Megújult call center a Marketlinknél
A Marketlink call centere a legkülönbözőbb jellegű ügyfelek kampányait bonyolítja le, megbízóik között bankok, gyógyszerészeti cégek és légitársaságok egyaránt helyet kapnak. Hátterét az Euronet Rt. által 1999-ben megvalósított Avaya Definity-alapú call center megoldás biztosítja. Az akkor kiépült rendszer mintegy 100 operátort és több tucat automatikus hívást kezelt egyidejűleg, de ez a kapacitás kezdett szűkössé válni. A 2003 elején elhatározott és megvalósított hardvercserével 120-ra nőhet a rendszer által kezelt hívások száma. Az Euronet által javasolt hardver egy IBM Direct Talk szerver lett, Microsoft operációs rendszerrel.
Sas Tibor, az Euronet Rt, üzletfejlesztési igazgatója elmondta: „Nyugaton, például Angliában a call center operátorok már számottevő tömeget tesznek ki, egy felmérés szerint elérik a dolgozó lakosság 1,5 százalékát. Magyarországon ez az arány körülbelül tizede lehet az angliainak - ami jól mutatja a lemaradásunkat, és jelzi a fejlődéslehetőségeit. Azt gondolom, hogy az internet terjedése mellett továbbra is az emberek közötti, hang-alapú kommunikáció marad a meghatározó, és tovább nő a telefonos kapcsolatok, információszolgáltatás, ügyintézés és ügyfélkapcsolat-kezelés jelentősége."
Kapcsolódó cikkek
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- RAD-újdonság a CeBIT-en
- Továbbfejlesztette call centerét a Budapest Bank
- Call center 2006
- Magyarországról vásárolt call centert egy mongol bank
- Korszerűsíti informatikai hálózatát az Euronet
- BT: hívásirányító megoldás a Microsoftnak
- Új IP alapú infrastruktúra az Euronet ATM hálózatának
- Genesys IPMX megoldás kontakt centerekhez az Euronettől
- Euronet szakemberek egy orosz mobilcég óriásprojektjében
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új iparági sztenderd a tűzvédelemben
Folyamatosan bővül azoknak intézményeknek, gyáraknak, logisztikai központoknak a száma, amelyek egyszerűbbé és papírmentessé tették az ellenőrzési, karbantartási folyamatokat és azok dokumentálását egy egyedülálló magyar fejlesztésnek köszönhetően. A szoftvercég innovációja a következő időszakban egyfajta iparági sztenderddé válik a területen, amellyel átláthatóvá, egységesség válnak az ellenőrzések, auditálások folyamata is.
A pénzügyileg legstabilabb vállalatok között a Robot System
A Robot System Kft. mostantól Dun & Bradstreet tanúsítvánnyal rendelkezik, mely a globális üzleti információszolgáltatás és -minősítés vezetőjeként, minden működő vállalkozás pénzügyi stabilitását és üzleti megbízhatóságát értékeli egy folyamatosan ellenőrzött és bizonyított, nemzetközi szakértők által kidolgozott módszertan alapján. Ennek eredményeként került cégünk, a Robot System Kft., a pénzügyileg legstabilabb vállalatok közé.