Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli
Az eladott darabszám alapján az elektromos hajtású személyes közlekedési eszközök idén taroltak az eMAG-nál: az év első felében több ezren vásároltak ilyen termékeket. A legnépszerűbb típus az elektromos roller, amely a termékkategórián belül az eladott termékek 49 százalékát tette ki darabszámban.
A legtöbben májusban és júniusban szánták rá magukat e-roller vásárlására, a legnépszerűbb típus a bruttó 99 990 forintos Xiaomi Mi Electric Scooter Essential modell volt, viszont a tipikus vevő ennél is nagyobb tudású modellt választott, az e-rollerek idei eladási átlagára ugyanis bruttó 133 ezer forint volt az eMAG-nál.
Bár fejlett egyensúlyozási készséget igényel a használatuk, az önegyensúlyozó hoverboardok (leginkább gördeszkára hasonlító elektromos jármű) is nagy népszerűségnek örvendenek idén,ezek az eszközök az eladások 39 százalékát tették ki az eMAG.hu-n. A légdeszkákra márciusban, áprilisban és májusban volt a legnagyobb kereslet.
Az elektromos robogó forgalma is népszerű, ez az eladások 11 százalékát tette ki a termékkategórián belül, míg a hajtásukat elektromos rásegítéssel könnyítő elektromos kerékpárok csupán 1 százalékát tették ki az eladásoknak az elektronikus kategórián belül.
Érdekesség, hogy míg rollerből egyértelműen az elektromos típusok népszerűek (a lábbal hajtható, összecsukható kivitelű modellek csak az eladások mintegy 4 százalékát teszik ki), kerékpárból a hagyományos modellek a népszerűek.
Ugyanakkor az eMAG.hu-n még akkor is az elektromos roller a legnépszerűbb személyi jármű, ha a hagyományos kerékpárok eladását is beleszámítjuk az elektromos hajtásúak mellé:
● Elektromos roller 36%
● Hoverboard 29%
● Hagyományos bicikli 27%
● Elektromos robogó 8%
● Elektromos bicikli 1%
Ha csak a kerékpárokat vesszük alapul, akkor az eMAG-on idén eddig eladott bicikliknek mintegy 2 százaléka volt elektromos, a fennmaradó 98 százalék hagyományos. Idén havi szinten átlagosan 21 százalékkal több kerékpárt rendeltek az eMAG-tól, mint 2020-ban (a legtöbbet júniusban), és mind az elektromos, mind a hagyományos modellek esetében a legnépszerűbb kivitel a mountain bike. Az eladott e-kerékpárok átlagára bruttó 285 ezer forint körüli, a hagyományos bicikliké bruttó 73 ezer forint körüli volt idén az eMAG-nál.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
- Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
- Már a járvány utáni időszakra készülnek fel az eMAG vásárlói
- Már több mint 30 ezer rendelést szolgáltak ki az easybox csomagautomaták
- Szigorúan csak évente egyszer tart Black Friday-t az eMAG
- Folyamatosan bővül az eMAG és az Extreme Digital csomagautomata-hálózata
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.