Átszervezés az Avaya Magyarországnál
Az Avaya világméretű átszervezése nyomán négy fontos területet alakítottak ki: rendszerek és alkalmazások (Eclippse filozófia köré szervezve, telefonközpontok, unified messaging , call centerek, CRM); szolgáltatások; kis- és középvállalatok támogatása termékekkel és szolgáltatásokkal; kapcsolati megoldások (Systimax kábelezés, k+f).
Az új Avaya üzleti modell szerint a partnerek professzionálisak, hozzáadott értékkel rendelkeznek, a képzés terén is előremutatóak, és szoros az együttműködés az Avaya és partnerei között-. Az eddigi alvállalkozói státuszból komplett viszonteladói hálózat épül fel, ám a felhasználói folyamatok figyelemmel kísérése céljából, továbbra is - szerződések nélkül ugyan -, de megmaradnak a közvetlen ügyfélkapcsolatok. A kiválasztott Avaya-viszonteladók a következők: Daten Kontor Kft., Geomant Kft., LNX Kft., Műszertechnika Kft.
Gáll Tamás szerint nem változik a kapcsolattartás, a figyelem, a meglévő szerződések kiszolgálása, a rendszeres tájékoztatás, ügyfélképzés, bemutatók szervezése. Ami viszont változik: a választási lehetőség bővül, továbbá több hozzáadott érték lesz.
További információ: tgall@avaya.com
Kapcsolódó cikkek
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Avaya: az idén 60-70 százalékos árbevétel-növekedés
- Csúcstechnológiai kommunikációs beruházás a MÁV-nál
- Avaya Kft.: új ügyvezető, erősítés a szolgáltatásban
- A Microsoft új üzletága testreszabott üzleti megoldásokat kínál
- Csődbe ment a Grundig
- Peren kívüli egyezségre jutott az Intel és a VIA
- A Graphisoftot kivezetik a frankfurti értéktőzsdéről
- A Grundig az összeomlás előtt áll
- Pannonplast-Philips megállapodás