SAP: kiskereskedőknek szánt webes munkaerő-szervezési megoldás
A mySAP Retail megoldás ez év végén bevezetendő, új munkaerő-szervezési funkciója egy olyan optimalizációs motorra épül, amely a különféle súlyozott változók - köztük a munkaerő-szükséglet, az egyéni képességek, a fizetés, a dolgozói hiányzások, a munkahelyi szabályok és a teljesítménynormák - kiegyensúlyozása révén meghatározza az egyes kiskereskedelmi egységek működésének elképzelhető legideálisabb beosztását. Az új megoldás fejlesztésének alapját, az SAP a több telephelyet fenntartó kiskereskedők ágazatspecifikus szükségleteihez igazított mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) megoldás kulcsfontosságú munkaerő-szervezési funkciója adja. A jövőbeni módosítás lehetőségének köszönhetően a webes képesség a későbbiekben más, hasonló munkaszervezési problémákkal küzdő ágazatokban is alkalmazható.
Kapcsolódó cikkek
- SAP-Cisco csoportmunka megoldások
- Hódít az SAP a kkv-szektorban
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Oracle: Siebel CRM Professional Edition itthon is
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal
- SAP sikerek a kkv- piacon
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak