Morgan Hill: integrált multicsatornás kereskedelmi rendszer a Mitutoyónak

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. január 3. 07:54
A Mitutoyo Hungary integrált multicsatornás kereskedelmi rendszerének fejlesztését és testre szabását nyerte el a Morgan Hill Consulting. A több mint félmilliárd forintos forgalmat kezelő rendszer B2B megoldásaival jóval túlnő a klasszikus integrált vállalati (ERP) rendszereken.
A rendszer központi része Microsoft SQL alapokra épül, a B2B megoldások pedig a Morgan Hill Consulting korábban a Külügyminisztérium tájékoztatási és információs rendszere, valamint a Bookline antikvár könyváruház fejlesztésekor is használt Java2 Enterprise Edition alapú iStore technológiáját használják.

A rendszer lefedi a kereskedelmi cég teljes pénzügyi, logisztikai, ügyfél- és beszállító-kapcsolattartással kapcsolatos feladatait, ahol számos B2B megoldást valósít meg. A kor és a modern CRM rendszerek kihívásainak megfelelve a kapcsolattartás klasszikus eszközei mellett megjelennek az új kommunikációs médiumok. Az ügyfelek minden szituációban maguk választhatják meg a számukra legmegfelelőbb kommunikációs csatornát, melyek teljesen csereszabatosak:

  • internetes áruház személyre szabott felülete
  • fax (papírmentes)
  • elektronikus dokumentumok (XML)
  • e-mail
  • telefon
  • papír (levél, fax)

A megrendelők a jelenlegi papír alapú üzleti folyamatok teljes kiváltását és a manuális munka több mint 50%-os csökkenését tervezik. Jelenős javulást várnak az ügyfélkiszolgálás minősége terén is.

A rendszer első részének átadását 2002 második negyedévében tervezik.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36