is elhiszed. Elhiszed, érdemes prémium világítástechnikai termékeket és a lehető legjobb kiszolgálást nyújtani vásárlóidnak bármi áron: olyat, amit te is elvárnál, ha online vásárolsz. Ez a gondolkodásmód a mozgatórugója a Lumenet prémium világítástechnikai webáruháznak. A díj ismételt visszaigazolása annak, hogy érdemes a vásárló fejével nézni a cégedre.”

Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára

Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.

2024. november 2. 10:12

160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak

Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.

2024. október 22. 13:19

A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát

Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.

2024. október 11. 10:03

Jelentős szakmai sikerrel zárult az ELTE pályaorientációs és tehetséggondozó programja

A Kulturális és Innovációs Minisztérium megbízásából a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő, „STEMpont” komplex pályaorientációs és tehetséggondozó program (NTP-STEM-23) megvalósítására kiírt pályázatán az ELTE Informatikai Kar 20 millió forint, a Természettudományi Kar pedig csaknem 18 millió forint támogatási összeget nyert el.

2024. szeptember 20. 14:55

24. alkalommal lehet jelölni a reáltárgyak legjobb oktatóit a Rátz Tanár Úr Életműdíjra

Az Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért 2024-ben is várja a jelöléseket a Rátz Tanár Úr Életműdíjra, amelyet immáron 24. alkalommal ítélnek oda olyan tanároknak, akik különösen sokat tettek a hazai reáloktatásért. 

2024. szeptember 20. 13:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59