Közép-Európai bankok felé nyit a PayPal

forrás Prim Online, 2012. augusztus 31. 17:13

Augusztus 31-től a lengyel Alior Sync Bank kibővíti együttműködését a világ vezető online pénzügyi szolgáltatójával, a PayPal-lel. A pénzintézet mostantól egyszerű és gyors PayPal regisztrációt kínál ügyfeleinek, illetve lehetővé teszi az email címekre történő átutalást pénzügyi adatok kiszolgáltatása nélkül. A partnerséggel a PayPal tovább erősíti közép-európai jelenlétét.

Az együttműködés mindkét fél számára ígéretes, mivel egyesíti a két vállalat erősségeit – a PayPal globális online és mobil fizetési megoldását, amelyek 110 millió aktív felhasználót szolgálnak ki 190 piacon és 25 valutában, valamint az Alior helyi piacismeretét. A globális és a helyi eszközök egyesítésével mindkét vállalat ügyfelei egyszerűbben tudnak majd vásárolni bárhol és bármikor.

Az integráció következtében a PayPal fiókregisztrációs folyamata az Alior Sync ügyfelei számára leegyszerűsödik, mivel a rendszer képes átemelni a banknál nyilvántartott adataikat a regisztrációs felületre. A személyek közti átutások területén az Alior Sync és a PayPal egy új, innovatív funkciót is bemutat, amely lehetővé teszi az Alior Sync ügyfeleknek, hogy a bank rendszerén belül, valós időben használhassák PayPal számlájukat.

Köszönhetően a PayPal innovatív technológiai platformjának, minden Alior Sync ügyfél számára lehetségessé válik az email címre történő átutalás közvetlenül az online banking felületről.

Laurent Le Moal, a PayPal Europe alelnöke a következőket nyilatkozta az együttműködés kapcsán: „Izgatottan jelentjük be első banki partnermegállapodásunkat Lengyelországban, az Alior Bankkal. Hisszük, hogy az innováció a siker legfőbb motorja a banki szolgáltatások területén és nagyon szívesen működünk együtt az olyan vállalatokkal, amelyek mindig újabb és újabb szolgáltatásokat fejlesztenek ki ügyfeleik számára. A PayPal 190 piacon, 110 millió aktív felhasználójával egyedi lehetőséget nyújt banki partnereinek új ügyfelek elérésére” – mondta el az alelnök.

A partnerszerződés egy újabb lépést jelent a PayPal számára abban, hogy kiterjessze szolgáltatásait a közép-európai fogyasztók felé, megteremtve ezzel a biztonságos és gyors fizetés lehetőségét bárhol, bármikor.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Idén Szemerédi Endrének ítélték a Neumann professzori címet

2021-ben Szemerédi Endre matematikus elméleti számítástechnikához való több évtizedes hozzájárulását, illetve a matematika fejlődése kapcsán végzett munkásságát ismerte el a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem (BME) szenátusa és a Neumann Társaság  a Neumann János professzori címmel.

2021. május 31. 11:02

Az IAB 2021-ben is keresi a legjobb szakdolgozatot a digitális marketingről

Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.

2021. május 26. 09:57

Csúcsot döntve telefonáltunk és interneteztünk a járvány második hulláma alatt

A belföldi negyedéves mobilinternet-forgalom 2020 végén túllépte a 126 millió GByte-ot, miközben egy évvel korábban még a 100 millió GByte-ot sem érte el – derül ki a mobiltelefon-, a mobilinternet- és a mobil M2M-szolgáltatások főbb mutatóinak alakulását tartalmazó legfrissebb mobilpiaci jelentésből, amelyet tegnap tett közzé a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH). A hazai telefonhívások forgalma egy év alatt 18 százalékos emelkedéssel 7,1 milliárd percre nőtt 2020 utolsó negyedévére az előző év azonos időszakához képest.

2021. május 7. 09:55

Digitális oktatási platformot indított el hazánkban a Facebook

A Facebook elindította a Get Digital magyar nyelvű változatát, amely egy átfogó digitális oktatási tanterv szülők, tanárok és tizenévesek számára. A benne foglalt tanórák és tananyagok a Harvard Egyetem és a Berkeley Kaliforniai Egyetem által rendelkezésre bocsátott oktatási segédanyagokon alapulnak. A platform magyarországi bevezetése a Skool civil szervezettel együttműködésben történt.

2021. április 14. 11:09

2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem

A GKI Digital és az Árukereső.hu legfrissebb közös kutatása szerint 2020-ban a belföldi online kiskereskedelmi forgalom 45%-os rekord bővülést követően, 909 milliárd forintos forgalmat bonyolított. A számok alapján mostanra kijelenthető, hogy a kezdetben csak az extra és az átterelt (kényszer) költések miatt lendületet nyerő online piac tavaly nem csak átmeneti sebességtöbbletet kapott, hanem olyan valós versenyelőnyt, amivel – ha jól gazdálkodik – akár hosszú távon is fenntartható növekedési pályára állhat, fogyasztók millióinak vásárlási szokásait alakítva át.

2021. március 27. 12:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40