CA: hogy e-business legyen az egész világ
Silvia Haltenbergerova, 1999. augusztus 16. 10:11
A Computer Associates (CA) bejelentette, hogy a Platinummal együtt megvásárolt termékekre és technológiára építve fejleszti ki az elektronikus kereskedelmi platform új generációját.
A CA ki fogja bővíteni a Platinum kiemelkedő adatbányászati, információs tárházas és tudáskezelési szoftverkínálatát, s mindezt kombinálja a CA információmegjelenítő grafikus eszközeivel, a Neugents neuron-sejthálózatos technikával, valamint az infrastruktúra-felügyelettel. Teszi mindezt annak érdekében, hogy létrehozza a világ legerősebb teljes, végponttól végpontig mindent lefedő elektronikus kereskedelmi környezetét.
Ezt a célt a CA a Platinum-termékek és -technikák fejlesztésébe való befektetéssel kívánja elérni, miközben azok beépülnek a CA stratégiai jövőképébe. A befektetések tovább növelik, maximalizálják a CA név alatt futó, újonnan kiterjesztett, nagy megbízhatóságú szoftvermegoldás-kínálat és a világszerte elérhető értéknövelt szolgáltatások kombinált erejét. Azáltal, hogy erőforrásokat rendel a korábbi Platinum-termékekhez, a CA nemcsak a telepített programokat használó Platinum-ügyfelek szükségleteit elégíti ki, hanem kiterjeszti ezen termékek előnyeit és hasznát a CA saját globális ügyfélkörére.
A szoftveripar történetének legnagyobb tranzakciója volt, amikor a CA 3,5 milliárd dollárért megvásárolta a Platinumot.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Az idén 2 milliárd koronát költöttek a szlovákok internetes vásárlásra
- EU: Megállapodás az e-szolgáltatások forgalmi adóztatásáról