December 13-tól megújul az internetes jegyvásárlás

forrás: Prím Online, 2020. december 7. 09:43

A MÁV-csoport fejlesztési terveiben hangsúlyos szerepet kap az eddigieknél kényelmesebb, gyorsabb, korszerűbb jegyvásárlás feltételeinek biztosítása, ezért a december 13-i menetrendváltástól egy vadonatúj Elvira jegyértékesítési rendszert használhatnak a vonattal utazók a menetjegyek megvásárlásához, de a tesztüzem mától elkezdődik. Az új menetrendi időszakra a pénztárakban és a MÁV appon a jegyek már megválthatók.

Magyarország első, teljes kínálatot biztosító online jegyértékesítő felülete idén decembertől teljesen megújul: az új Elvira már a vasúttársaság egységes jegyértékesítési rendszerében működik majd, összekötve a MÁV mobilalkalmazással is, így akár egy regisztrációval, de önállóan is használhatják az utasok mindkettőt. A közösségi közlekedés egyik legelterjedtebb jegyértékesítési rendszerének informatikai hátterét a MÁV Szolgáltató Központ szakemberei fejlesztették az utasoktól beérkezett javaslatok, igények alapján, a MÁV-START, mint megrendelő együttműködésével. A technológiai átállás folyamata mától kezdődik tesztüzemben. A december 13-tól hatályba lépő új menetrendi időszakra, az e-ticketben már nem lehetséges a jegyvásárlás, de az online jegyváltás a MÁV appon belül teljeskörűen elérhető.

 

A régi jegyértékesítési rendszerben található adatok kezelése, az új felület élesítése december 13-ig megtörténik, az átállás egyik lépcsőjeként december 3-tól a felület működését egyelőre korlátozott számú felhasználó tesztelheti a próbaüzem keretében. Első körben ötszázan próbálhatják ki az új rendszert, azonban a vasúttársaság folyamatosan figyelemmel követi a működését, és ettől függően emeli a tesztelésbe bevontak létszámát. 

 

 

Az új Elvira használatakor a legszembetűnőbb változást a modern, letisztult kezelőfelület nyújtja. A másik kiemelt fejlesztés, hogy a MÁV applikációval közös felhasználói fiókot használhatnak a felhasználók, így az új Elvirán megvett jegy a MÁV appban is megjelenik, valamint e-mailben is megkapja pdf formátumban. Ezáltal a jegyet letölthetik, kinyomtathatják, vagy továbbíthatják annak, akinek a nevére szól. A vásárláshoz és az utazáshoz szükséges adataikat egyetlen kényelmes felületen kezelhetik, szükség esetén módosíthatják az utasok.

 

Bármelyik felületen kezdeményezhetnek jegyvisszatérítést az online vásárolt jegyekre, ha a vásárlási feltételeknél ez a lehetőség nem volt kizárva. A felhasználók az elmentett számlázási- és bankkártyaadataikat is használhatják a webes és az applikációs felület esetében is. Az új Elvirán a nemzetközi jegyek is folyamatosan válnak elérhetővé a legnépszerűbb úticélokra.

 

A megújult Elvira az első időszakban még próbaüzemben fog működni, ezért kisebb hibák, leállások még előfordulhatnak.

Kulcsszavak: MÁV MÁV-START ELVIRA

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szoftverrobotok csökkenthetik a súlyos munkaerőhiányt

A koronavírus-járvány lecsengésével szinte az összes szektorban rendkívül pozitívak a kilátások, ugyanakkor a cégek életét napjainkban a munkaerőhiány nehezíti meg. Ma már viszont sok olyan pozíció létezik, ami nagyon egyszerűen kiváltható szoftverrobotok alkalmazásával. Szőnyi András, a Mortoff üzletfejlesztési vezetője arról beszélt, hogy a technológia különböző applikációk használatában, fájlok konvertálásában, adatfeldolgozásban és komplex riportok generálásában is a vállalatok hasznára válhat úgy, hogy a már meglévő munkatársakkal kreatívabb feladatokat tudnak végeztetni.

2021. június 19. 14:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40