Az élő rendezvények vonzanak? Nem vagy egyedül!

forrás: Prím Online, 2021. április 1. 10:38

Egyre több és több online rendezvénnyel találkozunk, ami a jelenlegi helyzetben frissítő lehet a mindennapokban, ám mindannyian érezzük: valami mégis hiányzik, nagyon kellenének már az élő rendezvények. Vajon miért nincs olyan lehengerlő hatással ránk egy online esemény, mint egy live event?

Az érzelmi háttér

 

A legtöbb „műkedvelő” rendezvénylátogató már rögtön sorolná is, hogy mi az, ami egy élő rendezvényben megvan, az online-ból viszont hiányzik.

 

Rögtön ott van a hangulat, amelyet a fotelből a képernyőt nézve nehezen élhetünk át. A virtuális koccintásnak sem olyan csilingelő a hangja, és az eseményen felszolgált étel közös elfogyasztása is elmarad.

 

Bármilyen fejlett is a technológia, ezeket az élményeket – egyelőre – nem képes visszaadni. Márpedig egy rendezvénynek épp az a célja, hogy kissé kiragadjon minket a megszokott hétköznapokból, és élményt nyújtson. 

 

 

Az élő rendezvények több profitot szereznek

 

A rendezvényszervező szakma körében elvégzett felmérések azt mutatják, hogy egy hagyományos rendezvény „sales rakétaként” működhet egy cég életében. Az ezeken az eseményeken résztvevő látogatóknak több mint kétharmada új vásárlási döntést hoz, vagy a korábban meglévő elköteleződését erősíti meg.

 

A felmérés arra is keresett választ, hogy ez mit jelent majd a vásárlási adatokat tekintve. A megkérdezettek a rendezvény előtt 38%-ban gondolták úgy, hogy változást fognak érzékelni majd a vásárlási adatokban. A rendezvény utánkövetése során pedig kiderült, hogy ez a szám 76%-ra módosult.

 

Mivel az élő események mélyebb nyomot hagynak a látogatókban, ezért a későbbiekben jobban fognak emlékezni a termékedre vagy a szolgáltatásodra. Ez hatalmas előny, hiszen ha nem is rögtön érik be a munkád, könnyen lehet, hogy hónapok múlva fogsz profitálni belőle. Arról nem is beszélve, hogy a felmérések szerint a látogatók 69%-a a rendezvény után két héten belül ajánlani fogja a kiállítók portékáit ismerőseiknek. Az ajánlás pedig tudjuk, hogy az egyik legerősebb lába a salesnek.

 

A marketingesek Paradicsoma

 

Marketing szempontból is ígéretes egy élő rendezvény. Ha egy szakmai eseményen a márkád nem jelenik meg, az akár 5%-kal is visszavetheti a márka ismertségét. Egy átlagos rendezvényen a látogatók hozzávetőlegesen 5 és fél órát töltenek el. Ez az idő megegyezik 660 db broadcast megtekintési idejével. Mondanunk sem kell, hogy melyik a költséghatékonyabb.

 

A TV reklámoknál kétszer, a print hirdetéseknél háromszor, míg a rádióreklámoknál négyszer hatékonyabbak a live rendezvények. Ezenfelül, ha az érdeklődők találkoznak veled egy kiállításon, 28%-kal gondolják innovatívabbnak a márkádat, mint azt, amelyik nincs jelen a rendezvényen.

 

Az ügyfelekkel való kapcsolattartásra is ideális módszer, ha személyesen részt veszel egy szakmai kiállításon. Könnyebb, lazább kommunikáció a partnereiddel, nagyszerű PR lehetőség és az egyik legjobb reklám.

Szponzorált cikkek ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jár neked a legjobb! - Nézzük, mi újdonság van a napelem piacán!

Rengeteg újdonságot láthatsz, hiszen a megújuló energia fejlődése nem egyszerűen csak biznisz, hanem egy lehetőség arra, hogy elkerüljük a klímaválságot és megőrizzük a fenntartható, élhető bolygónkat a jövő generációk számára.

2021. május 13. 11:09

A LED termékek széles tárháza

A LED világítás és annak eszközei egyre nagyobb figyelmet kapnak napjainkban, hiszen sokkal több előnyös tulajdonsággal rendelkeznek, mint a hagyományos társaik. 

2021. május 11. 16:43

Így lesz optimális otthonunkban a páratartalom

Az általunk belélegzett levegő minősége kulcsfontosságú a közérzetünk és egészségünk szempontjából. Ez különösen így van az otthonunkban, hiszen a napjaink java részét itt töltjük. Ide érkezünk haza egy fárasztó nap után, itt pihenjük ki hétköznapi rohanás fáradalmait.

2021. május 2. 17:00

Hogyan spóroljon időt és lepje meg családját egy finom háromfogásos ebéddel?

Manapság a rohanó és modern világunkban már nincs idő arra, hogy az ember órákat töltsön a konyhában annak érdekében, hogy többfogásos menüvel lepje meg családját vagy saját magát.

2021. május 1. 16:57

Hajformázás - micsoda séró!

A hajformázás kezdete a tinédzser korra nyúlik vissza. Általában akkor kerül elő minden hajformázók alfája és omegája, a zselé. Ez az időtlen klasszikus a Föld kamaszfiúinak jelentős részével találkozott. Megtestesítette a férfiak (fiúk) által elképzelt szexepilt, a stabilitást, a mozdíthatatlanság álmát ígérte.

2021. május 1. 16:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40

Digitalizációs „bumm” a bankszektorban!

2021. május 4. 19:29

Óvakodjunk a COVID-19 vakcinával kapcsolatos csalásoktól és álhírektől

2021. április 19. 14:58

Új pályázatokat indít az EIT Digital

2021. április 8. 14:15