Mit kell ellenőrizni a Facebook-hirdetésen?
A Facebook-hirdetések beállítására elegendő időt kell szánni. Cikkünkben összegyűjtöttük, hogy pontosan mit kell ellenőrizni az indítás előtt.
Ha az itt leírtak ellenőrzése megtörtént, akkor nincs más hátra, mint a folyamatos tesztelés és a beállítások finomhangolása. Ha erre nincs idő, akkor érdemes felkeresni egy Facebook marketing ügynökséget.
Kampánycél és célközönség
Első lépésként azt kell ellenőrizni, hogy a kampánycél megfelelő-e. Például abban az esetben, ha a weboldalra szeretnénk embereket terelni, forgalom és konverziós kampányt kell választani, ha pedig minél több videómegtekintés a cél, akkor a videómegtekintés mellett kell dönteni.
A célközönséget is ellenőrizni kell, érdemes többféle érdeklődési kört, földrajzi helyet és korosztályt tesztelni. Javasolt sokat tesztelni, hiszen így lehet megtalálni a tökéletes célközönséget, és így olcsóbban lehet konverziót elérni.
Elhelyezés, költségkeret
Az elhelyezésnek is fontos szerepe van, azt kell választani, ami a legjobban megfelel a hirdetési célnak. Az elhelyezési helyeket is érdemes tesztelni. A Facebook kattintásra és vásárlásra a legjobb, míg elérésre inkább az Instagram.
A költségkeret beállítása is fontos. A kezdeti időszakban mindenképpen alacsonyabb költségkerettel érdemes indulni, akkor célszerű azt emelni, ha jól teljesít a hirdetés.
Hirdetés – vizuálisan és szövegesen is a tökéletességre kell törekedni
A kampány eredményességéhez természetesen a hirdetésben használt szöveg, kép és videó is hozzájárul. Érdemes több változatot tesztelni, olyan hirdetéseket kell készíteni, amelyek megragadják az emberek figyelmét. A vizuális tartalom esetében fontos, hogy a kép figyelemfelkeltő legyen, a képi és a színvilág összhangban legyen a landing oldal megjelenésével, valamint különbözzön a versenytársak hirdetéseitől.
Továbbá azt is ellenőrizni kell, hogy a kreatív összhangban van-e a kiválasztott elhelyezési lehetőség méreteivel, illetve vannak-e benne hangulatjelek, amelyekkel könnyebben emészthetővé válik a szöveg.
A hirdetés szövegénél fontos, hogy egyszerű legyen a megfogalmazás, a vásárló pontosan tudja, hogy mi az ajánlat, és mit kell tennie. Természetesen elengedhetetlen, hogy a célközönséget szólítsa meg, és hatással legyen az érzelmekre. Továbbá fontos, hogy a vásárlóról kell írni és nem a cégről, illetve többször ellenőrizni kell a publikálás előtt, hogy ne legyen gond a helyesírással, a tagolással és az olvashatósággal. Arra is figyelni kell, hogy a hirdetés összhangban legyen a Facebook szabályzatával és a landing oldal ígéretével is. Végül pedig azt kell ellenőrizni, hogy egyértelmű-e a CTA, vagyis a cselekvésre való felhívás. A cikkben leírtak ellenőrzésével elkerülhető, hogy hibás hirdetés induljon el. A felsoroltak áttekintésére és az esetleges javításokra mindenképpen érdemes időt szánni, hogy a várt eredmény ne maradjon el.
Szponzorált cikkek ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Miért fontos az anyajegyszűrés, milyen gyakorisággal ajánlott?
A bőrünk rengeteg hatásnak van kitéve nap mint nap – a napsugárzás, mechanikai irritációk és egyéb környezeti tényezők mind nyomot hagyhatnak rajta. Az anyajegyek ugyan természetesek, azonban érdemes figyelemmel kísérni őket, hiszen bizonyos esetekben rosszindulatú elváltozássá is alakulhatnak.
Az első benyomás jelentősége a vállalkozásoknál
Ahogyan az embereknél is számít az első benyomás, ugyanúgy a vállalatok esetében is. Mikor az ügyfél először találkozik egy termékkel, szolgáltatással, azonnal kialakít magában egy véleményt.
Amit a B-vitamin-komplex ről tudni érdemes
Nem kérdés, hogy B-vitaminra szüksége van a szervezetünknek. Sajnos azonban sokan üzletet próbálnak csinálni a jótékony hatásából, így számtalan verziója elérhető már az interneten. Léteznek olcsóbb típusok is, ugyanakkor ezeknél nem garantált, hogy a minőség az lesz, amire számítottunk.
Recept a sikerhez: hogyan maradjon élen az étterem?
A vendéglátóipar az elmúlt években több nehézséggel is szembesült. Alapból kiélezett a verseny az éttermek között, ahol a sikeres marketingnek kifejezetten fontos szerepe van az üzleti siker szempontjából. A digitális korban már egyik vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne alkalmazkodjon a vásárlói igényekhez.
A köszméte ültetésének és ápolásának titkai
A köszméte, vagy ahogy sokan ismerik, piszke, régi gyümölcsünk, amelyet egykor csak az erdők adományaként gyűjtögettek. Bár a rómaiak főleg gyógynövényként tartották számon, később a filoxéra járvány nyomán alakult át jelentős termelői kultúrává, különösen a szentendrei domboldalak gyümölcsöseiben. Az amerikai lisztharmat azonban súlyos csapást mért ezen ültetvényekre a 20. század elején.