A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG
Offline stratégiáját konzekvensen valósítja meg az eMAG. A piacvezető online kereskedő első, Erzsébet körúti lévő üzlete után egy nagyobb alapterületű bemutatótermet nyitott a budapesti Mammut bevásárlóközpontban. A budai üzletben szeptember 21. és 27. között nyitási akció várja az érdeklődőket. A várhatóan nagy számú érdeklődő miatt a vállalat előzetesen is arra kéri az érdeklődőket, hogy tartsák be a koronavírus-helyzet miatt előírt maszkviselési és távolságtartási előírásokat.
Hét évvel korábbi megjelenése óta az eMAG Magyarország idén júniusig kizárólag online kereskedőként volt jelen a piacon. Az első hazai eMAG-bolt június közepén nyílt meg Budapesten, az Erzsébet körút 18. szám alatt óriási sikert aratva a vásárlók körében, akik azóta ebben az egységben több, mint 6000 darab árucikket vásároltak meg, illetve vették át rendeléseiket.
A budapesti Mammut bevásárlóközpontban megnyílt új eMAG üzlet nagyobb alapterületű, több ezer termék számára helyet biztosító saját raktárral is rendelkezik, és természetesen az utcáról betérő vásárlókat is kiszolgálják benne. A legelső eMAG-szaküzlethez hasonlóan itt is lehetséges a www.emag.hu webáruházban feladott megrendelések átvétele: minden raktáron lévő termék megrendelés esetén már másnap átvehető az üzletben.
Az eMAG üzleteiben az utcáról betérő vásárlók számára is érvényesíthető az alapvetően hazai internetes vásárlásokra vonatkozó 14 napos elállási jog minden olyan termékkategória esetében, amelyre ez vonatkozik, az üzlet személyzete pedig a megfelelő termék kiválasztásában is segítséget tud nyújtani.
“Most, a második üzlet megnyitása kapcsán már biztosan mondhatom, hogy sikeresnek tartjuk az eMAG átállítását a magyar piacon már bevált hibrid üzleti modellre. Nemzeti sajátosságnak is nevezhető, hogy a vásárlók igénylik a közvetlen kapcsolat létesítésének lehetőségét, a magas színvonalú személyes tanácsadást. Ennek jegyében tovább folytatjuk a bolthálózat bővítését, amely esetében a célunk az, hogy országszerte frekventált helyszíneken alakítsunk ki nagyobb alapterületű üzleteket” - mondta Várkonyi Balázs, az eMAG ügyvezető igazgatója.
A Mammutban lévő eMAG üzletben szeptember 21. és 27. között nyitási akcióval várja az érdeklődőket, amelynek keretében a slágerterméknek számító okostelefonok, tévék mellett “true wireless” fülhallgatók, okosórák és háztartási eszközök lesznek elérhetők jelentős kedvezménnyel. Az első bolt hasonló akciós napjai alatt hosszú sorok alakultak ki, ezért az eMAG előzetesen is arra kéri az üzletébe érkezőket, hogy tartsák be a járványhelyzet miatt előírt maszkviselési és távolságtartási előírásokat. Az üzletben egyébként a maszk és kézfertőtlenítő használata mellett plexifalakkal, illetve az üzlettér és a raktár speciális fertőtlenítésével védekeznek a koronavírus ellen.
Az eMAG a múlt héten jelentette be, hogy az Extreme Digitallal közösen Easybox néven saját csomagautomata-hálózatot épít ki Magyarországon. Idén év végéig Budapesten száz helyszínen működnek majd a biztonságos, érintésmentes átvételt biztosító automaták, jövő év végéig pedig ötszáz automata kiépítését tervezik. A két vállalat 2019-ben jelentette be fúziós szándékát, amelyet az év végén a Gazdasági Versenyhatóság is jóváhagyott, azonban az összeolvadást követően mind az eMAG, mind az Extreme Digital márkák tovább élnek.
Kapcsolódó cikkek
- Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
- Második hullám a neten: újra robbantanak a hazai webáruházak?
- Megtépázta a koronavírus a nyomdaipart
- A Budapest ONE irodaparkban alakítja ki a jövő munkahelyét a Vodafone Magyarország
- A gyártási folyamatok a COVID 19 idején
- Magyarországra jön a világ legnagyobb korai fázisú startup akcelerátora, a Founder Institute
- Tulajdonosváltás a Veracompnál
- Elindult az OTT-ONE részvényeinek elemzése
- Taxispiac a járvány után
- Folyamatos a Vivre növekedése
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar és szaúd-arábiai digitalizációs fórum Rijádban
A Magyar-Szaúd-Arábiai Digitalizációs Klaszter tagjainak részvételével lezajlott Rijádban a magyar és szaúd-arábiai digitalizációval foglalkozó vállalkozások közötti üzleti kapcsolatok erősítését célzó üzleti fórum.
Vidéki Otthonfelújítási Program: Támogatás már nyugdíjasoknak is
A Vidéki Otthonfelújítási Program 2025 januárjában indult, és a legújabb kormánydöntés értelmében most már a nyugdíjasok is részt vehetnek benne. Bár nehéz pontosan meghatározni, hogy mekkora költséggel kell számolni egy átlagos fűtéskorszerűsítés esetén, van néhány tényező, amelyek segítenek megbecsülni a kiadásokat. Szakértői segítség nyújt a szabályok és a lehetőségek közötti eligibilitásban.
Innovatív akkumulátorok a cseh vasút jövőjéért
Az ABB és a Skoda Group bejelentették első közös partneri együttműködésüket, amely mérföldkőnek számít a vasúti villamosítás területén. Az együttműködés első szakaszában az ABB innovatív Traction Battery Pro Series akkumulátorokat szállít, melyek könnyűek, kompaktak, és úgy lettek tervezve, hogy növeljék a járművek teljesítményét, miközben csökkentik a karbantartás és az állásidő szükségességét.
A magyar cégeknél háttérbe szorul a digitális átalakulás
A K&H 2024 második féléves innovációs index kutatása szerint a magyar vállalatok innovációs aktivitása nagyot zuhant az elmúlt időszakban. A megvalósult innováció alindex jelentős csökkenést mutatott, és a digitalizáció is megtorpanni látszik, ahogy kimerülni tűnik a mesterséges intelligencia-láz is. A vállalatok rendkívül óvatosak és egyre kevesebb erőforrást fordítanak új termékek, szolgáltatások és digitális megoldások fejlesztésére, ami hosszú távon versenyképességi kihívásokat jelenthet.