Az IzzyPay segítségével bővülhetnek a Shoprenter online áruházai

forrás: Prím Online, 2023. március 5. 13:24

Több mint hatezer webáruház számára nyílt meg a lehetőség Magyarország első lakossági BNPL (Buy Now, Pay Later - Vásárolj most, fizess később) szolgáltatása, az IzzyPay integrációjára a frissen megkötött Shoprenter együttműködés eredményeképp. Farkas Róbert, az IzzyPay vezérigazgatója szerint a megállapodás fontos mérföldkő a BNPL magyarországi meghonosításában. Az új fizetési megoldás nagyobb rugalmasságot jelent a vásárlóknak, az üzletek pedig ennek segítségével növelhetik a forgalmukat és csökkenthetik a visszafordulások arányát. 

A Shoprenter motorján keresztül működő hatezer hazai webáruház mostantól kényelmesen hozzáadhatja fizetési lehetőségeihez az IzzyPay-t, Magyarország első BNPL szolgáltatását. A Buy Now, Pay Later – vagyis Vásárolj most, fizess később – szolgáltatás igénybevételével a vásárlóknak csak 14 nap elteltével kell kifizetni a kiszemelt termék árát, így lehetőségük van a pénztárcájuk megterhelése nélkül kipróbálni azt. Miközben a vevőknek nem kell előre megadniuk bankkártya adataikat, az IzzyPay azonnal átutalja a vásárlás összegét a webáruháznak.

 

A nemzetközi példák azt mutatják, hogy az online vásárlók jelentős része fordul vissza az utolsó pillanatban, jelentős részük azért, mert végül túl soknak találja a fizetendő összeget, vagy nem talál a számára elfogadható biztonságos fizetési lehetőségeket. A tapasztalatok szerint a BNPL alkalmazásával az online áruházak akár  20 százalékkal képesek csökkenteni ezt a lemorzsolódást, miközben növelik a visszatérő vevők számát. Mindeközben a vásárlói kosár értéke jelentősen nő (átlagosan 45 százalékkal), mivel több árucikket választanak ki a vevők, ha tudják, hogy ezeket még fizetés előtt kézbe vehetik, kipróbálhatják és ha úgy ítélik meg, tét nélkül visszaküldhetik. Mindezt anélkül, hogy hetekre lekötnék a pénzüket. A BNPL a vevőnek nem kerül semmibe, az online áruházak azonban korszerű fizetési folyamatot és nagyobb szabadságot adhatnak nekik, ezzel árbevételük akár 35-40 százalékkal növekedhet.

 

pexels.com

 

Az áruházak értékesítési lehetőségeinek növelése nem kerül különösebb erőfeszítésbe, hiszen a fizetési modell gyorsan és egyszerűen integrálható a Shoprenteren bérelt áruházakba. Az IzzyPay teljes körű támogatást nyújt a fizetési megoldás integrálásához bármely kereskedelmi platformba, teljes marketing eszköztárat biztosít a weboldalakhoz, tanácsot ad a kosár beállítására a leghatékonyabb fizetési folyamat biztosításához. 

 

“Büszkék vagyunk arra, hogy a hazai e-kereskedelmi piac úttörőjeként az elsők között vezetjük be elérhető szolgáltatásaink körébe az IzzyPay fizetési megoldást, így lehetővé tesszük a webáruház tulajdonosok számára azt, hogy terjeszkedjenek és elérjék céljaikat, miközben egy magyar tulajdonban álló, megbízható, rejtett költségektől mentes vállalkozást támogathatnak” – hangsúlyozta az együttműködés kapcsán Rab Máté, a Shoprenter vezérigazgatója.

 

“A megállapodás fontos mérföldkő a BNPL magyarországi meghonosításában. Az IzzyPay elkötelezett amellett, hogy a hazai e-kereskedelmi piacot korszerű szintre emeljük, vagyis a Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban népszerű Buy Now, Pay Later modell Magyarországon is széleskörűen elérhetővé válhasson” – hangsúlyozta Farkas Róbert, az IzzyPay Zrt. vezérigazgatója. A frissen kinevezett CEO feladata, hogy a társaság tovább folytassa hazai bővülését és pozíciójának erősítését. A cég bízik benne, hogy a pénzügyi szakember vezetésével az IzzyPay a magyar BNPL piac legmeghatározóbb szereplőjévé válhat. 

 

Farkas Róbert több mint negyedszázada dolgozik a pénzügyi szektorban, nyolc éven át irányította a Takarék Csoport treasury és befektetési szolgáltatási területeit. Emellett jelenleg is a Budapesti Értéktőzsde Kereskedelmi Bizottságának a tagja. Tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetem Pénzügyi Intézetén végezte, valamint az Eötvös Loránd Egyetemen szerzett Jogi Szakokleveles Közgazdász végzettséget.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Online és offline sikerek a MediaMarktnál

Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.

2025. február 16. 13:53

Bosch: 54 milliárdos beruházás és új raktárkapacitás

A Bosch, a globális technológiai és szolgáltatási vállalat, átadta legújabb, csúcstechnológiás logisztikai és disztribúciós központját Miskolcon. A központ, amelynek építése 2021-ben kezdődött, a Robert Bosch Power Tool Kft. több mint 54 milliárd forintos beruházásával valósult meg. 

2025. február 16. 12:07

Ezek okozhatják a legtöbb meglepetést idén a kriptopiacon

A BITmarkets kriptovaluta-tőzsde közzétette listáját 2025 TOP 5 kriptós meglepetéseiről. A Cardano és a SUI mellett három új szereplő is helyet kapott, amik potenciálisan átalakíthatják majd a szektort: az XRP, a Dogecoin és a Stellar.

2025. február 16. 10:25

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54