Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
Idén jelentősen megnőtt itthon azoknak az internetes vásárlóknak a száma, akik csomagautomatából veszik át rendeléseiket. Az igények kiszolgálása érdekében Magyarország két legnagyobb e-kereskedelmi márkája, az eMAG és az Extreme Digital Easybox csomagautomata-hálózata folyamatosan bővül: Budapesten már harminchárom helyszínen működnek a rendelések egyszerű, érintésmentes átvételét biztosító gépek. Az eMAG mobil applikációjából feladott rendeléseket Easybox automatába az év végéig ingyenesen szállítja ki a cég, a házhoz szállítás pedig az év végéig féláron történik appos rendelés esetén.
Hétről-hétre folyamatosan új helyszíneken helyezik üzembe az eMAG és az Extreme Digital üzemeltetésében lévő csomagátvevő automatákat: a fővárosban már harminchárom csomagautomatát telepített a két cég. Többek közt a Nyugati pályaudvar mellett, a MOM parkban, a Pólus Centerben, és Asia Centerben, a Camponában, valamint több Lukoil és OMV töltőállomáson. Az Easyboxok folyamatosan bővülő listája ezen a linken olvasható.
A tervek szerint az év végére száz budapesti, a jövő év végére pedig országszerte ötszáz helyszínen működnek majd a két cég csomagautomatái bevásárlóközpontokban, szupermarketek parkolóiban, közlekedési csomópontokban, illetve lakóövezetek közelében is.
“A novemberi Black Friday-re várhatóan már hetven helyszínen működik majd Easybox Budapesten, míg a karácsonyi vásárlási szezonra várhatóan már száz csomagautomata működik majd a fővárosban. A jövő év elejétől pedig a vidéki városokban kezdjük meg a terjeszkedést” - mondta el Várkonyi Balázs, az eMAG és Extreme Digital cégek ügyvezetője.
Az eMAG appból érdemes Easyboxra rendelni
A csomagautomaták bevezetőkampánya keretében az eMAG.hu mobil alkalmazásából (iOS, Android) megrendelt termékeket 2020. december 31-ig díjmentesen szállítja ki az Easybox csomagautomatákba. Házhoz szállítás esetében az év végéig minden applikációból feladott rendelés kiszállítási díjának felét elengedi az eMAG.
Az appban egyébként az év végéig folyamatosan elérhetők lesznek olyan egyedi kedvezmények, promóciók, amelyek sehol másutt, így az eMAG üzleteiben és webáruházában nem érhetők el.
Könnyű rendelés, gyors csomagátvétel, ingyenes szállítás
Az Easybox automaták használata igen egyszerű. A rendelés leadásakor ki lehet választani a csomagátvevő pontokra való szállítási opciót - a térkép segítségével pedig megtalálhatjuk a hozzánk legközelebb eső automaták helyét. A rendelés megérkezésekor egy értesítő üzenetben megjelenő PIN kód, vagy QR kód segítségével akár 30 másodperc alatt is át lehet venni a rendelt termékeket. A rendelés összesen egy darab terméket tartalmazhat, nem lehet nagyobb a megadott 44,5 x 47 x 39 cm méretnél, és súlya sem lehet több, mint 20 kg.
Az Easybox automaták egyik célja, hogy megkönnyítsék az online rendeléseket. Ehhez további segítséget nyújt az eMAG telefonos applikációja. A folyamatos fejlesztések és az egyszerű használhatóság miatt sokan áttérnek az applikációs rendelésekre, ahol az eMAG.hu oldalon beszerezhető termékek mind jelen vannak. Ezenfelül több egyedi, csak az applikációban meghirdetett akció is elérhető. December 31-ig 50 százalékos kedvezményt lehet kapni a szállítási árból, valamint az applikációból való rendelés esetén elengedik a szállítási költséget, amennyiben az Easybox átvétel kerül kiválasztásra. Ehhez csupán le kell tölteni az eMAG alkalmazást és kiválasztani a csomag átvételének módját - így automatikusan levonja a szállítási költséget.
Az Easybox biztonságos és környezettudatos
Magyarországon, a járvány hatására a házhoz szállítástól még inkább a csomagátvevő pontokra terelődött a forgalom. Az egyszerű és érintésmentes csomagátvételnek köszönhetően sokkal biztonságosabb a küldemények kézhez jutása. A megrendelés, a fizetés és az Easyboxban való átvétel nem igényel személyi tényezőt, vagy bármilyen fajta érintkezést - így a jelenlegi akut járványhelyzetet figyelembe véve, az Easybox csomagátvevő hálózata ügyel a megfelelő higiéniai és egészségügyi előírások betartására.
A biztonságos csomagátvétel mellett a környezetvédelemre is gondosan odafigyel a cégcsoport által indított automata hálózat. Az eMAG és Extreme Digital saját futárszolgálata végzi a szállítást, ahol a szállító flotta egyharmada már most elektromos hajtású járművekből áll. Terv szerint a teljes flotta átáll a környezettudatos autók használatára.
Kapcsolódó cikkek
- Rekord: 1000 milliárd felett lehet az idei e-kereskedelemi összforgalom
- Legjobb boltok - Cyber Monday Magyarország
- Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
- A Mammutban nyitotta meg második üzletét az eMAG
- Ötszáz érintésmentes csomagautomatát telepít az eMAG és az Extreme Digital
- Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása
- A hazai webshopok üzemeltetői körében kutatott a Virgo csoport
- Online könnyen átverhetők vagyunk
- Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból
- Komoly vetélytársai lehet az Amazonnak a kínai és indiai webáruház óriások
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ismét az FT 1000 ranglistán a magyar ServerElite
A ServerElite immár második alkalommal került fel a Financial Times és a Statista által évente összeállított FT 1000 listára, amely Európa leggyorsabban növekvő vállalkozásait rangsorolja. A budapesti székhelyű cég új és használt szerverek forgalmazására, valamint testreszabott IT-megoldásokra szakosodott – és a lista elismeri azokat a vállalatokat, amelyek organikus növekedéssel, külső tőkeinjekció nélkül értek el kiemelkedő árbevétel-bővülést több éven keresztül.
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.