Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli
Az eladott darabszám alapján az elektromos hajtású személyes közlekedési eszközök idén taroltak az eMAG-nál: az év első felében több ezren vásároltak ilyen termékeket. A legnépszerűbb típus az elektromos roller, amely a termékkategórián belül az eladott termékek 49 százalékát tette ki darabszámban.
A legtöbben májusban és júniusban szánták rá magukat e-roller vásárlására, a legnépszerűbb típus a bruttó 99 990 forintos Xiaomi Mi Electric Scooter Essential modell volt, viszont a tipikus vevő ennél is nagyobb tudású modellt választott, az e-rollerek idei eladási átlagára ugyanis bruttó 133 ezer forint volt az eMAG-nál.
Bár fejlett egyensúlyozási készséget igényel a használatuk, az önegyensúlyozó hoverboardok (leginkább gördeszkára hasonlító elektromos jármű) is nagy népszerűségnek örvendenek idén,ezek az eszközök az eladások 39 százalékát tették ki az eMAG.hu-n. A légdeszkákra márciusban, áprilisban és májusban volt a legnagyobb kereslet.
Az elektromos robogó forgalma is népszerű, ez az eladások 11 százalékát tette ki a termékkategórián belül, míg a hajtásukat elektromos rásegítéssel könnyítő elektromos kerékpárok csupán 1 százalékát tették ki az eladásoknak az elektronikus kategórián belül.
Érdekesség, hogy míg rollerből egyértelműen az elektromos típusok népszerűek (a lábbal hajtható, összecsukható kivitelű modellek csak az eladások mintegy 4 százalékát teszik ki), kerékpárból a hagyományos modellek a népszerűek.
Ugyanakkor az eMAG.hu-n még akkor is az elektromos roller a legnépszerűbb személyi jármű, ha a hagyományos kerékpárok eladását is beleszámítjuk az elektromos hajtásúak mellé:
● Elektromos roller 36%
● Hoverboard 29%
● Hagyományos bicikli 27%
● Elektromos robogó 8%
● Elektromos bicikli 1%
Ha csak a kerékpárokat vesszük alapul, akkor az eMAG-on idén eddig eladott bicikliknek mintegy 2 százaléka volt elektromos, a fennmaradó 98 százalék hagyományos. Idén havi szinten átlagosan 21 százalékkal több kerékpárt rendeltek az eMAG-tól, mint 2020-ban (a legtöbbet júniusban), és mind az elektromos, mind a hagyományos modellek esetében a legnépszerűbb kivitel a mountain bike. Az eladott e-kerékpárok átlagára bruttó 285 ezer forint körüli, a hagyományos bicikliké bruttó 73 ezer forint körüli volt idén az eMAG-nál.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
- Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
- Már a járvány utáni időszakra készülnek fel az eMAG vásárlói
- Már több mint 30 ezer rendelést szolgáltak ki az easybox csomagautomaták
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tökéletes pillanatok, egyetlen kattintással – Ballagási fotók mesterséges intelligenciával
Ahogy közeleg a ballagás időszaka, a végzős diákok életében egy sor felejthetetlen pillanat következik, amelyek megörökítése különösen nagy jelentőséggel bír. Mi lenne, ha ezek az emlékek nemcsak dokumentálva, hanem kreatívan, művészi formában is megőrzésre kerülnének? A vadonatúj HONOR 400 Lite ezt teszi lehetővé – egy zsebméretű, mesterséges intelligenciával támogatott kreatív stúdió, amellyel egyetlen gombnyomással életre keltheted a ballagás minden fontos mozzanatát.
Forradalmi kép- és hangélmény: itt az új LG QNED evo termékcsalád
Az LG Electronics (LG) hivatalosan is leleplezte legújabb, 2025-ös QNED evo tévékínálatát. Az új modellek áttörést jelentenek az LCD technológiában, és számos olyan fejlett funkcióval érkeznek, amelyeket eddig főként az LG prémium OLED készülékeiben láthattunk.
A Google újra feltérképezi Magyarországot
Május 6-tól ismét magyarországi közutakon közlekednek a Google Utcakép – vagyis Street View – speciális kamerás járművei. Céljuk, hogy friss, 360 fokos felvételekkel bővítsék a Google Térkép kínálatát. A kamerarendszerrel felszerelt autók bejárják az ország számos pontját: főként városokat és azok környékét, de vidéki térségeket is, többek között Budapest, Debrecen, Szeged, Miskolc és Pécs környékét.
Változó szabályozás, növekvő bizonytalanság a munkaerő-kölcsönző piacon
Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató ügyvezetője és a VOSZ Minősített HR Szolgáltatók Szekciójának elnöke arról számolt be, hogy a VOSZ-szal közösen végzett kutatásuk szerint a minősített munkaerő-kölcsönző cégek közel fele úgy érzi, a jogszabályváltozások bizonytalanságot okoztak a munkáltatók körében. A legtöbb cég jelenleg nehezebbnek tartja a munkaerő-tervezést az új szabályozási környezetben.
Új termékcsaláddal és arculattal újít a Decathlon
A Decathlon, Magyarország piacvezető sportszerkereskedője, 2024-ben 86,2 milliárd forint nettó árbevételt ért el, ami 6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A pénzügyi eredmények mellett az elmúlt év a megújulásról és a stratégiai irányváltásról is szólt: a vállalat tavasszal hazánkban is elindította a globális márkaidentitásához illeszkedő arculatváltást, miközben kiemelt figyelmet kapott a fenntartható, körforgásos üzleti modell fejlesztése.