Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere
DataMe DMP néven bevezetett targetálási lehetőséggel bővült Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer.
2018 decemberében tesztüzemben elindult, 2019 januártól pedig már széles körben elérhető az Adverticum legújabb szolgáltatása. Az adatbázis alapú célzás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat felhasználni a pontos célzás érdekében.
Az igazán hatékony működés biztosítása érdekében a DataMe adatbázisára támaszkodik az új szolgáltatás, mely a magyar internetezői adatok hiánya okozta űr pótlásával igyekszik támogatni az online hirdetési piac résztvevőit.
„Az újonnan bevezetésre került szolgáltatás célja, hogy a tartalomszolgáltatói felületeken is használhatók legyenek az adat alapú célzási megoldások, ezzel ügyfeleink új eszközöket kapjanak a célcsoportképzésre és a hirdetők jobb kiszolgálására. A DataMe Kft. által biztosított adatbázis alapú célzási lehetőségek forradalmi újításnak számítanak a piacon, melyek különböző szegmensekben több mint 32 millió egyedi azonosító részvételével készültek.” – mondta el Szutor Ferenc az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője.
A DataMe DMP használatával a felhasználónak lehetősége nyílik pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár azok eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. A folyamatosan frissülő adatokkal ellátott targetálási csoportok állandó lehetőséget biztosítanak a különböző kampányok célba juttatásában.
Az új szolgáltatást az Adverticum ügyfelei március 1-jéig díjmentesen vehetik igénybe.
Kapcsolódó cikkek
- Új blokklánc-tesztelő szolgáltatás a Fujitsutól
- Larry Ellison bejelentette az Oracle legújabb autonóm szolgáltatását
- Több száz bajba jutott családnak segít mostantól egy új adatbázis
- Az Oracle forradalmasítja a felhő adatbázisokat a világ első autonóm adatbázisával
- A HP tovább bővíti üzleti Device-as-a-Service szolgáltatásait
- Rekordidő alatt építette újra leégett szentendrei fejállomását a UPC
- Változtatásokat vezetett be a Telenor
- A digitális szakadék áthidalásáért tesz a Vodafone
- Jól járnak a Vodafone ügyfelek
- Új, gyorsabb otthoni netcsomagok a Telekomtól
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
„Mit lájkol a gyerek?” – A szülőket segíti az NMHH új kiadványa
A közösségi médiafelületek használata ma már a fiatalok mindennapjainak részévé vált, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kiemelt figyelmet fordít az ezen felületek kínálta lehetőségekre és kockázatokra.
Magasabb ponthatárok mellett több mint 4400 elsőéves jutott be a Széchenyi-egyetem minőségi képzéseire
Összesen 4409 elsőéves kezdheti meg tanulmányait a győri Széchenyi István Egyetemen szeptemberben. A ponthatárok a szakok jelentős részén emelkedtek a tavalyihoz képest, van olyan, amelyre 487 ponttal lehetett csak bejutni. Mindez azt mutatja, hogy felkészült hallgatók érkeznek az intézmény magas színvonalú képzéseire.
A HONOR 200 Pro és a mesteri fotózás: fejlődés a Studio Harcourt hagyatékával
Rengeteg ikonikus személyiség mögött ott rejlik egy olyan portré, amely nemcsak a személy lényegét ragadja meg, hanem az örökségét is megörökíti. A hírességektől a politikusokig a portrék alakították a történeteket és magáról az emberiségről alkotott képünket.