További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Értékes üzleti lehetőségek a Microsoft partnereinek
- Modernizálta informatikai rendszerét a Dunaferr
- Több százezer diák, szülő és munkatárs biztonságos személyazonosság-kezelése egy Novell rendszerben
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- A NORG fejleszt az MFB-nél
- Új verzióval jelent meg az Oracle Enterprise Manager
- Exact-Flag: együttműködés az ügyfél-elégedettségért
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- B2B megoldással bővült a Sun SOA termékkínálata
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Az Espirit az SAP-t választotta
- Erősít az update a magyar CRM-piacon
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- BMW Magyarország: integrált CRM az Arcus Interactive-tól
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- IND Group: iráni üzlet, magyar siker
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- A CODA gépjármű-aukciós házzal lép szerződésre
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Az irodán kívüli munkát is támogatja az Iroda++ új verziója
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Új rendszer-menedzsment eszköz a Delltől
- Oracle-Siebel közös termék- és terméktámogatási stratégia
- Portálalapú vállalati információs rendszer az Exacttól
- A Café kettős sikere az Unilever CRM és online tenderén
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
- Számadó: integrált vállalatirányítási csomag minicégeknek
- BorsodChem: Nagyszabású informatikai fejlesztés a HP segítségével
- Microsoft Navision integrált vállalatirányítási rendszer a Synergon csoportnál
- Hosszú távú HP-Richter együttműködés
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét
- Microsoft Dynamics CRM 3.0 a Miele Center-nél
- Alerant: alkalmazásintegrációs megoldás a T-Mobile Magyarországnál
- Synergon: A VÁTI Kht. informatikai alapinfrastruktúrája MS platformon
- rEVOLUTION: tudatos fejlesztéssel javítható az ügyfelek elégedettsége
- Korszerű vállalatirányítási rendszer a Fővárosi Gázműveknél
- Az SAP CRM megoldásának legújabb változata értékes előnyöket ígér
- A vadonatúj Microsoft Dynamics CRM 3.0 első magyarországi felhasználója a Kern Communications Systems Kft.
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- Két és félszeres növekedés a rEVOLUTION kisvállalati CRM értékesítésében
- A magyarországi Junkers az update CRM megoldását választotta
- Microsoft Navision a projektműködésű vállalatok számára
- Egy héten belül két Axapta rendszerbevezetési szerződés
- BizTalk a Fordnál
- Biztonsági üzletágat indít az IBM-partner Haitec Kft.