Humánügyvitel: Eltérő igények, azonos elvárások
Az átalakuló igények az integrált, könnyen és gyorsan változtatható humánügyviteli rendszereknek kedveznek. Ezek elterjedtsége hazánkban az európai átlag alatt található, de a növekvő piaci igények és az eladási statisztikák alapján Magyarország pár éven belül felzárkózhat.
A folyamatosan növekvő igényekre a nagyobb hazai szoftvercégek felkészültek, és az egyes modern megoldások, mint például a VT-Constellation kedvező feltételek mellett, modulos felépítéssel kínálják az integrált rendszerekre való átállás lehetőségét.
A humánügyviteli folyamatok sikeres menedzselése egyre bonyolultabb és időigényesebb feladat. A megbízható és hatékony működés mellett a törvényi változások napra pontos követésére, a felsővezetők igényeinek kielégítésére van szükség. A VT-SOFT, közel ezer fős ügyfélkörétől érkező visszajelzések és a piaci tapasztalatok alapján úgy látja, hogy az integrált rendszerek iránti érdeklődés fokozatosan emelkedik Magyarországon, így a humánügyviteli rendszerek aránya egy-két éven belül itthon is elérheti az uniós átlagot.
Modulos rendszerrel minden igény kielégíthető
Egy korszerű humánügyviteli szoftver a területhez kapcsolható minden feladatban támogatni tudja a HR osztály tevékenységét. Alkalmazható a munkaügyi adminisztrációtól (munkakörök leírása, munkaszerződések nyilvántartása) kezdve a karriertervezés, az oktatás, a képzés-fejlesztésig, illetve a bérszámfejtés területén is. Ezen felül biztosítja a megfelelő stabilitást és adatbiztonságot, illetve követi a jogszabályi változásokat.
A VT-SOFT integrált HR szoftvere, a VT-Constellation mindezeket modulos rendszerben kínálja az ügyfeleknek, amely így árképzésében és a rendszer felépítésében is hatékonyan tervezhető és bővíthető. A rugalmas és paraméterezhető megoldás bármely vállalatirányítási rendszerhez könnyen kapcsolható.
„Az egyes modulok iránti kereslet iparáganként és vállalati profilonként eltérő - mondja Juliusz Żukowski, a VT-SOFT Kft. ügyvezető igazgatója. - Szinte elengedhetetlen elemek a törvényileg szabályozott és kötelező teendőkhöz – mint például a bér- és tb-számfejtéshez – kapcsolódó modulok. A gyártóvállalatok ezen felül jellemzően a munka-egészségügy és munkavédelemi modulokat tartják szükségesnek, míg nagyobb, nemzetközi szolgáltató cégeknél a szervezet, és munkaerő-fejlesztés menedzsment modulok a népszerűek. A munkaerő-kölcsönzők elengedhetetlen munkaeszköze a toborzás feladatát elvégző modul, amely teljes mértékben integrálható az egész HR folyamatba, a kiválasztástól kezdve egészen a munkába állásig.”
Minden modulhoz könnyedén rendelhető a webes felületen keresztül használható önkiszolgáló rendszer, amely a több telephellyel vagy sok munkavállalóval rendelkező vállalatoknak humánerőforrás és költségráfordítás tekintetében is nagy segítség lehet. A dolgozók saját belépési kódjukkal tudják módosítani és beállítani cafeteria igénylésüket, vagy a gyártóvállalatok vidéki telephelyei tudják pár mozdulattal feltölteni munkaidő nyilvántartásukat, és a munkavédelmi oktatási naplót. Az egyes belépési jogosultságok könnyen paraméterezhetőek, így minden vállalati igény kielégíthető.
A humánügyviteli megoldások kiválasztásánál fontos szempont az adatok importálhatósága, a rendszer rugalmas kialakításának és későbbi bővíthetőségének lehetősége, valamint a biztonsági kérdések, így például a jogosultságkezelés. Az ár ugyan fontos döntési tényező, de a VT-SOFT tapasztalatai alapján egy modern és megbízható rendszerért az ügyfelek hajlandóak magasabb árat is fizetni.
Kapcsolódó cikkek
- Egymillió jenes jutalmat ad angolul tudó munkatársainak a Softbank japán mobilszolgáltató
- Megjelent az első hazai munkaerő-jutalmazó és motivációs szoftver
- Egy kézben a VT-SOFT és a UNIT4 CODA Hungary vezetése
- Személyzeti kérdezz-felelek
- Pénzügyest és IT-st még most is keresnek
- A webes megoldások felé tolódik el a HR szoftverek piaca
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.