Tovább nőtt a Huawei márkaértéke

forrás: Prím Online, 2020. július 4. 10:01

A Huawei a tavalyi évhez képest két helyet javítva az előkelő 45. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A cég zsinórban ötödik alkalommal kapott helyet a legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban, márkaértéke kilenc százalékkal, 29,4 milliárd USD-re nőtt az elmúlt egy évben. 

Tovább nőtt a Huawei globális márkaindexe, és újabb két helyezéssel lépett előre az idei BrandZ 100 legértékesebb márkáit bemutató listáján. A WPP és Kantar Millward Brown által évente összeállított, globális márkaértéket vizsgáló rangsorban a vállalat kilenc százalékos növekedésével, 29,4 milliárd USD márkaértékkel a 45. helyet foglalja el. A BrandZ idei listáján a Huawei mellett további 17 kínai márka is szerepel, melyek közül öt a legnagyobb márkaérték-növekedést elérő húsz vállalat között is szerepel.

 

A BrandZ elemzésében méltatta a Huawei P40 sorozat készülékeinek kiemelkedő kameraképességeit, valamint Mate Xs 5G-s hajlítható okostelefont, a MatePad Pro 5G tabletet és az AppGallery-t, a Huawei első sajátfejlesztésű ökoszisztémájának alkalmazásboltját. Az előző napokban a Boston Consulting Group minden évben kiadott listáján is előkelő helyet foglalt el a vállalat; negyvenkét helyezést előre lépve – globális szinten – a hatodik leginnovatívabb cégként rangsorolta a Huawei-t a BCG.

 

Az IDC negyedéves jelentése alapján a Huawei 17,8%-os piaci részesedéssel megtartotta pozícióját, mint a világ második legnagyobb okostelefon-gyártója. A vállalat az idei első negyedévben 62,2%-os növekedést ért el a hordozható okoseszközök piacán a tavalyi év ugyanezen időszakához képest, 12%-os részesedésével pedig a Huawei a harmadik legnagyobb szereplő a tabletek piacán. A Canalys független elemzőcég szerint a Huawei a világ top 5 vezetéknélküli hangeszközöket gyártó vállalata között van. A Huawei PC üzletága továbbá 120%-os növekedést ért el az év első negyedévében.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szakmai elismerés a Telekom székháznak

Az A 'Design Award and Competition a világ egyik legjelentősebb szakmai elismerése, mely a design és az építészeti szakma kiemelkedő alkotásait díjazza. A HD Group a Telekom székházban kialakított vizuális normarendszer megalkotásával pályázott és nyert a Graphics, Illustration and Visual Communication kategóriában.

2021. május 8. 18:17

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15

Stabil üzleti teljesítmény mellett tovább növekedett tavaly a Huawei

2021. március 31. 13:35