Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere
DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.
2018 decemberében tesztüzemben elindult, 2019 januártól pedig már széles körben elérhető az Adverticum legújabb szolgáltatása. Az adatbázis alapú célzás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat felhasználni a pontos célzás érdekében.
Az igazán hatékony működés biztosítása érdekében a DataMe adatbázisára támaszkodik az új szolgáltatás, mely a magyar internetezői adatok hiánya okozta űr pótlásával igyekszik támogatni az online hirdetési piac résztvevőit.
„Az újonnan bevezetésre került szolgáltatás célja, hogy a tartalomszolgáltatói felületeken is használhatók legyenek az adat alapú célzási megoldások, ezzel ügyfeleink új eszközöket kapjanak a célcsoportképzésre és a hirdetők jobb kiszolgálására. A DataMe Kft. által biztosított adatbázis alapú célzási lehetőségek forradalmi újításnak számítanak a piacon, melyek különböző szegmensekben több mint 32 millió egyedi azonosító részvételével készültek.” – mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője.
A DataMe DMP használatával a felhasználónak lehetősége nyílik pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár azok eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. A folyamatosan frissülő adatokkal ellátott targetálási csoportok állandó lehetőséget biztosítanak a különböző kampányok célba juttatásában.
Az új szolgáltatást az Adverticum ügyfelei március 1-jéig díjmentesen vehetik igénybe.
Kapcsolódó cikkek
- Új blokklánc-tesztelő szolgáltatás a Fujitsutól
- Larry Ellison bejelentette az Oracle legújabb autonóm szolgáltatását
- Több száz bajba jutott családnak segít mostantól egy új adatbázis
- Az Oracle forradalmasítja a felhő adatbázisokat a világ első autonóm adatbázisával
- A HP tovább bővíti üzleti Device-as-a-Service szolgáltatásait
- Rekordidő alatt építette újra leégett szentendrei fejállomását a UPC
- Változtatásokat vezetett be a Telenor
- A digitális szakadék áthidalásáért tesz a Vodafone
- Jól járnak a Vodafone ügyfelek
- Új, gyorsabb otthoni netcsomagok a Telekomtól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.