SAP ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás az Adobe-nál
forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. november 12. 13:39
A mySAP CRM és a mySAP Service Provider segíti az Adobe teljesen integrált ügyfélkezelési stratégiáját.
Az Adobe a mySAP ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerét (a mySAP CRM-et) választotta globális ügyfélkezelési stratégiájának alapjául - jelentette be az SAP AG. Az Adobe 750 felhasználós méretben építi ki a mySAP CRM ügyfélkapcsolati központját, továbbá mobil értékesítési és értékesítési akció kezelési rendszereit a sokszínű vásárlói közönséggel kapcsolatos értékesítési, szolgáltatási és marketingtevékenységek javítása érdekében. Az Adobe alkalmazni fogja továbbá a mySAP(tm) Service Provider iparágspecifikus funkcióit is professzionális szolgáltatási csoportjának vezetéséhez. A csoport webes megoldásokat készít azon vásárlók számára, akik automatizálni kívánják a dokumentumkezelési folyamatokat az egész vállalatra kiterjedően.
Kapcsolódó cikkek
- Illinois állam az Adobe LiveCycle ES mellett döntött
- Kritikus frissítések az Adobe Flash Playerhez
- Megjelent az Adobe InCopy CS3 közép-európai kiadása
- Az SAP beismerte, hogy leányvállalata jogtalanul szerzett információkat az Oracle-től
- Megjelent az Adobe LiveCycle Enterprise Suite család
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Az SAP tovább erősíti KKV-piaci jelenlétét