Ipsos Kifizetődő a közösségi lét
Az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint a netezők 55%-a képben van a brandek aktualitásaival kapcsolatban. Az internet “őskorában” az emberek a márkák honlapjairól tájékozódtak, manapság azonban a válaszadók több mint fele a közösségi oldalakat használja az őket érdeklő termékinformáció megszerzésére.
A 35 év alattiak különösen aktívak e téren: náluk ez az arány 66%. De hasonló érdeklődést mutatnak a 35-49 évesek (53%) és még az 50 felettiek is (40%). A magyar átlag a nemzetközinek a felét sem éri el, mindössze 31%. Valamivel aktívabbak a 35 év alattiak (35%) és az 50 felettiek (33%), a 35-49 éves korosztály azonban csak 25%-ban veszi igénybe a közösségi oldalakat e célra.
A marketingesek számára különösen fontos szem előtt tartani, hogy erős közösségi jelenléttel a márkák közelebb kerülhetnek a fogyasztók igényeihez.
![](/download/viewattach/95366/1/105/507622-529210703.jpg)
Kapcsolódó cikkek
- Vállalati közösséget épít az Office 365-tel a Tesco
- A Facebook használata irigységet és elégedetlenséget válthat ki
- Magyar nyelvű tanulmány közösségi oldalak akadálymentesítéséről fogyatékkal élők számára
- Több mint 800 ezer magyar facebookozik a munkahelyén
- Trendi netrandi: jellemzőbb az online társasági élet, mint a valós
- Közelben.hu: A közelben lévő legjobb helyek a Sanoma új közösségi oldalán
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Mostantól érezheted is, ha lájkolnak!
- A közösségi média felé nyit a bécsi érsekség
- EricssonLab: egyre többen osztják meg közösségi oldalakon a tévében látottakat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.