Közép-Európai bankok felé nyit a PayPal
Az együttműködés mindkét fél számára ígéretes, mivel egyesíti a két vállalat erősségeit – a PayPal globális online és mobil fizetési megoldását, amelyek 110 millió aktív felhasználót szolgálnak ki 190 piacon és 25 valutában, valamint az Alior helyi piacismeretét. A globális és a helyi eszközök egyesítésével mindkét vállalat ügyfelei egyszerűbben tudnak majd vásárolni bárhol és bármikor.
Az integráció következtében a PayPal fiókregisztrációs folyamata az Alior Sync ügyfelei számára leegyszerűsödik, mivel a rendszer képes átemelni a banknál nyilvántartott adataikat a regisztrációs felületre. A személyek közti átutások területén az Alior Sync és a PayPal egy új, innovatív funkciót is bemutat, amely lehetővé teszi az Alior Sync ügyfeleknek, hogy a bank rendszerén belül, valós időben használhassák PayPal számlájukat.
Köszönhetően a PayPal innovatív technológiai platformjának, minden Alior Sync ügyfél számára lehetségessé válik az email címre történő átutalás közvetlenül az online banking felületről.
Laurent Le Moal, a PayPal Europe alelnöke a következőket nyilatkozta az együttműködés kapcsán: „Izgatottan jelentjük be első banki partnermegállapodásunkat Lengyelországban, az Alior Bankkal. Hisszük, hogy az innováció a siker legfőbb motorja a banki szolgáltatások területén és nagyon szívesen működünk együtt az olyan vállalatokkal, amelyek mindig újabb és újabb szolgáltatásokat fejlesztenek ki ügyfeleik számára. A PayPal 190 piacon, 110 millió aktív felhasználójával egyedi lehetőséget nyújt banki partnereinek új ügyfelek elérésére” – mondta el az alelnök.
A partnerszerződés egy újabb lépést jelent a PayPal számára abban, hogy kiterjessze szolgáltatásait a közép-európai fogyasztók felé, megteremtve ezzel a biztonságos és gyors fizetés lehetőségét bárhol, bármikor.
Kapcsolódó cikkek
- Már szolgáltatásokért is lehet fizetni PayPal-lal
- Ingyenes beteggondozási programot kínál a Telekom
- Újraírt Atari játékok friss grafikával
- Akár egymillióra is bírságolhatják a számlát nem adó Webshopot
- A Microsoft elindította az új Outlook.com-ot
- Élőben közvetíti a YouTube a jubileumi Szigetet
- A PayPal 10 milliárdos forgalommal számol a mobilfizetések terén
- Új szolgáltatások a megújult Invitel honlapon
- Zuppaa: ahol közösségi élménnyé válik az önmegvalósítás
- Körkapcsolás a konyhából: Google+ Hangouts On Air Magyarországon
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.