Együttműködési keretmegállapodás az MMSZ és az NFTH között
MTI Sajtóadatbank, 2003. augusztus 6. 10:39
Együttműködési keretmegállapodást kötött a Nemzeti Fejlesztési Terv és EU támogatások Hivatala (NFTH), valamint a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) az európai uniós csatlakozáshoz kapcsolódó kommunikációs tevékenységben való részvételről - tájékoztatta a Miniszterelnöki Hivatal kedden az MTI-t.
A megállapodás szerint az Európai Unióhoz való sikeres csatlakozás előfeltétele a lehetőségek ismerete, a megfelelő számú és összetételű információ elérhetősége és színvonalas kommunikálása. E feladat sikeres megoldása érdekében az NFTH felkérte az MMSZ-t, hogy vegyen részt e tevékenységben.
A határozatlan időre megkötött megállapodás értelmében a marketingszövetség vállalta, hogy javaslataival segíti az NFTH által kialakításra kerülő tájékoztatási koncepció megvalósítását. Az NFTH havi, illetve a feladatokhoz kapcsolódó rendszerességgel működő információs és tájékoztatási munkacsoportjába az MMSZ tanácskozási jogú képviselőt delegál.
Az NFTH vállalta, hogy a Nemzeti Fejlesztési Tervvel kapcsolatos információkat, kiadványokat folyamatosan eljuttatja a Magyar Marketing Szövetségnek. A szakmai szövetség kérésének megfelelően előadót delegál a marketingszövetség európai uniós és NFT-hez kapcsolódó rendezvényeire.
A szerződés szerint a felek 2004. május 1-31. között, az Európai Unióhoz történő csatlakozást követően megvizsgálják az együttműködés addigi tapasztalatait és szükség esetén a jelenlegi elképzeléseket módosíthatják. Amennyiben az addigi időszakban újabb együttműködési igények merülnek fel, a megállapodást kiegészítik az aktuálisan felmerülő igényekkel.
Az együttműködés során felmerülő költségek finanszírozásáról esetenként állapodnak meg a felek.
A határozatlan időre megkötött megállapodás értelmében a marketingszövetség vállalta, hogy javaslataival segíti az NFTH által kialakításra kerülő tájékoztatási koncepció megvalósítását. Az NFTH havi, illetve a feladatokhoz kapcsolódó rendszerességgel működő információs és tájékoztatási munkacsoportjába az MMSZ tanácskozási jogú képviselőt delegál.
Az NFTH vállalta, hogy a Nemzeti Fejlesztési Tervvel kapcsolatos információkat, kiadványokat folyamatosan eljuttatja a Magyar Marketing Szövetségnek. A szakmai szövetség kérésének megfelelően előadót delegál a marketingszövetség európai uniós és NFT-hez kapcsolódó rendezvényeire.
A szerződés szerint a felek 2004. május 1-31. között, az Európai Unióhoz történő csatlakozást követően megvizsgálják az együttműködés addigi tapasztalatait és szükség esetén a jelenlegi elképzeléseket módosíthatják. Amennyiben az addigi időszakban újabb együttműködési igények merülnek fel, a megállapodást kiegészítik az aktuálisan felmerülő igényekkel.
Az együttműködés során felmerülő költségek finanszírozásáról esetenként állapodnak meg a felek.
Kapcsolódó cikkek
- Precedens értékű ítélet a szerzői jog védelmében
- Az EU vizsgálja a filmstúdiók Blu-ray/HD DVD szerződéseit
- Az EU nagy büntetést szabott ki a Telefónica cégre
- Pornográf az európai YouTube?
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- Az EU a YouTube-on keresztül informál
- Megjelent az EU rendelete a roamingról
- Megalakult az Észak-alföldi Informatikai Klaszter
- Kutatási együttműködés a Ricoh és az MTA SZTAKI között
- A magyar EP-képviselő szerint a roaming-díjcsökkentéssel minden fogyasztó jól jár
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27