Az Adverticum hirdetéskiszolgáló és kereskedelmi Zrt. „rugalmas munkahelyek" projektje
Az Adverticum Zrt.-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „A munka és a magánélet összehangolását segítő munkahelyi kezdeményezések támogatása az Adverticum Zrt.-nél” című projekt. A cég az Európai Szociális Alapból 9 958 897 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a projekt megvalósítására.
Az Adverticum Zrt. Magyarország piacvezető online hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek üzemeltetője és fejlesztője. A magyar és angol nyelven elérhető rendszert a hazai tartalomszolgáltatók többsége mellett szlovák, szerb és horvát ügyfelek is használják.
A rendszert a legnagyobb hazai site-ok (CEMP, Index, ingatlan.com, iwiw, origo, Ringier, Sanoma, Startlap, Vatera) mellett számos kis- és középvállalkozás is használja. Az Adverticum AdServer széles körben elismert alkalmazás, amely a legkorszerűbb technológiával és sokrétű funkcionalitással rendelkezik.
Az elnyert pályázatban szereplő „rugalmas munkahely” kialakításának legfőbb célja a nem hagyományos foglalkoztatási formák bevezetése, a változásokhoz való gyors alkalmazkodás elősegítése, valamint a munkaerőpiaci rugalmasság és biztonság együttes erősítése. Emellett a cég szervezeti kultúra fejlesztés részeként az irányítási, munkaszervezési, humánerőforrás-gazdálkodási szemlélet erősítésére és az ezt támogató rendszerek fejlesztésére helyezett hangsúlyt.
A projekt során a vállalatnál távmunkát, rugalmas munkaidőt illetve egyéb rugalmasságot növelő eszközöket vezettek be, úgy, mint esélyegyenlőségi felelős munkakör kialakítása, környezetvédelmi és fenntarthatósági megbízott kinevezése, élethelyzet és életvitel érzékeny személyügyi politika kialakítása.
A projekt eredményeként rugalmasabbá vált a vállalat, megkönnyítve ezzel a munkavállalók munka és magánéletének összehangolását.
Kapcsolódó cikkek
- 3 éves projekt a városi adatközpontok energiahatékonyságának növelésére
- A Telekom az idén is meghirdeti nemzetközi innovációs pályázatát
- Linuxra válthatnak az ATM-ek
- Átadták a Fogyatékosság-barát Munkahely elismeréseket
- Az MVM NET nyerte az NMHH 450 MHz-es frekvenciapályázatát
- Keresik a legjobb hazai felhő-szolgáltatókat
- Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere
- Lezárult a miskolci Digitális Közösség Program második szakasza
- Megszűnik a Facebook Messenger Windows támogatottsága
- Keresik a közép-kelet európai régió legjobb női startupjait
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TikTok és a YouTube a tinédzserek első számú mobilos platformja
Mintegy négy órát töltenek telefonjuk képernyője előtt egy átlagos napon a 16–35 évesek, ennek csaknem felét közösségi médiumok alkalmazásai teszik ki – egyebek mellett ez derült ki az NMHH friss kutatásából. A fiatal felnőttek digitáliseszköz-használati szokásait vizsgáló reprezentatív tanulmány a megszokott online kérdőíves felmérés mellett szoftveres adatgyűjtéssel, objektív készülékhasználati adatok elemzésével is dolgozott a minél megbízhatóbb eredmények érdekében.
Új elnökkel és részben új elnökségi tagokkal folytatja működését a Neumann Társaság
Tisztújító Közgyűlést tartott 2024. november 25-én a Neumann Társaság, Magyarország legrégebbi, 1968-ban alapított informatikai társasága, amely új elnökkel, Prof. Dr. Kovács Leventével, az Óbudai Egyetem rektorával, és részben új elnökségi tagokkal bővülve kezdi meg következő három évét.
Harmadik negyedéves árbevételével a Xiaomi túlszárnyalta a piaci várakozásokat
A Xiaomi Corporation (továbbiakban „Xiaomi” vagy a „Csoport”) – a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra („2024 Q3,” vagy „az Időszak”) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.