A GreenGo hatalmas rakterű autókkal erősíti flottáját
A GreenGo egyre azon dolgozik, hogy környezetbarát és praktikus közlekedési megoldásokat kínáljon ügyfeleinek. A flottához újonnan csatlakozó, Cargo L névre hallgató Opel Vivaro-e típusú tehergépjárművek egyedülállóak a magyar carsharing-piacon, hiszen 100 %-ban elektromosak, méretüket tekintve az eddigi legnagyobbak, így ideálisak a legkülönlegesebb kihívások esetére is.
Egy költözködés vagy egy nagyobb tárgy mozgatása természetesen minél nagyobb rakterű autóval a legkényelmesebb, ám ritka, hogy valakinek könnyű és egyszerű hozzáférése legyen egy ilyen járműhöz. Kézenfekvő megoldás a költöztető vagy fuvarozó cégek felkeresése, esetleg egy teherszállításra alkalmas jármű bérlése, ám ez mind komoly utánajárást, és sokszor felesleges többletköltséget jelent. A GreenGo szerette volna megadni a lehetőséget felhasználóinak, hogy az ilyen, különleges és fontos helyzetekre is gyorsan, egyszerűen és kiszámíthatóan találjanak fenntartható megoldást anélkül, hogy keresgélni, szerződni, szervezni kelljen.
“A GreenGo Cargo szolgáltatás eddigi népszerűsége és a percdíjas vagy napidíjas alapon bérelhető kisteherautók kihasználtsága azt mutatja, hogy nemcsak a személyszállítás még kényelmesebbé és elérhetőbbé tételére van igény, hanem olyan helyzetek megoldására is, amik ugyan ritkábban adódnak, de annál nagyobb nehézséget jelenthetnek.” – mesélte Boruzs Ákos, a GreenGo marketingvezetője az ötlet hátteréről.
A Cargo L pedig tökéletesen alkalmas a legtöbb lakossági igény kielégítésére. Méreteit tekintve lehetővé teszi, hogy akár egy fordulóval is célba érjen a teljes rakomány, hiszen több mint 5 méteres hosszával és több mint 4 m³-es rakterével, 3 személy szállítására alkalmas utasterével, a Flex Cargo funkcióval elérhető plusz térrel extra nagy, extra hosszú tárgyak szállítására is alkalmas.
A Cargo L-nek pillanatnyilag nincs kihívója a hazai autómegosztó-piacon, így a greengósok elsőként bizonyíthatják be, hogy a legnagyobb járművekkel is magabiztosan boldogulnak minden külső segítség nélkül, ha van a cipekedéshez néhány jó barát. A Cargo L ráadásul nem csak városon belül használható, hiszen teljes terheltség esetén 270 kilométer hatótávra hitelesített, de kíméletes vezetés és könnyebb rakomány mellett 340 kilométer is kihozható a járművekből.
A GreenGo összhangban eddigi céljaival, kiemelten fontosnak tartja, hogy a teherszállításra is helyi károsanyagkibocsátás-mentes alternatívát kínáljon, így a Vivarok is 100%-ban elektromosak. "A kistehergépjárművek esetében nem az a célunk, hogy egy saját jármű vásárlására kínáljunk alternatívát, hanem az, hogy bebizonyítsuk, a fenntartható közlekedés nemcsak a személy-, hanem a teherszállítás esetében is könnyedén elérhető egy jól szervezett autómegosztó szolgáltatás keretében. Az elektromos Cargo L-ek sok elavult, jellemzően dízelmotorral rendelkező teherautós szállítást válthatnak ki egy tisztább formára, ráadásul úgy, hogy a folyamat teljes egészében a felhasználó kezében marad” – teszi hozzá Boruzs Ákos.
A Cargo L a GreenGo Cargo szolgáltatás keretében érhető el a már jól ismert kisebb társéval, a Kangooval megegyező áron – egyelőre csak Green Premium előfizetőknek, azaz havidíjas konstrukció mellett. A Green Premium a más csomagokban nem elérhető szolgáltatások mellett komoly kedvezményeket is kínál, a vezetési és parkolási percdíjak, vagy éppen a napidíjak esetén mindig a legjobb árakat garantálja.
Kapcsolódó cikkek
- 13 jó ügy kering a városban
- A GreenGo kalkulátorral kiszámolhatod, mekkora ráfizetés egy saját autó
- A közösségformálás erősítésével folytatódik a GreenGo Jóügyek kampánya
- Öt ok, hogy kidobás helyett javíttassunk
- A játszótéren is megjelennek a közösségi autók
- Mostantól bárki házhoz rendelheti a GreenGot
- Hiánypótló magyar videósorozat készült az elektromos közösségi autók használatáról
- 10 újgenerációs tipp a műanyag- és hulladékmentesebb életért a GreenGo és a Rakun szakértőitől
- Nagyot szakíthatnak az autósok – Megérkezett a Cristo Share
- Itt az ingyenes közösségi autómegosztó platform
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hosszú távú, stabil munkahelyekkel találkozhatunk a „Mi a pálya” műszaki pályaválasztó fesztiválon
A Magyar Elektrotechnikai Egyesület (MEE) idén már 9. alkalommal szervezi meg a „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztiválsorozatot, amely eddig országosan már több, mint 60 ezer fiatalnak segített a pályaválasztásban. Az esemény célja változatlanul az, hogy megmutassa a fiataloknak, milyen lehetőségek várnak rájuk a műszaki területeken, ahol stabil és hosszú távú karrier építhető.
Kyndryl IT Readiness Report: a cégvezetők 90%-a bízik az informatikában, de csak 39%-uk felkészült a jövőre
A Kyndryl közzétette a 2024-es Kyndryl Readiness Reportot, amely azt az ellentmondást vizsgálja, hogy míg a vezetők 90%-a úgy gondolja, hogy IT-infrastruktúrája kiváló, csupán 39%-uk érzi magát felkészültnek a jövőbeli kockázatok kezelésére. A jelentés azt is bemutatja, miként segíti az IT-korszerűsítés a vállalatokat versenyelőnyük növelésében, annak ellenére, hogy jelenleg a vállalkozások mindössze 42%-a tapasztal pozitív megtérülést a mesterséges intelligenciába való befektetésekből.
Lengyel nagybefektető lépett be az EIT InnoEnergy-be
Új befektetővel bővült a fenntartható energetikai megoldások fejlesztésében, megvalósításában Európában élen járó EIT InnoEnergy részvényeseinek köre. Az autóipar és a fémipar globálisan jegyzett lengyel nagyvállalata, a Boryszew Group S.A csatlakozása jelentős tőkeinjekciót biztosít a szervezetnek az átfogó energiaipari célkitűzéseik megvalósításához. A partnerséget október 16-án jelentették be az EIT InnoEnergy éves rendezvényén, a The Business Booster-en Barcelonában.
Együttműködési megállapodást kötött a PwC a Debreceni Egyetemmel
A PwC Magyarország ötéves keretszerződést kötött a Debreceni Egyetemmel, melynek értelmében a PwC az elméleti és gyakorlati oktatáson túl közös kutatási projektekkel is hozzájárul a gazdálkodástudományi felsőoktatás fejlesztéséhez.