Az Affidea felgyorsítja a digitalizációt
Digitális átalakulását felgyorsítva az Affidea - a fejlett képalkotó diagnosztikai eljárások, járóbeteg- és rákellátás legnagyobb európai szolgáltatója, amely 15 országban 319 orvosi központtal van jelen - egy új HR információs rendszer (Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM) bevezetését jelentette be.
Az új humán erőforrás információs rendszer (HRIS) bevezetése fontos részét képezi a vállalat széleskörű digitális stratégiájának: szabványosított és automatizált folyamatokkal egyszerűsíti és korszerűsíti a működést, hatékonyabb elemzési képességgel rendelkezik és rálátást biztosít a munkavállalók teljesítményére, miközben csökkenti a HR manuális feladatait csökkentve ezáltal a csapat leterheltségét. A digitalizáció az Affidea működésének középpontjában áll, általa a vállalat vonzó munkáltatóvá és a legjobb páciensélményt nyújtó egészségügyi szolgáltatóvá válik.
Az Oracle Cloud HCM platform egyetlen egy adatforrásban teszi elérhetővé az Affidea számára a munkavállalók, szerződött partnerek és megbízott szakemberek készségeire és képesítéseire vonatkozó információkat. Ezzel hozzájárul a speciális klinikai szaktudás csoporton belüli egyöntetű eléréséhez, valamint a klinikai ellátás, a vállalat teleradiológiai és távegészségügyi szolgáltatásainak kiterjesztéséhez az egyes országok között. Az Affidea-szerte bevezetett Oracle rendszer további előnye a folyamatos klinikai oktatási gyakorlat jobb menedzselése, így az adott szakmai közönség saját igényeire szabott speciális klinikai képzésekhez fér hozzá, valamint megvalósul a szakértői csoportokon belüli tudáscsere, amely elősegíti a legjobb gyakorlatok átadását a belső egészségügyi szakmai hálózatokon belül.
A 15 ország HR csapatai számára jobb analitikai és jelentéstételi képességeket biztosító megoldás a vállalat HR tevékenységét és személyzeti adatkezelését teszi hatékonyabbá, GDPR-kompatibilis környezetben, a jelenlegi folyamatok bizonyos szintű automatikussá tételével megalapozva a további automatizálást. A megoldást a következő országokban vezették be: Bosznia & Hercegovina, Horvátország, Cseh Köztársaság, Görögország, Magyarország, Olaszország, Litvánia, Hollandia (Corporate HQ), Lengyelország, Portugália, Románia, Spanyolország, Svájc, Törökország és Írország.
Justyna Tyborowska, az Affidea csoport vezető alelnöke és HR igazgatója kijelentette: „A digitális átalakulás és az orvosi, valamint az operatív folyamatok folyamatos fejlesztése kulcsfontosságú elemei az Affidea növekedési stratégiájának, amelynek célja, hogy szabványosított, csúcsminőségű, költséghatékony egészségügyi szolgáltatásokat, valamint kiemelkedő beteg- és beutaló-orvosi élményt kínáljon. Innovációs kultúrával erősítjük digitalizációnkat a csoporton belül, így olyan technológia orientált gyakorlatot hozunk létre, amelyek javítják a munkamódszereinket és lehetővé teszik a vállalkozással kapcsolatos értéknövelő tevékenységekre való összpontosítást. A globális HR megoldás megvalósítása konkrétan fémjelzi digitális stratégiánkat, adatalapú menedzsment működésünket, valamint erős bázist teremt a további automatizáláshoz és integrációhoz más vállalatok rendszereivel, ezzel az Affideát vezető digitális egészségügyi szolgáltatóként pozícionálja”.
Az Oracle Cloud HCM Cloud az Affidea összes országában bevezetésre került, és ez az Affidea ERP megvalósításának első lépése az egész csoportban. A megvalósítást az Oracle Consulting végezte, amely országonként segítette az Affideát a projekt megvalósításában. A lépésről-lépésre történő bevezetés megkönnyítette az Affidea számára a megoldás implementációját és azt, hogy valódi tulajdonosává válhassanak az új globális HRIS felhő alapú rendszernek.
”A vállalatok most minden eddiginél magasabb munkavállalói elvárásokkal néznek szembe. A ma dolgozói azonnali hozzáférést, személyre szabott tartalmat és könnyen használható rendszereket keresnek. Ezek az igények arra buzdítják a HR szakembereket, hogy átgondolják a teljes munkahelyi élmény megközelítésének módját. Az Oracle komplett megoldása, amely minden HR folyamatot összekapcsol a felvételtől a nyugdíjba vonulásig, segít az Affideának abban, hogy az egészségügyi ágazat élvonalában maradjon, és hosszú távú sikereket érjen el.” — mondja Andrés Garcia-Arroyo, Oracle alelnök Applications CEE, Oroszország, Izrael, Északkelet és Nyugat-Afrika, Levante és Törökország.
Kapcsolódó cikkek
- Nagy szükség van a női vállalkozókra az egészségügyi innovációban
- Mesterséges intelligencián alapuló távdiagnosztikai megoldást mutatott be a Vodafone és az Innomed
- Hibrid módszer teszi olcsóbbá az ingatlan-adásvételt
- Világújdonság a Semmelweis Egyetemen
- Kiemelkedő digitális biztosító minősítést szerzett az Aegon
- 50 milliós Digitális Felzárkóztatási Alapot indít a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- Digitalizálja repülési dokumentációit a Wizz Air
- Új betegútmenedzsment applikációt adományoz hazánknak a Roche Magyarország
- A gépjárműgyártásnak igazodnia kell a gyorsan változó és sokszínű hajtáslánc-mixhez
- Szombaton átadták a VISZ oktatási pályázatának díjait
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.