Ilyen lesz az e-kereskedelem jövője
Május 19-én immár második alkalommal rendezik meg a hazai kereskedelmi piac egyik legjelentősebb rendezvényét, a Future Trade konferenciát, ahol a szektor jövőjét kutatják a szakma jeles képviselői.
Az e-commerce piac legnevesebb előadói, a bolti és az online értékesítés legsikeresebb szereplőinek képviselői mutatják be, hogy mi történt az elmúlt évben a klasszikus és e-commerce piacon, milyen lesz a szektor jövője, illetve a webshoptulajdonosoknak milyen innovatív módszereket és eszközöket érdemes megismerni az érvényesüléshez. Az esemény a Hotel Hélia konferenciarészlegén, több teremben zajlik majd. A főteremben Prof. Dr. Jesse Weltevreden digitális kereskedelemmel foglalkozó professzor nyitja meg az előadások sorát, és az európai e-commerce piacot mutatja be. Ezután a magyar piacról tájékozódhatnak a a résztvevők a GKI Digital és a Nielsen munkatársainak segítségével. A délelőtti programsorozatot Dr. Kozák Ákos üzleti jövőkutató zárja, aki a makrogazdasági adatok tükrében a várható kiskereskedelmi folyamatokról beszél majd.
A konferencia főtermében ebéd után, a délutáni szakaszban a fulfillment és logisztikai szolgáltatásokról lesz szó a DHL Express és a Boxy Logisztikai Zrt. jóvoltából. Mindkét szekciót egy-egy kerekasztal beszélgetés zárja majd, amelyben a csomagszállítási szektor neves szereplői, illetve e-kereskedelmi kutatók vesznek részt. A két különteremben az online vásárlói élmény, valamint a webshopfejlesztést segítő fintech és marketing megoldások témáját járják körbe az előadók. A szakmai előadások mellett a kapcsolatépítésé lesz a főszerep, illetve a résztvevők a konferenciacsomag részeként megkapják az első hazai E-commerce Évkönyvet is, amely a magyar e-kereskedelmi piac elmúlt két évét mutatja be.
Kapcsolódó cikkek
- 2022 is az e-kereskedelem éve lesz
- Berobbant az e-kereskedelem, de hogyan lesz hűséges ügyfél a karantén-vásárlóból?
- Leginkább a felhasználói élmény dönt a netes vásárlásnál
- Az online vásárlás szárnyal a vírus-válságban is
- Magyar startup sikere az e-commerce piacon
- A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi
- Hamarosan többet vásárolunk majd mobilról, mint PC-ről
- Egyre fiatalabbak vásárolnak az interneten
- A biztonságos online vásárlás 5 szabálya
- Okos tippek az ünnepekre, műszaki cikk vásárláshoz
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.
Új üzlet és vállalatoknak szánt, prémium szolgáltatás az iCentre-nél
Az iCentre megnyitotta új üzletét Óbuda első számú bevásárlóközpontjában. Az eseményen a cég új iCentreCare szolgáltatásának részleteit is ismertette, amely segítségével a vállalatok egyszerűen és hatékonyan kezelhetik Apple eszközeiket, és maximálisan kihasználhatják azok előnyeit az üzleti működésük során.
A K&H innovatív IT technológiájával a SZÉP kártya digitális használata is lehetővé vált
A digitális SZÉP kártya, mint innovatív technológia költségmentesen elérhető a K&H Csoport ügyfelei számára. Csupán pár kattintás szükséges a mobilbankban és máris rendelkezésre áll a digitális fizetési megoldás. A technológiai megoldás bizonyította kulcsfontosságú szerepét a piacon, több mint 100 ezer tranzakció áll a fejlesztés mögött egyetlen év alatt. A forradalmi megoldás nemcsak kényelmet, hanem számos informatikai és technológiai előnyt is kínál.