A GLAMI új megoldása hiper-személyreszabott marketing technológiát kínál
A GLAMI új intelligens megoldást mutatott be, amely pillanatok alatt több száz hazai és európai webáruház kínálatában képes megtalálni és megjeleníteni a felhasználók egyéni ízlésének megfelelő személyre szabott ajánlatokat. A platformhoz való csatlakozással az innovatív, mesterséges intelligencia alapú technológia olyan kisebb márkák és webáruházak számára is elérhetővé válik, amelyeknek nincs forrásuk az önálló beruházásra.
A GLAMI divatkereső platform új, jelenleg 13 európai piacon elérhető innovatív megoldása több száz webáruházban képes megtalálni és megjeleníteni a felhasználók egyéni ízlésének megfelelő ruhákat és kiegészítőket kedvenc márkáik, színeik, mintáik és egyéb kategóriáik alapján. Az innovatív gépi tanulási fejlesztés leegyszerűsíti a keresési folyamatot, és értékes időt takarít meg mindenki számára.
A már a Glami.hu-n is elérhető új funkció megtanulja a felhasználók személyes preferenciáit, így nem szükséges a kereséshez hagyományos módon kézzel végig görgetni a teljes katalógust. Az ingyenes szolgáltatás igénybevételekor 5 egyszerű kérdés megválaszolása után pillanatok alatt láthatóvá válik a felhasználó személyes ízlésének megfelelő, válogatott és gondosan kiválasztott termékpaletta, és minél rendszeresebben használja valaki az oldal kereső funkcióit, annál pontosabbak lesznek az eredmények. Természetesen a felhasználók továbbra is használhatják a keresősávot és a klasszikus keresőszűrőket (szín, méret, márka, webáruház, alkalom, évszak, kollekció, trendek stb.), ha manuálisan szeretnék szűkíteni a keresési eredményeket.
„A GLAMI küldetése, hogy a divatwebáruházak online kínálatát katalogizáljuk és egyetlen platformon elérhetővé tegyük. Mindeközben azt tapasztaljuk, hogy az egyéni ízlés rendkívül személyes, így amellett, hogy az egy helyen történő kereséssel időt takaríthatunk meg a felhasználók számára, egyre fontosabb, hogy a termékkínálatból mindenkinek a maga stílusának megfelelő ajánlatot mutassuk meg" – mondja Tomáš Hodboď, a GLAMI alapítója és vezérigazgatója.
A GLAMI az új megoldással már nem csak felgyorsítja a konkrét termék megtalálását, illetve lehetővé teszi az árak összehasonlítását, hanem az egyéni stílusnak megfelelő új tervezők és márkák felfedezéséhez is remek eszköz lehet. Az adatok szerint a felhasználói interakciók alapján személyre szabott ajánlatok eredményesen növelik az értékesítési mutatókat: a vállalatnál a technológia 2 évvel ezelőtti bevezetése óta 10%-kal nőtt az egy munkamenetre eső bevétel aránya, valamint megduplázódott a konverziós arány azoknál termékkattintásoknál, ahol méretszűrőt alkalmaztak a felhasználók.
Az új megoldás jól illeszkedik azoknak az innovatív keresési megoldásoknak és funkcióknak a körébe, amelyeket a GLAMI az elmúlt években elérhetővé tett a vásárlók számára. Az oldalon továbbra is rendelkezésre áll a GLAMI Vizuális Keresés szolgáltatás, amellyel egy mobillal készített fotó, vagy egy netről lementett kép is elegendő lehet egy ruhadarab vagy kiegészítő megtalálásához. A felhasználók emellett könnyedén létrehozhatják személyes GLAMI Kívánságlistájukat az egyes termékeken látható kis szívecskére történő kattintással. Ezzel később nem csak az összes így elmentett terméket lehet áttekinteni, de tájékoztató e-mail érkezik minden alkalommal, amikor egy listán szereplő terméket leértékelve lehet megvásárolni.
Kapcsolódó cikkek
- Teljesen átírták az online eladásokat az eMAG-nál az új rezsicsökkentési szabályok
- A webáruházak sikere múlhat a futárcégen
- Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor
- A ruházat mindent visz, de az egészséget is online vesszük
- A raktár nélküli webshopoké a jövő
- A GLAMI divatkereső tovább terjeszkedik Európában
- A Lumenet együttműködési megállapodást kötött a Webshippy-vel
- Tarolt az eMAG easyboxos átvétel a Glamour-napokon!
- Csehországban és Szlovákiában terjeszkedik a Webshippy
- A Telekom újra az első helyen a mobileszközök online értékesítésében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?