Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
A Huawei a tavalyi évhez képest egy helyet javítva, az előkelő 47. helyen végzett a BrandZ idei Top 100-as listáján. A legértékesebb nemzetközi márkákat felvonultató rangsorban a cég zsinórban negyedszerre kapott helyet az első 50 vállalat között, márkaértéke nyolc százalékkal nőtt az elmúlt egy évben.
Tovább nőtt a globális márkaindexe, és újabb helyezéssel lépett előre az idei BrandZ 100 legértékesebb márkáit bemutató listáján a Huawei. A WPP és Kantar Millward Brown által évente összeállított, globális márkaértéket vizsgáló rangsorban a vállalat nyolc százalékos növekedésével a 47. helyet foglalja el, a technológiai cégek között a 15., a rangsorban szereplő kínai márkák között pedig a 7. helyen végzett. A Huawei nemzetközi listákon való egyre jelentősebb helyezései elsősorban az okostelefon-piaci erős jelenlétének köszönhetők, a BrandZ elemzésében méltatta a Huawei P30 sorozat készülékeinek kiemelkedő kameraképességeit, valamint Mate X hajlítható okostelefon technológiai innovációját. A vállalat az IDC vezető elemzőcég adataira támaszkodva kiemelte, hogy a Huawei az egyetlen olyan mobilgyártó, amely képes évről évre több mint 50 százalékkal növelni eladásait, globális okostelefon-piaci részesedése jelenleg 19%. A BrandZ idei listáján a Huawei mellett további 14 kínai brand is szerepel, melyek összesített márkaértéke éves szinten 7 százalékkal nőtt.
Az IDC 2019. I. negyedéves jelentése alapján a Huawei 2018-hoz képest 282,2 százalékos éves növekedést tudhat magáénak okoseszköz-eladásai tekintetében, az idén márciusban bemutatott prémium kategóriás készüléksorozata, a P30 széria pedig a tavalyi P20-hoz hasonlóan kiemelkedő nemzetközi eladási mutatókat produkál.
Kapcsolódó cikkek
- Taroltak a Huawei hordozható okoseszközei 2019 első negyedévében
- Kanada nem adhatja ki az Egyesült Államoknak a Huawei pénzügyi vezetőjét
- Bíróságon száll szembe az amerikai megszorító intézkedésekkel a Huawei
- Ren Zhengfei reakciója az amerikai szabályozással kapcsolatos kérdésekre
- Növekedés jellemezte a Huawei első negyedévét
- Új célok a Honor és a Huawei kettős márkastratégiája mentén
- Erős évet zárt a Huawei
- A Huawei-é a második legtöbb szabadalom Európában
- Az európai kontinens lehet a vesztese a technológiai megszorításoknak
- Tovább terjeszkedik a Huawei Magyarországon
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.