Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere
Új mérőeszközzel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer. A Custum Logger néven bevezetett termék, egy inventory mérő eszköz, mely segítségével pontosabban tervezhető a hirdetési felületek hasznosítása.
Megjelent az Adverticum új mérőeszköze, a Custom Logger. „Az új termék bevezetésének célja, hogy ügyfeleink az általuk meghatározott adatok figyelése és naplózása útján részletesebb információkat kaphassanak egy kampány eredményeiről, és később ezeket az eredményeket felhasználva a hirdetések célzásánál, pontosabb elérést biztosíthatnak a hirdetőiknek.”- mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese.
Az új mérőeszköz lehetőséget ad a tartalomszolgáltatóknak, hogy feltérképezzék hirdetési felületeiket, vagy a felületeiken futó kampányokat. Megtudhatják például, hogy a weboldalaikon futó hirdetéseket melyik megyéből hányan látták, vagy milyen felbontású eszközökön keresztül nézték, esetleg milyen böngészőből és milyen operációs rendszeren keresztül látogatták a netezők.
A Custom Logger fejlesztése része egy innovatív hirdetéshatékonysági mérőrendszer kialakításának.
Kapcsolódó cikkek
- Elektronikusan is kérhetik számláikat az OTP SZÉP kártyások
- 350 milliárd forint összehangolt infokommunikációs fejlesztésekre
- Keocko: új magyar fejlesztésű arcfelismerő rendszer
- Google-tudásbázis Budapesten
- Okosszemüveggel válnak láthatóvá a rákos sejtek
- Több mint 230 milliós informatikai fejlesztés a KSH-nál
- Viszlát, Flappy Bird! – besokallt az idegölő játék fejlesztője
- Androidos nyitóképernyőt fejlesztett a Mozilla
- Mobilon tesztelik a Facebook keresőmotorját
- A MÁV fejleszti utastájékoztató rendszereit
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.