Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei
A Huawei Technologies ismertette európai mesterséges intelligencia (MI) programját a Huawei Eco-Connect Europe 2019 konferencián, és bejelentette, hogy százmillió eurót fektet be az MI-iparágba Európában a következő öt évben. A program új fejezetet nyithat az európai mesterséges intelligencia iparág történetében.
„A Huawei elkötelezett az európai mesterséges intelligencia (angolul AI, Artifical Intelligence) iparág fejlesztése mellett, amely lehetővé teszi a vállalatok és egyéni fejlesztők számára, hogy az Ascend AI termékeit technológiai és üzleti innovációra használják. A következő öt évben a Huawei 100 millió euró befektetését tervezi az európai AI ökoszisztéma programba, amely iparági szervezeteknek, 200 ezer fejlesztőnek, 500 független szoftver kereskedő (ISV) partnernek, 50 egyetemnek és kutatási intézménynek segít majd az innováció fejlesztésében”, mondta Jiang Tao, az Intelligent Computing üzletág alelnöke.
A Huawei mesterséges intelligencia programja, az AI Ecosystem Program négy kezdeményezésen alapszik. A vállalat először a Huawei partnerekkel közösen dolgozik az európai MI-iparág fejlesztésén, kulcsszervezetekkel működik majd együtt három fontos területen:
- AI-etikai- és biztonsági szabályozások és szabványok fejlesztése terén az Európai Távközlési Szabványosítási Intézettel (ETSI),
- az európai AI Public-Private Partnership (PPP), és ezáltal az AI-kutatások és a vertikális iparági fejlődés elősegítése terén a Big Data Value Association-nel,
- az európai AI egyetemi ökoszisztéma gondozása területén pedig olyan szervezetekkel közösen dolgozik, mint például a Falling Walls Foundation.
A Huawei továbbá közös megoldásokat fejleszt ISV partnereivel. A müncheni és párizsi OpenLabs intézmények olyan AI-képességi központok, amelyek támogatják az ISV partnereket a hardver, a fejlesztés és hordozás, valamint a közös marketing területein.
Harmadszor, a Huawei offline technológiai és fejlesztői versenyeket szervez, valamint technológiai támogatást nyújt a fejlesztők számára. Emellett a Huawei AI-képzéseket és tananyagokat biztosít partnereinek, valamint közös kutatóközpontokat hoz létre Európában. Az egyetemek számára tervezett AI-tanfolyamok az alapvető AI-elméletet, az Ascend- és a mainstream keretfejlesztést, valamint az Ascend szoftverarchitektúrát és fejlesztéseket foglalják magukban. A vállalat négy tananyagot jövőre tervez bemutatni, melyek az Ascend fejlesztésekről szólnak majd. A Huawei továbbá algoritmus- és alapvető alkalmazásfejlesztéssel foglalkozó közös kutatóközpontokat hoz létre azokkal az egyetemekkel és kutatóintézményekkel, melyekkel partnerségi kapcsolatban áll.
Kapcsolódó cikkek
- Az új családtag a mesterséges intelligencia
- Negyedével nőtt a Huawei árbevétele a harmadik negyedévben
- Magyar KKV világsikere: forradalmian új hatékonyság a mobil térképezésben
- A rugalmas munkavégzéstől a mesterséges intelligenciáig
- Mesterséges intelligenciára épülő számítástechnikai erőmű
- Mesterséges intelligencia a kamerákban
- A jövőben robotok is vizsgálhatják a tőzsdei cégek teljesítményét
- A mesterséges intelligencia a HR-t is átalakítja
- Mesterséges intelligencia a közoktatásban
- Az LG új AI-megoldásával a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.