2020 legmeghatározóbb médiaügynökségi tenderét hirdeti meg az Extreme Digital és az eMAG

forrás: Prím Online, 2020. január 14. 17:44

Miután a két cég összeolvadásához az eMAG és az Extreme Digital megszerezte a szükséges hatósági engedélyeket, a két online kereskedelmi márka számára közös médiavásárlási tendert hirdet meg. A közel kétmilliárd forintos összegről szóló megbízás jó eséllyel a 2020-as év legnagyobb és legmeghatározóbb médiaügynökségi tendere lesz.

A televíziós médiavásárlási tender meghirdetése az eMAG és az Extreme Digital  magyarországi vállalatainak egyesülése nyomán vált aktuálissá. A két e-kereskedelmi vállalat 2020 április elsején közös üzleti évet kezd. Mivel mindkét márka jelentős médiaköltő, logikus lépés a legnagyobb költségviselő aktivitások közös tervezése, a fúzióból származó előnyök azonnali érvényesítése. 

 

2020 áprilisától a vállalat kettéválasztja a televíziós stratégiai és vásárlási funkciókat. A televíziós  hirdetési stratégiát e-kereskedelemben és a piaci versenyhelyzetben jártas stratégia partnerre bízza, míg a január 14-én bejelentett tenderre jelentkezők kizárólag a vásárláshoz és hatékony operatív kivitelezéshez kapcsolódó képességeikben versenyeznek.

 

Az eMAG-Extreme Digital médiavásárlási tender két körös: az első körben az árakban versenyezhetnek az indulók, a második kör pedig a megrendelő ideális kiszolgálásának képességeiről szól. Tehát a legalacsonyabb ár nem határozza meg automatikusan azt, hogy melyik ügynökség lesz a tender nyertese. A nyertes pályázóval az eMAG és az Extreme Digital 2021 végéig szóló szerződés köt majd közel 2 milliárd forint értékben.

 

A tendert a vállalat a független MTN Audit szakmai felügyelete mellett bonyolítja le, az Extreme Digital és az eMAG televíziós stratégiájának tervezését 2020 áprilisától az Extreme Digital korábbi lead ügynöksége, a Perform Consulting látja majd el.

 

„Bár a tévés médiaköltés teszi ki mind az Extreme Digital, mind az eMAG magyarországi vállalata esetében a reklámbüdzsé jelentős részét, a későbbiekben a két márka a digitális költését is össze fogja hangolni, amely hasonlóan kimagasló mértékű átrendeződést generálhat az online hirdetési piacon, mivel a mostani tender csupán egy kezdeti állomása az egyesülési folyamatnak” – mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-ügyvezetője.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új termékcsaláddal és arculattal újít a Decathlon

A Decathlon, Magyarország piacvezető sportszerkereskedője, 2024-ben 86,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A pénzügyi eredmények mellett az elmúlt év a megújulásról és a stratégiai irányváltásról is szólt: a vállalat tavasszal hazánkban is elindította a globális márkaidentitásához illeszkedő arculatváltást, miközben kiemelt figyelmet kapott a fenntartható, körforgásos üzleti modell fejlesztése.

2025. április 30. 13:14

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szétdarabolás fenyegeti a Google-t?

2025. április 30. 14:43

Blokklánc vs. AI: Melyik technológia alakítja át gyorsabban a globális munkaerőpiacot?

2025. április 28. 16:57

Digitális élményforradalom: tegnap ért véget a pekingi InfoComm China 2025

2025. április 19. 14:31

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51