Az Adverticum hirdetéskiszolgáló és kereskedelmi Zrt. „rugalmas munkahelyek" projektje

forrás: Prím Online, 2014. április 10. 11:31

Az Adverticum Zrt.-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „A munka és a magánélet összehangolását segítő munkahelyi kezdeményezések támogatása az Adverticum Zrt.-nél” című projekt. A cég az Európai Szociális Alapból 9 958 897 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a projekt megvalósítására.

Az Adverticum Zrt. Magyarország piacvezető online hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek üzemeltetője és fejlesztője. A magyar és angol nyelven elérhető rendszert a hazai tartalomszolgáltatók többsége mellett szlovák, szerb és horvát ügyfelek is használják.

 

A rendszert a legnagyobb hazai site-ok (CEMP, Index, ingatlan.com, iwiw, origo, Ringier, Sanoma, Startlap, Vatera) mellett számos kis- és középvállalkozás is használja. Az Adverticum AdServer széles körben elismert alkalmazás, amely a legkorszerűbb technológiával és sokrétű funkcionalitással rendelkezik.

 

Az elnyert pályázatban szereplő „rugalmas munkahely” kialakításának legfőbb célja a nem hagyományos foglalkoztatási formák bevezetése, a változásokhoz való gyors alkalmazkodás elősegítése, valamint a munkaerőpiaci rugalmasság és biztonság együttes erősítése. Emellett a cég szervezeti kultúra fejlesztés részeként az irányítási, munkaszervezési, humánerőforrás-gazdálkodási szemlélet erősítésére és az ezt támogató rendszerek fejlesztésére helyezett hangsúlyt.

 

A projekt során a vállalatnál távmunkát, rugalmas munkaidőt illetve egyéb rugalmasságot növelő eszközöket vezettek be, úgy, mint esélyegyenlőségi felelős munkakör kialakítása, környezetvédelmi és fenntarthatósági megbízott kinevezése, élethelyzet és életvitel érzékeny személyügyi politika kialakítása.

 

A projekt eredményeként rugalmasabbá vált a vállalat, megkönnyítve ezzel a munkavállalók munka és magánéletének összehangolását.

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

2024. november 13. 14:59

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

2024. november 6. 20:49

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01