2020 legmeghatározóbb médiaügynökségi tenderét hirdeti meg az Extreme Digital és az eMAG

forrás: Prím Online, 2020. január 14. 17:44

Miután a két cég összeolvadásához az eMAG és az Extreme Digital megszerezte a szükséges hatósági engedélyeket, a két online kereskedelmi márka számára közös médiavásárlási tendert hirdet meg. A közel kétmilliárd forintos összegről szóló megbízás jó eséllyel a 2020-as év legnagyobb és legmeghatározóbb médiaügynökségi tendere lesz.

A televíziós médiavásárlási tender meghirdetése az eMAG és az Extreme Digital  magyarországi vállalatainak egyesülése nyomán vált aktuálissá. A két e-kereskedelmi vállalat 2020 április elsején közös üzleti évet kezd. Mivel mindkét márka jelentős médiaköltő, logikus lépés a legnagyobb költségviselő aktivitások közös tervezése, a fúzióból származó előnyök azonnali érvényesítése. 

 

2020 áprilisától a vállalat kettéválasztja a televíziós stratégiai és vásárlási funkciókat. A televíziós  hirdetési stratégiát e-kereskedelemben és a piaci versenyhelyzetben jártas stratégia partnerre bízza, míg a január 14-én bejelentett tenderre jelentkezők kizárólag a vásárláshoz és hatékony operatív kivitelezéshez kapcsolódó képességeikben versenyeznek.

 

Az eMAG-Extreme Digital médiavásárlási tender két körös: az első körben az árakban versenyezhetnek az indulók, a második kör pedig a megrendelő ideális kiszolgálásának képességeiről szól. Tehát a legalacsonyabb ár nem határozza meg automatikusan azt, hogy melyik ügynökség lesz a tender nyertese. A nyertes pályázóval az eMAG és az Extreme Digital 2021 végéig szóló szerződés köt majd közel 2 milliárd forint értékben.

 

A tendert a vállalat a független MTN Audit szakmai felügyelete mellett bonyolítja le, az Extreme Digital és az eMAG televíziós stratégiájának tervezését 2020 áprilisától az Extreme Digital korábbi lead ügynöksége, a Perform Consulting látja majd el.

 

„Bár a tévés médiaköltés teszi ki mind az Extreme Digital, mind az eMAG magyarországi vállalata esetében a reklámbüdzsé jelentős részét, a későbbiekben a két márka a digitális költését is össze fogja hangolni, amely hasonlóan kimagasló mértékű átrendeződést generálhat az online hirdetési piacon, mivel a mostani tender csupán egy kezdeti állomása az egyesülési folyamatnak” – mondta el Várkonyi Balázs, az Extreme Digital alapító-ügyvezetője.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Világelső innovációs platformmal köt stratégiai szövetséget a Lead Ventures

A világ legnagyobb vállalati innovációs és akcelerátor platformját megteremtő, amerikai központú Plug and Play-jel lép együttműködésre a Lead Ventures. A scaleupokra szakosodott alapkezelő új stratégiai partneréhez olyan portfóliócégek tartoznak, mint a Paypal, a Dropbox vagy az N26. A kooperációból a Lead Ventures befektetési portfóliójába tartozó vállalkozások is rendkívül sokat profitálhatnak.

2021. június 17. 14:58

Jól teljesített az Oracle

A negyedik negyedéves bevétel az előző év azonos időszakához képest 8%-kal, 11,2 milliárd dollárra nőtt. A felhőszolgáltatásokból és licenctámogatásból származó bevételek 8%-kal 7,4 milliárd dollárra emelkedtek. A felhős és telepített új licenc értékesítés 9%-kal, 2,1 milliárd dollárra nőtt. A működési cash flow 21%-kal, rekordszintű 15,9 milliárd dollárra emelkedett az utolsó tizenkét hónapban.

2021. június 17. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40